

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:01
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/10/2007 13:24
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 22/10/2007 13:59
Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 22/10/2007 17:39
Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 22/10/2007 19:06
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 22/10/2007 20:41
Sort que hi ha un entès que ens ho aclareix, perquè ja començava a sospitar que al motorista li havia semblat veure la Fomentòtila i anava a córrer a posar-li un extintor per barret.El LLOP ha escrit:No flipeu tant. Aixó que va passar a l'argot del metro s'anomena "inversió de retirades" i vol dir que quan hi ha retràs, perquè els motoristes pleguin al dipòsit que els correspon, sel's fa canviar del tren per un altre que circuli per l'altre via. El tren retira al dipòsit contrari però el motorista, al correcte.
Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 22/10/2007 20:59
JajajaGuigui ha escrit:Sort que hi ha un entès que ens ho aclareix, perquè ja començava a sospitar que al motorista li havia semblat veure la Fomentòtila i anava a córrer a posar-li un extintor per barret.El LLOP ha escrit:No flipeu tant. Aixó que va passar a l'argot del metro s'anomena "inversió de retirades" i vol dir que quan hi ha retràs, perquè els motoristes pleguin al dipòsit que els correspon, sel's fa canviar del tren per un altre que circuli per l'altre via. El tren retira al dipòsit contrari però el motorista, al correcte.
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 23/10/2007 9:43
sigfrid440s ha escrit:Bueno, hi han varies possibilitats que expliquin aquest fet:
A- El motorista tenia que passar al lavabo.
B-Un passatger va teure d'una patada al motrista a Can serra per que anava massa lent y va agafar el 4000 fins a Universitat
C-Hi havia relleu de motorista
D: El 4000 no tiraba.
E: La linia estaba aturada y el va aprofitar per pendres un cafe
F: El cridaven a Universitat
G: Per qualsevol altre problema el tren no podia continuar.
H: Hi havia una baralla kung fu al tren y el motorista va sortir escopetejat.
I: Inserteu la vostra hipotesi :festa
Entrada Autor: sortrens » Dijous 25/10/2007 2:09
Entrada Autor: BCN06 » Dijous 25/10/2007 18:12
Doncs jo diria que si, a la pagina de http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO4000.htm diu:George85 ha escrit:La L1 no te ATO.sortrens ha escrit:Bé és molt apresurat dir que això és un expedient X. Per el que fa el sistema ATO es fa servir gaire? Per quan un sistema ATO las 24 horas?
Això en teoria vol dir que quan es encès esta desconectat el ATO.Pilotos laterales:
3.-Azul- ATP-ATO desconectado.
Entrada Autor: George85 » Dijous 25/10/2007 23:34
A set. 2007 la situació és la següent:BCN06 ha escrit:Doncs jo diria que si, a la pagina de http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETRO4000.htm diu:George85 ha escrit:La L1 no te ATO.sortrens ha escrit:Bé és molt apresurat dir que això és un expedient X. Per el que fa el sistema ATO es fa servir gaire? Per quan un sistema ATO las 24 horas?Això en teoria vol dir que quan es encès esta desconectat el ATO.Pilotos laterales:
3.-Azul- ATP-ATO desconectado.
Això vol dir que En Bernat Borràs deu haver vist un tren fantasma, ja que segons aquesta foto:
http://www.trenscat.com/tmb/images/metr ... 260201.jpg, el ATO esta en funcionament.
Entrada Autor: victorcasta » Divendres 26/10/2007 0:11
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”