Me temo que será dado de baja y que no lo volveremos a ver en servicio


Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 2:45
Entrada Autor: trainman » Dimarts 28/08/2007 18:26
Entrada Autor: Pep » Dimarts 28/08/2007 18:41
els serveis funeraris de la chatarreria podràn donar una explicació de perquè s'ha inmolat? cansat d'haver d'entrar a 50 per la meridiana?trainman ha escrit:Me acaban de informar que hace unos minutos se ha autoincendiado
Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 29/08/2007 11:09
L'altre bus de Sarbus en el que he pujat, curiosament el seu germà bessó el 2152, anava per la diagonal en el servei substitutori de la T4 a 30 tota l'estona, fa dos dissabtes. Ja em diràs si aquest no estaria deprimit també (l'autobús)Pep ha escrit:els serveis funeraris de la chatarreria podràn donar una explicació de perquè s'ha inmolat? cansat d'haver d'entrar a 50 per la meridiana?
Entrada Autor: Pep » Dimecres 29/08/2007 12:20
es poden aconseguir aquestes fotos...? he mirat la web i és molt senzilleta, només informa de les tarifes de publicitat.UT596001 ha escrit:P.D: Al Diari de Sabadell la notícia és portada i es veuen imatges esgarrifoses de com ha quedat l'autobús.
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 29/08/2007 12:28
Si vius a Barcelona a molts quioscos del centre (en recordo un a la prolongació de l'Avinguda Portal de l'Àngel) venen el Diari de Sabadell.Pep ha escrit:es poden aconseguir aquestes fotos...? he mirat la web i és molt senzilleta, només informa de les tarifes de publicitat.UT596001 ha escrit:P.D: Al Diari de Sabadell la notícia és portada i es veuen imatges esgarrifoses de com ha quedat l'autobús.He buscat per altres bandes i res! ni he trobat la notícia!!!
Sí, Aaron....molt macoACS 2151
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 29/08/2007 13:16
Entrada Autor: trainman » Dimecres 29/08/2007 13:24
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 29/08/2007 13:33
[guardià lingüístic]No sabia que els bombers prestaven autoservei a estones mortes.Els Bombers de la Generalitat van trigar més d'una hora en ser extingit i va provocar el tall de la N-150 en tots dos sentits.
Entrada Autor: trainman » Dimecres 29/08/2007 13:51
Entrada Autor: trainman » Dijous 30/08/2007 12:30
Entrada Autor: aarongilp » Dijous 30/08/2007 12:55
Supongo que sí, pues un autobús con menos de un año incendiado por culpa del motor...puede que haya influido un mantenimiento poco apropiado (si es que así fuera)?trainman ha escrit:Vi las fotos del 2151 del Diari de Sabadell ayer por la tarde en la biblioteca de Cerdanyola y la verdad es que eran impresionantes, ver el interior totalmente calcinado y la que más me sorprendió fue la de la articulación que desapareció completamente al quedar calcinada
Espero que Mercedes (Evobus) entregue algún articulado para sustituir al 2151
Entrada Autor: jn4519 » Dijous 30/08/2007 18:23
Entrada Autor: Marcel Estadella » Divendres 31/08/2007 4:32
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 31/08/2007 10:39
Ah sí?? Però...hi ha empreses que tenen busos adscrits a línies però fan canvis extranys i posen un autobús antic substituint-ne a un de nou que han posat en una altra línia...Marcel Estadella ha escrit:No es pas tan fàcil . Per a rellevar un vehicle adscrit a linia (a efectes de tarja de transport) , el vehicle que el substitueix ha de ser més nou que el substituit , aixi que , la opció del 2150 queda descartada .
Salutacions
Marcel
Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 31/08/2007 10:53
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 31/08/2007 11:25
Xampany és un cas apart, ja ho sabem. Pels assumptes de rematriculacions...home, a la fitxa tècnica si no m'erro hi consten les dades originals.Fran-Ikarus ha escrit:Xampany, per exemple, com s'ho deu fer?
Entrada Autor: Pep » Divendres 31/08/2007 11:37
Torna a “Autobusos i resta transport públic”