No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.
Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Regionals FGC.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Regionals FGC.
- Fitxers adjunts
-
- RegCatalans008.jpg (95.29 KiB) Visualitzat 2979 cops
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Abans del 2 de maig de 1972, sí que es podia considerar així.liniadelRipollés ha escrit:[...], abans Llarg Recorregut.[...]
Nota: el 2 de maig de 1972 va circular el darrer tren per Guardiola de Berguedà.
Salut !!
Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.liniadelRipollés ha escrit:No fa tant...estructuració tarifària de Regionals FGC l'any 1988. El que ara anomenen Rodalia abans era Regionals, abans Llarg Recorregut.
Barcelona-Manresa, grup 9
Barcelona-Igualada, grup 10
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Antiga?ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.

Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràciaJaMiRo! ha escrit:Antiga?ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.![]()
Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 ha escrit:Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràciaJaMiRo! ha escrit:Antiga?ROMI65 ha escrit:Sempre m'ha cridat l'atenció l'antiga denominació utilitzada pels FGC per a les línies de Barcelona, tan germànica: U-bahn, S-bahn i R-bahn, vull dir, Urbana, Suburbana i Regional.![]()
Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?Igual que la conversió de la R en Rodalia.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Això ho explica tot...liniadelRipollés ha escrit:Coses d'un antic Director, fanàtic dels trens.
ROMI65 ha escrit:Això mateix. El canvi de la U per la L, tot i que molt lògic des del punt de vista de l'ATM (i dels usuaris), fa que el sistema perda tota la gràciaJaMiRo! ha escrit: Antiga?![]()
Encara continua fent ús de la S i de la R, i la U l'ha substituïda per L -notació ATM-, no?Igual que la conversió de la R en Rodalia.