(Més Golondrinas al Port de barcelona) i Vaixells en general
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A Oslo hi ha una linea d'autobus que es fa...amb una mena de golondrina, esta integrada com a line de bus/tramvia y comunica el port amb els museus etc.
Aqui a Barcelona, ciutat turistica, aquestes idees no es realitzen per que no li treuen prou diners als guiris i als propis barcelonins.
Pero una parell de lineas ''golondrineres'' integrades a la ATM serien exel.lents.
Golondrines integrades ja!
Aqui a Barcelona, ciutat turistica, aquestes idees no es realitzen per que no li treuen prou diners als guiris i als propis barcelonins.
Pero una parell de lineas ''golondrineres'' integrades a la ATM serien exel.lents.
Golondrines integrades ja!
sigfrid440s ha escrit:A Oslo hi ha una linea d'autobus que es fa...amb una mena de golondrina, esta integrada com a line de bus/tramvia y comunica el port amb els museus etc.
Aqui a Barcelona, ciutat turistica, aquestes idees no es realitzen per que no li treuen prou diners als guiris i als propis barcelonins.
Pero una parell de lineas ''golondrineres'' integrades a la ATM serien exel.lents.
Golondrines integrades ja!














Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Això que dius em recorda als Vaporetos de Venècia...
A París hi ha barques turístiques que recorren el Sena de punta a punta (dins del terme de París, no fotem
), tot i que pertanyen a empreses privades, igual que aquí.

La raó és clara: a Oslo es talla molt anant per mar del port a Bygdøy, a Hamburg el trajecte per l'Elba és el més recte, etc. A Barcelona, quin trajecte amb Golondrines tallaria pel dret?
En aquest sentit, l'únic transport no integrat que recordi que podria servir és el transbordador aeri del port.
En aquest sentit, l'únic transport no integrat que recordi que podria servir és el transbordador aeri del port.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bona idea integrar les "Golondrinas"!


Visca el metro!!
Iniciatives con posar de franc els viatges amb golondrina que es va fer durant les fetes de la Mercè és una oportunitat per promocionar aquest transport. I llàstima que el riu besòs sigui tant estret perquè també es podria pensar en posar un servei de minigolondrines que comuniquessin els barris del besòs de dalt de muntanya a sentit mar. O al riu Llobregat.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Si un transport marítim o fluvial és més lent que la seva contrapartida terrestre, no hi té res a pelar, fora de servir d'atracció turística. Per tant, no ens enganyem: a Barcelona, ni l'opció litoral ni la fluvial (Llobregat o Besòs) poden competir amb el transport existent a la zona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
sortrens ha escrit:Iniciatives con posar de franc els viatges amb golondrina que es va fer durant les fetes de la Mercè és una oportunitat per promocionar aquest transport. I llàstima que el riu besòs sigui tant estret perquè també es podria pensar en posar un servei de minigolondrines que comuniquessin els barris del besòs de dalt de muntanya a sentit mar. O al riu Llobregat.

El Besòs no és navegable, no té profunditat...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Sempre s'hi podria fer punting*, com a Cambridge o a Christchurch (NZ)...JaMiRo! ha escrit:El Besòs no és navegable, no té profunditat...

* El punting és una mena d'esbarjo fluvial en cursos d'aigua molt poc profunds. S'hi utilitzen unes barques de molt poc calat, i el desplaçament es realitza impulsant-se al fons del riu amb un bastó llarg.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ahir vam veure el Vaixell Diamond Valletta estacionat al Maremàgnum. Suposo que estaria en servei de creuer. Amb discoteca privada dintre i tot. Quina pasada! Algú coneix aquest vaixell? He buscat per internet i no he trobat cap referència ni informació- Té pinta de ser italià.

Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!