TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
-
- N7
- Entrades: 385
- Ubicació: Sitges BCN
Per fi una mica de previsió, no com al traspàs dels 2100 entre la L2 i la L4...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Acabo d'anar per primera vegada en la 6000, 23.45 el torn 103 entre Sagrera i Clot, ha sigut curt però intens 

- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Els 6000 quant els taslladen per les vies de renfe, van remolcats, o van sobre algun vago plataforme?
Remolcats, tal i com es veu a la fotografia anterior.
Esta noche bajan al octavo 6000 de Sabadell Sud hasta Santa Eulalia
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
per fi he pujat a un 6000!
efectivament per dins és com un 5000 però en ample (obvi), amb algun canvi com les barres situades diferentment (millor que als 5000 crec jo)

efectivament per dins és com un 5000 però en ample (obvi), amb algun canvi com les barres situades diferentment (millor que als 5000 crec jo)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Ja fa dies que vaig veure a l'exterior de Sta.Eulàlia el 6033 - 6034 - R6609 - 6035 - 6036. Ja només en queda 1, el 6037 - 6040.
Salutacions
Salutacions
I jo que pensaa que només havien 2... On els guarden? Perquè les cotxeres d'Hospital de Belltige encara són en obres.
Es veu que TMB té problemes per a treure circular les 6000 perquè no hi ha suficients motoristes ensenyats, tot i que hi estan treballant...
Es veu que TMB té problemes per a treure circular les 6000 perquè no hi ha suficients motoristes ensenyats, tot i que hi estan treballant...
A Santa Eulàlia hi guarden dos o tres, els altres suposo que entre es cues de maniobra i Sagrera. Fins i tot he arribat a veure un, estacionat a dins del tunel de rentat de Sta. Eulàlia.
Salutacions!
Salutacions!
L' altre dia en vaig veure un a la cua de maniobres d' Hospital de Bellvitge. En hores de servei...

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Mireu la pàgina 39 d'El Periódico de Catalunya del dia 24 de desembre
Llàstima que en principi això anava com a reportatge d'una plana sencera i fins i tot amb un gràfic, on estava tot molt ben explicat, i finalment s'ha reduït a notícia de tres quarts de plana.

Llàstima que en principi això anava com a reportatge d'una plana sencera i fins i tot amb un gràfic, on estava tot molt ben explicat, i finalment s'ha reduït a notícia de tres quarts de plana.
La foto és teva, oi? 

-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Quan fem un viatget nocturn passant per aquesta agulla en tren?
Només s'ha de negociar amb ADIF, Renfe i TMB .... algú prou valent?
Només s'ha de negociar amb ADIF, Renfe i TMB .... algú prou valent?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Em sorprèn una notícia amb detalls tan ben explicats en un mitjà de masses com El Periódico, ja que aquests mitjans acostumen a explicar les notícies de manera més aviat general, i fins i tot moltes vegades de manera errònia.
Enhorabona tant al periodista responsable com, evidentment, al fotògraf.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
El periodista ha comptat amb la meva ajuda per a la redacció d'aquesta notícia, per tal que no abundés en imprecisions.
Molt bé, Sr.Castañón!victorcasta ha escrit:El periodista ha comptat amb la meva ajuda per a la redacció d'aquesta notícia, per tal que no abundés en imprecisions.

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2