Encontre BLAUmecànicBT
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Encontre BLAUmecànicBT
Diumenge 9 de setembre
Lloc de trobada. Plaça Espanya FGC 06:45
Sortida 06.54 fins a Igualada (arribada 8.18)
8:39 Autobús Alsina, arribada Cervera 09:14
Trasllat a Renfe. Pas a nivell mecànic en línia amb BLAU. Intent d'anàlisi formació itinerari tren direcció Barcelona (09:41). Fotografies del tren passant pel PN.
Esmorzar
10:55 trasllat a Lleida. Arribada 11.52
Visita a l'ascensor de la seu. Prepareu 20 cèntims que és el que costa.
13:45 trasllat a Balaguer. Arribada a les 14:14
Dinar
16:00h sortida cap a Lleida. Arribada a les 16:29
Sortida REX 17:48 Arriobada a Sants a les 20:29.
8:39 Autobús Alsina, arribada Cervera 09:14
Trasllat a Renfe. Pas a nivell mecànic en línia amb BLAU. Intent d'anàlisi formació itinerari tren direcció Barcelona (09:41). Fotografies del tren passant pel PN.
Esmorzar
10:55 trasllat a Lleida. Arribada 11.52
Visita a l'ascensor de la seu. Prepareu 20 cèntims que és el que costa.
13:45 trasllat a Balaguer. Arribada a les 14:14
Dinar
16:00h sortida cap a Lleida. Arribada a les 16:29
Sortida REX 17:48 Arriobada a Sants a les 20:29.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Em penso que podré anar-hi.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Petita rectificació,t'has confut amb els horaris dels laborables!!!liniadelRipollés ha escrit:Diumenge 9 de setembre
.
Dissabtes,diumenges i festius circula a les 7.06 desde Plaça Espanya,amb horari d'arribada a les 8.29 a Igualada.
En cambi els laborables sí que circula amb l'horari que has posat.
I mil disculpes per ficar-me on no m'haig de ficar

-
- N9
- Contacta:
No voldria semblar torra..llons, però tenint en compte que el temps de transbord queda notablement reduït....seria bo crear un pla b per si decàs.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
La visita a l'ascensor de la Seu de Lleida segur que és el que t'ha fet decidirjosep_serre ha escrit:Em penso que podré anar-hi.

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
No és el dia que fan el Ral·libús??? No es plan d'anar-nos fent competència...liniadelRipollés ha escrit:Diumenge 9 de setembre
aquesta és la meva humil opinió donat que intentaré anar al Ral·li ( i més durant tot el dia, no val l'excusa de "m'he adormit"

com es diran els models del metro d'aquí a 50 anys???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
sèrie 95.000, 180.000, 3.500.000, pí...???
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Efectivament, és el dia en que es donen cita a Sabadell el Ral·libús, la Trobada de Vaporistes al Parc de Catalunya i el funcionament de la maqueta HO + autobusos Faller Car System a Vallès-Fer.
Jo personalment us recomanaria deixar per un altre dia el periple lleidatà (que el podeu fer qualsevol diumenge) i aprofitar per gaudir de les 3 activitats vallesanes, de les quals 2 només es fan un cop a l'any, i la tercera (el Ral·libús) ves a saber quan es podrà tornar a fer.
Però, evidentment, qui no hi tingui interès, és lliure fins i tot d'anar a visitar els ascensors de la L11
Jo personalment us recomanaria deixar per un altre dia el periple lleidatà (que el podeu fer qualsevol diumenge) i aprofitar per gaudir de les 3 activitats vallesanes, de les quals 2 només es fan un cop a l'any, i la tercera (el Ral·libús) ves a saber quan es podrà tornar a fer.
Però, evidentment, qui no hi tingui interès, és lliure fins i tot d'anar a visitar els ascensors de la L11

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Si és el 9 no aniré, per 2 raons:
-No tinc ganes d'aixecar-me a les 4 del matí
-Aniré al Ral·libús
-No tinc ganes d'aixecar-me a les 4 del matí
-Aniré al Ral·libús
-
- N9
- Contacta:
Ostres el Ralibus....m'ho hauré de rumiar doncs no perquè tingui prioritat el ral·libus sinó que el ralibus només és aquest diumenge....llàstima que encara no m'haurà arribat el carnet.... 

Sempre teniu l'opció de fer-lo el dia següent,dilluns 10 de setembre,val és dilluns,peró m'imagino que molts tindreu festa,ja que és un pont.
Al ser pont,FGC en principi alpicarà els horaris dels laborables,i per tant el temps d'enllaç entre FGC Igualada i agafar el bus s'augmenta.Peró ojo!,que a la LL-A FGC fa la chapuza d'alguns ponts aplica horaris de laborbales,i altres ponts ho fa en horaris de mes d'agost!!!!,per exemple,el passat pont de maig(30 Abril),va aplicar els horaris dels laborables normals,mentre que el de la Puríssima(7 de Desembre),va aplicar horaris de feiners d'agost.
Una altra opció seria agafar el tren que surt una hora abans(6.06),massa d'hora!!!!peró l'enllaç el tindreu segur.Sempre hi quan ho feu en cap de setmana.
Al ser pont,FGC en principi alpicarà els horaris dels laborables,i per tant el temps d'enllaç entre FGC Igualada i agafar el bus s'augmenta.Peró ojo!,que a la LL-A FGC fa la chapuza d'alguns ponts aplica horaris de laborbales,i altres ponts ho fa en horaris de mes d'agost!!!!,per exemple,el passat pont de maig(30 Abril),va aplicar els horaris dels laborables normals,mentre que el de la Puríssima(7 de Desembre),va aplicar horaris de feiners d'agost.
Una altra opció seria agafar el tren que surt una hora abans(6.06),massa d'hora!!!!peró l'enllaç el tindreu segur.Sempre hi quan ho feu en cap de setmana.
-
- N9
- Contacta:
Jo seria més partidari de posposar-ho al diumenge vinent, sempre que no hi hagués res que ho impedís pel diumenge següent és clar.
Si tens el resguard o el provisional sempre es pot fer un apaño...josep_serre ha escrit:Ostres el Ralibus....m'ho hauré de rumiar doncs no perquè tingui prioritat el ral·libus sinó que el ralibus només és aquest diumenge....llàstima que encara no m'haurà arribat el carnet....

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
-
- N10
Exacte. Encara que ja està provat amb un Fotracaire d'alta muntanya.

Trenscat ha escrit:La visita a l'ascensor de la Seu de Lleida segur que és el que t'ha fet decidirjosep_serre ha escrit:Em penso que podré anar-hi.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
L'excursió es farà diumenge 9, per impossibilitat de l'organitzador per fer-ho en altra data de moment i aprofitant l'únic dia de festa en molt de temps.
L'enllaç FGC-Alsina jo el considero garantit atès que tots els cops que he agafat aquest autobús a Barcelona el tren d'FGC ja havia arribat. En cas que el perdem vol dir que hi ha follón a FGC i per tant ja ja planifacaríem quelcom adient a la situació.
L'enllaç FGC-Alsina jo el considero garantit atès que tots els cops que he agafat aquest autobús a Barcelona el tren d'FGC ja havia arribat. En cas que el perdem vol dir que hi ha follón a FGC i per tant ja ja planifacaríem quelcom adient a la situació.
A més, la Trobada de Vaporistes al Parc Catalunya de Sabadell és molt recomanable per als incondicionals de l'Edmonson. 

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
aisss---edmondsons aficionats...Aisssss
JaMiRo! ha escrit:A més, la Trobada de Vaporistes al Parc Catalunya de Sabadell és molt recomanable per als incondicionals de l'Edmonson.
-
- N9
- Contacta:
Bé, donades les circumstàncies....estaré amb estripant la rosa fins a l'últim moment.
No podré saber fins l'últim moment si vindré o no, però si vinc per mandra de llevar-me un altre cop a les 5 del matí vindria amb el Regional que agafareu a Cervera. 

-
- N10
Ves amb compte.
Tu el que vols, pillin, és conéixer l'altre cap d'estació de Balaguer (el que no coneixes) ¡Menudo otro! Clar, que ben pensat, potser el trobem a Cervera i si vens amb el Regio no veuràs ni el PNmanual, ni l'establiment d'itinerari
ni el coneixeràs.
No és jardiner, no et parlarà ni de Populus, ni de Calocedrus ni de grama...sota el pi.
en principi ve un abegot.

Tu el que vols, pillin, és conéixer l'altre cap d'estació de Balaguer (el que no coneixes) ¡Menudo otro! Clar, que ben pensat, potser el trobem a Cervera i si vens amb el Regio no veuràs ni el PNmanual, ni l'establiment d'itinerari

No és jardiner, no et parlarà ni de Populus, ni de Calocedrus ni de grama...sota el pi.

en principi ve un abegot.
Pere ha escrit:No podré saber fins l'últim moment si vindré o no, però si vinc per mandra de llevar-me un altre cop a les 5 del matí vindria amb el Regional que agafareu a Cervera.
Jo en un principi vindria, encara que tindré una mica de ressaca per falta d'hores de dormir, però sóc encara jove i la sortida em motiva, doncs a la meva maqueta hi vui col·locar un PN a una via de poc tràfic ( enllaç entre 2 circuits ) i que les senyals estiguin enclavades amb el PN...així que tindré l'ocasió de veure un enclavament electrònic enclavat amb un PN mecànic i una visita extra a un enclavament mecànic enclavat amb un PN elèctric
. També ja de pas, faré, per primer cop a la meva vida el tram Martorell-Igualada, d'FGC.
Així, ens carreguem tres ocells d'un tret.
Salut,

Així, ens carreguem tres ocells d'un tret.
Salut,