Desconect des de quant porten fen això així.
Ara només ens queda el tram Bell-Lloc d'Urgell - Plà de Vilanoveta amb BEM

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:33
Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 08/09/2007 17:03
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 08/09/2007 17:09
Jordilar ha escrit:Aquest matí el Factor de Circulació ha sortit amb paleta per donar la sortida al Estrella Costa Brava cap a Cervere, en comptes de sortir amb Banderí Xiulet i Gorra, cosa que confirma que s'ha instal·lat un Bloqueig Automàtic i s'ha anul·lat el BEM.
Desconect des de quant porten fen això així.
Ara només ens queda el tram Bell-Lloc d'Urgell - Plà de Vilanoveta amb BEM
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/09/2007 19:54
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/09/2007 10:28
megapauer ha escrit:Cada cop que llegeixo coses d'aquestes em f*teu cada susto... Per mi Cervera a seques sempre ha estat la de Segarra i així apareix als horaris antics.entfe001 ha escrit:al penúltim regional a Cervera
Entrada Autor: josep_serre » Dissabte 22/09/2007 15:35
liniadelRipollés ha escrit:Cerbère-de-Sègarre.![]()
megapauer ha escrit:Cada cop que llegeixo coses d'aquestes em f*teu cada susto... Per mi Cervera a seques sempre ha estat la de Segarra i així apareix als horaris antics.entfe001 ha escrit:al penúltim regional a Cervera
Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 22/09/2007 17:23
Per aquí dalt, en canvi, Cervera a seques solia ser la francesa i per referir-se a la lleidatana s'especificava "de Segarra", si bé això es va perdent.megapauer ha escrit:Cada cop que llegeixo coses d'aquestes em f*teu cada susto... Per mi Cervera a seques sempre ha estat la de Segarra i així apareix als horaris antics.entfe001 ha escrit:al penúltim regional a Cervera
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 22/09/2007 20:47
josep_serre ha escrit:en toc cas sur, tot i que en determinats casos en.
liniadelRipollés ha escrit:Cerbère-de-Sègarre.![]()
megapauer ha escrit: Cada cop que llegeixo coses d'aquestes em f*teu cada susto... Per mi Cervera a seques sempre ha estat la de Segarra i així apareix als horaris antics.
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”