Barcelona - Cerbère, anada i tornada ???
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Sí, és al 50% però ja van acordar que els trens i el personal de bord anaven a càrrec de Renfe. Renfe és la principal interessada en aquests serveis, i la SNCF li va posar aquestes condicions. D'altra banda, en trens internacionals, la política de la SNCF és de crear consorcis: Elipsos, Thalys, Eurostar, Artesia...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Primer que es tracta del Catalan Talgo (juntament amb els Mare Nostrum, que no estan dins de Elipsos) i doncs perquè és territori francès i és també una circulació a França a tots els efectes.
Dish! Llavors, és el que deia jo fa una estona, oi? En territori francès, és un revisor francès qui s'encarrega dels bitllets...
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Sí. Jo només deia que els trens només són propietat de Renfe.
- genissimon
- N10
- Entrades: 3369
- Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Tinc entès que el material assignat als serveis elipsos (nocturns de Barcelona i Madrid a París i de Barcelona a Milà i Zurich) estan al 50% de renfe i SNCF. I per això van rotulats amb els logos de les dues empreses ferroviàries. Altra cosa és que, ocasionalment, per les raons que sigui hagin de prestar servei trens no habituals d'elipsos.
Pots veure una foto del mes passat a: tranvia portal.
I aquesta del mes de juny a la barcelonina estació de França.
Salut !!
Pots veure una foto del mes passat a: tranvia portal.
I aquesta del mes de juny a la barcelonina estació de França.
Salut !!
victorcasta ha escrit:Sí. Jo només deia que els trens només són propietat de Renfe.
Aquest any tenía previst d'anar a Port Bou a visitar uns amics de la meva mare amb tren i de pàs veure l'estació.