
Estiu 2007: Qui ha viatjat mes en tren
Es poden sumar els km caminats seguint vies clausurades (Sòria)...?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Viena-Praga en EuroCity (Pendolino)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Bé, jo m´acabo de passar dues setmanes en tren per França...
Si voleu saber què he fet, només cal que mireu la secció en negreta del primer missatge de "Línies recorregudes", l´ he actualitzat.
La veritat, no sé quants quilòmetres he fet...
He agafat el Catalan Talgo, Corails Intercités, TGV (fora de LGV en tots els casos), el tramvia de Bordeus i el de Nantes (el de Le Mans encara no funciona), el metro de París (vetust i entranyable, amb caiguda de corrent en ple viaducte a la L6 i un jaio baixant a la via a Barbès Rochechouart L2 a recollir puntes de cigarreta sense que ningú s´immutés), he agafat TER X2200, X2100, X4700 (Caravelles), X72500, X73000(Suppositoires/Saucisses), Z23000 (crec que és la numeració, són els elèctrics de tres cotxes nous), els Corail Aqualys (que és un Corail normal però amb esquema de pintura lleugerament diferent en algun cas), els BGC... els Z de tota la vida però versió 25kV (són iguals als Z7300 però amb una altra sèrie)...pot ser que se m´escapi alguna cosa.
He tingut talls de via per obres (entre Agen i Montauban, i quasi que no torno ahir per culpa de les obres), passos a nivell que no funcionaven (entre Bordeus i Saintes), carrils doble xampinyó a cor què vols, 200 km/h sobre travessa de fusta amb alguns trams sense soldar (!!), he vist el progrés de les les obres d´electrificació de Tours-Vierzon i Nantes-Les Sables d´Olonne, canvis de via d´arribada a l´últim segon i correm-hi tots, senyals mecàniques a punta pala, revisors i caps d´estació AMABLES i que diuen BONJOUR i SOMRIUEN (!!!), els cremacotxes ens van apedregar a Orleans i a Brétigny (on a més d´apedregarnos emboscats entre dos rodalies de dos pisos, ens van intentar tirar una bici rovellada i no ho van aconseguir del tot...), i a més els bocates de bar d´estació són deliciosos (no sé si a BCN n´hi ha, de Pauls...a Tarragona sí, però els bocates dels Pauls de França encara són més bons!).
Au, ja he acabat.
Si voleu saber què he fet, només cal que mireu la secció en negreta del primer missatge de "Línies recorregudes", l´ he actualitzat.
La veritat, no sé quants quilòmetres he fet...
He agafat el Catalan Talgo, Corails Intercités, TGV (fora de LGV en tots els casos), el tramvia de Bordeus i el de Nantes (el de Le Mans encara no funciona), el metro de París (vetust i entranyable, amb caiguda de corrent en ple viaducte a la L6 i un jaio baixant a la via a Barbès Rochechouart L2 a recollir puntes de cigarreta sense que ningú s´immutés), he agafat TER X2200, X2100, X4700 (Caravelles), X72500, X73000(Suppositoires/Saucisses), Z23000 (crec que és la numeració, són els elèctrics de tres cotxes nous), els Corail Aqualys (que és un Corail normal però amb esquema de pintura lleugerament diferent en algun cas), els BGC... els Z de tota la vida però versió 25kV (són iguals als Z7300 però amb una altra sèrie)...pot ser que se m´escapi alguna cosa.
He tingut talls de via per obres (entre Agen i Montauban, i quasi que no torno ahir per culpa de les obres), passos a nivell que no funcionaven (entre Bordeus i Saintes), carrils doble xampinyó a cor què vols, 200 km/h sobre travessa de fusta amb alguns trams sense soldar (!!), he vist el progrés de les les obres d´electrificació de Tours-Vierzon i Nantes-Les Sables d´Olonne, canvis de via d´arribada a l´últim segon i correm-hi tots, senyals mecàniques a punta pala, revisors i caps d´estació AMABLES i que diuen BONJOUR i SOMRIUEN (!!!), els cremacotxes ens van apedregar a Orleans i a Brétigny (on a més d´apedregarnos emboscats entre dos rodalies de dos pisos, ens van intentar tirar una bici rovellada i no ho van aconseguir del tot...), i a més els bocates de bar d´estació són deliciosos (no sé si a BCN n´hi ha, de Pauls...a Tarragona sí, però els bocates dels Pauls de França encara són més bons!).
Au, ja he acabat.
Jo he estat un mes i escaig vivint a Paris i he agafat:
M1 M2 M3 M3bis M4 M5 M6 M7 M7bis M8 M9 M10 M11 M12 M13 M12
RERA RERB RERC RERE TransilienR
T3
TER(Picardie)Créil-Paris
I algunes cada dia... Amb el NAVIGO totes les portes s'obren màgicament!
M1 M2 M3 M3bis M4 M5 M6 M7 M7bis M8 M9 M10 M11 M12 M13 M12
RERA RERB RERC RERE TransilienR
T3
TER(Picardie)Créil-Paris
I algunes cada dia... Amb el NAVIGO totes les portes s'obren màgicament!
- Jefe de C.T.C.
- N5
- Entrades: 102
- Ubicació: Terrassa
Doncs jo he fet Barcelona-Almeria anada y tornada un cop y després només una tornada. A més amb enllaços freaks.
La anada es amb Trenhotel a Granada y després un regional Granada-Almería.
La tornada la vaig fer am el Talgo Almería-Madrid fins a Linares-Baeza i allà transbordament a l'Arco Málaga-Barcelona
Y després doncs un parell de viatges d'Almería a Granada anada y tornada en Regional (( R-598 visca el dièsel :festa ))
Kilòmetres no els he comptat...però per anar a almería s'ha de fer la volta per Alcázar de San Juan y he fet el viatge 3 cops, més els Almería Granada....en fi...ha estat bonic l'estiu
La anada es amb Trenhotel a Granada y després un regional Granada-Almería.
La tornada la vaig fer am el Talgo Almería-Madrid fins a Linares-Baeza i allà transbordament a l'Arco Málaga-Barcelona

Y després doncs un parell de viatges d'Almería a Granada anada y tornada en Regional (( R-598 visca el dièsel :festa ))
Kilòmetres no els he comptat...però per anar a almería s'ha de fer la volta per Alcázar de San Juan y he fet el viatge 3 cops, més els Almería Granada....en fi...ha estat bonic l'estiu
Hola gent!!
- davidbarna
- N5
- Entrades: 110
- Ubicació: Barcelona
Els meus:
Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid
I algun més que segur que m'oblido
Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid
I algun més que segur que m'oblido
Doncs jo:
Barcelona - Berna (Trenhotel Elypsos)
Berna - Interlaken i Interlaken - Berna (ICE)
Berna - Zurich (IC)
Zúrich - Múnic i Múnic - Zúrich (EuroCity)
Zúrich - Barcelona (Trenhotel Elypsos)
Adéu!
Barcelona - Berna (Trenhotel Elypsos)
Berna - Interlaken i Interlaken - Berna (ICE)
Berna - Zurich (IC)
Zúrich - Múnic i Múnic - Zúrich (EuroCity)
Zúrich - Barcelona (Trenhotel Elypsos)
Adéu!
davidbarna ha escrit:Els meus:
Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid
I algun més que segur que m'oblido
I que? A que a l'estranger es trova a faltar la Renfe?


(¬¬ Ironia absoluta si algú no ho pilla)
Ei, doncs jo d'eixos he fet eldavidbarna ha escrit:Els meus:
Osaka- Kanazawa - Maibara amb un exprés limitat
Maibara - Yokohama amb el Shinkansen
Tokyo - Matsumoto - Nagoya amb un exprés limitat.
Nagoya - Osaka amb el Shinkansen
Osaka- Kioto en línia local (ràpid)
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen
Kioto - Uji- Nara en línia local
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
Osaka - Kobe i retorn en tren ràpid
Kioto-Kurama i retorn amb el carrilet Eizen << entranyable, segurament anàres al Onsen
Tokio - Kamakura en línia local + carrilet (Enoden)
Línies locals d'Osaka i de Tokio
Aeroport Kansai - Osaka amb tren exprés limitad
^^ I eixes també, sumar ademés...
Tòquio - Kioto Shinkansen
Tòquio - Nikko línia privada
Nikko - Utsunomiya JR
Utsunomiya - Tòquio Shinkansen
Tòquio - Yokohama Shinkansen

Aeroport Chitose - Tomakomai
Tomakomai - Sapporo
Tomakomai - Noboribetsu
Kioto - Himeji
Kioto - Hiroshima + tren local i Ferry a Miyajima
i les que no recordo, tot aixó en 2004 i 2006 claro



-------------------------------------
Este estiu, tenint en compte lo que és estiu he anat poc en tren, només Barcelona - Aldea/Amposta en Regional Expres.
Benicarló - Barcelona en Arco.
Sí noi. Gangues de la tecnología; es tardarà menys per anar de Barcelona a Madrid, que de Castelldefels a CardedeuEUKibo ha escrit:Els Castelldefels-Cardedeu en 3h15min podeu calcular vosaltres mateixos la velocitat mitjana![]()
(¬¬ Ironia absoluta si algú no ho pilla)
