En el cas del transport urbà, sí (exemple recent i proper a Barcelona: Rubí). En el interurbà ja no ho tinc tan clar.George85 ha escrit:El rumor del que parles, parteix de que sembla ser que en el cas del transport per carretera la cosa si que funciona així. Jo no ho pogut comfirma, potser algú ens en podria treure l'aigua clara.
Cotxes Arco, desballestats pròximament?
Bé, en realitat s'em va colar una lletra. Sense més. Però tinc entès que les locomotores 333 que opera Acciona i Continental Rail, són comprades a RENFE precísament.genissimon ha escrit:Deus parlar dels TECO que porten les escombraries de Vigo i A Corunya a la planta de tractament de l'empresa SOGAMA (Sociedad Gallega de Medio Ambiente), depenent de la Xunta de Galícia. Durant un temps es van fer amb els TMD, ara desterrats, crec, a Madrid i a Sevilla.Jordi Freixas ha escrit:Ei, què passa? Que les merdaderies estan molt bé
Salut.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
No. Com ja se t'ha dit aquí, són comprades a Vossloh a Albuixech. El que passa és que com que són idèntiques a les renfe, no s'han hagut d'homologar per a circular per la REFIG que gestiona ADIF.Jordi Freixas ha escrit:[...]les locomotores 333 que opera Acciona i Continental Rail, són comprades a RENFE precísament.
Salut !!
Però... que no són màquines reformades procedents de les 333 antigues de RENFE?
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
No. Aquestes 333.3 són integrament de nova construcció.Jordi Freixas ha escrit:Però... que no són màquines reformades procedents de les 333 antigues de RENFE?
Salut!!
Las de Renfe si, pero las de Acciona y Continental son totalmente nuevas.Jordi Freixas ha escrit:Però llavors, les de RENFE no són reformades?
Doncs juraria haver llegit a algun lloc que les de Continental Rail i Acciona, eren de segona mà.
Però bé, és igual. Si la intenció de RENE és la de deixar el panorama ferroviari sense possiblitat de poguer comprar material de segona mà, és igualment una tonteria. Si a algú li interessa comprar material de segona mà, en compra a una altra operadora i ja està (o és que ningú s'en recorda ja que la RENFE mateixa tenia Corails llogets de SNCF amb ample i logo de RENFE?)
Però bé, és igual. Si la intenció de RENE és la de deixar el panorama ferroviari sense possiblitat de poguer comprar material de segona mà, és igualment una tonteria. Si a algú li interessa comprar material de segona mà, en compra a una altra operadora i ja està (o és que ningú s'en recorda ja que la RENFE mateixa tenia Corails llogets de SNCF amb ample i logo de RENFE?)
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Amb la renfe carregant-se tant material com pot d'ample 1668mm s'assegura que les empreses de la competència tenen uns alts costos d'accés al mercat (adaptació de material a l'ample ibèric), amb la qual cosa el "pastís" ja no és tant interessant i així no tothom està disposat a competir amb renfe.
No sé si m'explico.
Salut !!
No sé si m'explico.
Salut !!
Sí, perfectament. Però això no vol dir que no puguin sorgir noves operadores disposades a assumir aquests costos, o directament, a comprar trens nous de trinca.