El material movil es de Renfe, y bona part del personal tambe.Jordi Freixas ha escrit:Al menys, a la línia de La Pobla, la senyalètica i tota la pesca és de FGC...
EL FUTUR DE FGC
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
No confonguem termes.
Tota la senyalètica i via és d'FGC però ex-adif.
Tot el personal de circulació és d'Adif no de Renfe, i tot el material mòbil és de Renfe.
Tota la senyalètica i via és d'FGC però ex-adif.
Tot el personal de circulació és d'Adif no de Renfe, i tot el material mòbil és de Renfe.
Em sembla haver entès al missatge anterior que no.Jordi Freixas ha escrit:El personal no és de FGC?

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Perdó, m'havia oblidat dels maquinistes que efectivament són de Renfe.Danzig ha escrit:els maquinistes són de Renfe
La discussió cap a on ha derivat tot aquest fil ja no té res a veure amb l'Àrea de Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A veure, fins aquí hi arribo. Però és que em semblava haver entès en altres discussions, que davant d'un trapàs, es traspassen automàticament els treballadors de la infraestructura o operadora de la línia en qüestió (motiu pels quals per exemple, hi havia convocada aquella vaga/despropòsit del personal de RENFE en contra del traspàs).aarongilp ha escrit:Em sembla haver entès al missatge anterior que no.Jordi Freixas ha escrit:El personal no és de FGC?