En teoria, hauria de ser el 9097-9098-9525-9099-9100Miquel ha escrit:El primer 3000 reformat quan era en "fase de correcció de problemes" a la cotxera ja frenava molt malament.
Ja saveu quin 9000 anirà a la L-4?
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Re: El Fre
Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...
Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
El metro de Barcelona amb motoristes!
"De moment" és un parell de mesos o TMB pensa mantenir la seva tradicional política de "tarde y mal" a la L4?traveller ha escrit:Tampoc funcionaran de moment la megafonia i els termòmetres... pero no crec que posin les enganxines cutres, sino com ja estan fent amb els 2100 que estan portant ultimament, posaran els termòmetres de veritat però inactius...

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Miquel ha escrit:Suposo que els termòmetres nous de la L-4 del 2100 no els posaran al 9000, l'espai dels termòmetres als 9000 es molt gran.
Sabeu si aquest 9097-9100 te els vidres tintats? La unica línia que em falta per poder veure el recorregut de les vies és a la L-4.
El sistema termometric dels 9000 suposso que es el mateix, només s'ha de cambiar ''la carcasa'' adaptada a les dimensions noumileres.
Suposso que ara a tots els 9000 ficaran directament les maquisimes enganxines.
Ja em fa mal el coll de buscar ranures a la mampara per poder veure la via...
Llavors el futur proxim del metro de Barcelona seria:
L1: Cafererarium (4000 caf, mtm, macosika) (6000 caf)
L2: Alstomista (9000 alstom)
L3: Cafeterista: 2000(meinfesa....caf) 3000(caf,mtm,macamacosa)
L4: Alstomarium: 2100Alstom tecnologi (si, tambe les va fer caf pero no comta) y 9000
L5: Cafetera's world....5000
L11.....he de comentar aquesta?
A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
El metro de Barcelona amb motoristes!
Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sapMiquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Encara queden 2100 per la L2, ergo seria una mica absurd que comencin a portar 9000 nous a la L4, no?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens!



De moment, no circula cap tren de la sèrie 9000 a la L4. I diria que hi han afegit el R-2407 recentment.

Conec una frase meravellosa per posar-la en aquesta signautra, però lamentablement no m'hi cap en aquest marge.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.sortrens ha escrit:Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sapMiquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
orique ha escrit:EEEEh, que els usuaris de la L4 també tenim dret a estrenar trens!![]()

Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Aleshores per quan? Desembre. gener...?victorcasta ha escrit:Es va dir que s'entregaria al novembre, no pas que circulés.sortrens ha escrit:Algú em vadir que el primer 9000 serà per el mes de Novembre, es adir ja, pe`ro aquestes coses ja s'ha sapMiquel ha escrit:A hores d'ara, quants 2100 hi han a la L-4.
I el 9000 a la L-4 quin,dia entrarà en servei?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
A la xerrada que els de metro van fer a l'associació, es parlava que entraria en servei a finals d'any o ja al gener.
Perquè no reediteu el nom d'aquest fil a:Sèries 2100 i 9000 a la L-4 i 3000 reformat?
(Només és una proposta).
(Només és una proposta).
El metro de Barcelona amb motoristes!
¡Onzè 2100 a L4! Aquest cop li ha tocat el torn a la composició 2109-2110-2403-2111-2112.
2100 traspassats a L4:
2109-2112
2113-2116
2125-2128
2129-2132
2133-2136
2137-2140
2141-2144
2145-2148
2149-2152
2153-2156
2157-2160
2100 que falten per traspassar:
2101-2104
2105-2108
2117-2120
2121-2124
2100 traspassats a L4:
2109-2112
2113-2116
2125-2128
2129-2132
2133-2136
2137-2140
2141-2144
2145-2148
2149-2152
2153-2156
2157-2160
2100 que falten per traspassar:
2101-2104
2105-2108
2117-2120
2121-2124
Aquesta tarda he tornat a la cotxera i el 3º 3000 reformat ja està montat i amb els sistemes apunt, però falta posar l'aire acondicionat a la cabina del conductor, potser d'aquí a 2-3 setmanes començarà a correr.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
El quart reformat no li queda gaire per arrivar a Barcelona, ja que apròximadament la reforma són 2 mesos.
Mentrestant la cosa queda així:
3013-3036 Està circul·lant.
3009-3012 Està circul·lant.
3017-3020 Últims retocs a la cotxera, aviat farà les proves.
3029-3032 A Lleida.
30XX-30XX Aviat m'ho diran.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Els seients dels 3000R són molt estrets. Només cal que algú que s'hi assegui sigui una mica més ample del normal i ja només hi caben tres persones.
Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
Això no fa més que confirmar la meva impressió de que aquesta reforma ha sortit força "rana".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
¿En todos los reformados sigue sonando la megafonía antigua? ¿Tanto cuesta cambiarla?