27/9/2007
Suïssa: mobilitat i accessibilitat. On la utopia esdevé realitat
Sessió organitzada per la Comissió de Mobilitat i Transports amb la col·laboració de l’Associació d’Amics del Ferrocarril de Barcelona, l’Associació per a la Promoció del Transport Públic i el Consolat de Suïssa a Barcelona.
Amb motiu de la Setmana de la Mobilitat, la Comissió ha organitzat una sessió per parlar de la mobilitat a Suïssa i de com han donat resposta als seus problemes de congestió, d’accessibilitat i d’afectació al medi ambient.
Programa:
- Introducció al tema de debat a càrrec de l’Honorable Cònsol de Suïssa i Agregat Cultural, Patrick Schaffter.
- Projecció d’un DVD sobre l’R+D ferroviari del país helvètic.
- Visió global de la mobilitat i l’accessibilitat a Suïssa a càrrec del coordinador del Fòrum CARRIL de l’AAFCB, Carlos Ortí, i vocal de la Junta de la PTP.
- Torn de preguntes que moderarà el president de la Comissió de Mobilitat i Transport, Josep M. Rovira.
A les 19 h a la Sala de Juntes, Via Laietana, 39, 5a planta, Barcelona. Cal fer reserva al telèfon 933 192 304 (de 9 a 14 h i de 16 a 18 h), o bé per c/e a reserves@eic.cat, a partir del 3 de setembre.
Jo ja estic apuntat, falta que em confirmin plaça...