A les dones asistents també els pregaría que escullin una vestimenta d'acord amb el cotxe saló.
Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:44
Entrada Autor: davida » Dimecres 28/09/2005 15:59
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 16:13
Ho sento, jo vindré ple de greix.davida ha escrit:Jo faré com el Mr Elegancia/Baricentro i em posaré corbata i a mes a mes traje i recomanaria que la resta d'asistents fessin el mateix perque per una vegada que viatgem en cotxe saló hauriem d'anar vestits per la ocasiói donar davant el personal de FGC una bona imatge del aficionats al ferrocarril.
A les dones asistents també els pregaría que escullin una vestimenta d'acord amb el cotxe saló.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 19:45
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 28/09/2005 20:52
és que has trigat 24 hores en contestar...imperdonable.entfe001 ha escrit:Donat que ja he començat el curs universitari, la meva presència al fòrum es veurà dràsticament reduïda, raó per la qual he tardat taaaaant en confirmar reserva.
Confirmo assistència
I ara me'n torno als meus subgrups de Sylow...
Entrada Autor: josep_serre » Dijous 29/09/2005 1:07
Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 30/09/2005 16:21
Crec que estaràs ben lluny de casa el dia del viatge. De veritat ho lamento, però això dels viatges mai pot satisfer a tothom, com a mi m'agradaria. En qualsevol cas, compto amb tu si d'aquí un temps fem un viatget encara és estrany fins dalt a Núria. De moment, no puc donar més dades...megapauer ha escrit:liniadelRipollés ha escrit:I NO PODEU SORTIR A LA TARDA?!?!?!liniadelRipollés ha escrit:
Queda lliure la plaça preferent de Joan Espina.
Així doncs, 3 places lliures, 3 places preferents a confirmar, i 2 reservades a confirmar)![]()
![]()
Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 01/10/2005 1:02
Entrada Autor: aarongilp » Divendres 14/10/2005 23:44
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 15/10/2005 16:19
Si hi ha algú que es trobi en aquesta situació cal que avisi JA.aarongilp ha escrit:Hi ha hagut uns imprevistos que fan que mon pare no pugui assegurar l'assistència fins al dia abans de la sortida. Degut a aquests imprevistos, si ell no hi va, jo tampoc. Així doncs, poso a disposició, molt al meu pesar, la meva plaça i la seva. Ja m'explicareu com ha anat tot...
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 15/10/2005 16:25
Entrada Autor: malba » Diumenge 16/10/2005 13:51
Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 16/10/2005 14:03
liniadelRipollés ha escrit:Comunico que qui el 4 de novembre, a molt tardar, no hagi efectuat el pagament dels 15 euros per persona perd la plaça. Ara bé, es prega fer el pagament quan abans millor. NO s'accepta el pagament el mateix dia de l'excursió.
Veus què passa si dius segons quines coses? Tens gent que no paga per tenir una dedicatòria teva en forma de multa!liniadelRipollés ha escrit:En aquests moments s'estan coent els bitllets edmonson del viatge!
Qui farà de pica? A què no us ho imagineu?
També talonari de multes.
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/10/2005 19:33
Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 16/10/2005 19:57
En breu publicaré una llista de morososabegot ha escrit:Pots fer la llista dels "paganos" o no.liniadelRipollés ha escrit:Són sis-cents euros de multa més 4,55 del viatge a/t.
Algú no paga?
Torna a “Trobades i esdeveniments”