L1:
Intercambiadors amb altres línies de metro(T.M.B):
- 7 estacions
Amb F.G.C(Llobregat-Anoia): 2
- Amb F.G.C Vallés: 1
- Amb Rodalies Renfe: 5
- Amb tram: 2
Es una de les línies que té més intercambiadors entre línies de metro i altres modes de transport(F.G.C, renfe i tram), per tant, es inevitable una saturació de aquesta linea, per tant caldria redistribuir de tal forma de que la L1 sigui eficaç... A més de ara ser la linea que permet agafar el bus llançadera a Gavá... i amb F.G.C a Carrilet(sustituint-lo) , per lo que segurament caldria o desdoblar vies per fer serveis parcials, o be, redistribuir les linees per no sobresaturar la L1.
L2:
Amb altres línies T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador.
Rodalies: 1 + 1 indirecte(Passeig de Gracia).
- Tram: 2
Caldria millorar aquesta linea de tal forma que tingues al menys un intercambiador amb alguna linea de F.G.C i potenciar algun altre intercambiador amb Rodalies.
L3:
TMB: 6
F.G.C Vallès: 2
F.G.C Llobregat: 1
Rodalies: 2
Tram: 2
Está saturada per ser l'unic metro que va a la zona universitaria i alhora per els seus intercambiadors amb altres modes de transport.
L4 :
T.M.B: 6
F.G.C: Cap intercambiador i el seu pas per passeig de Gracia es insuficient.
Rodalies: Cap contacte, salvo Est.França a Barceloneta un contacte indirecte.
Tram: 3
Saturada per ser la sola linea del poblenou(caldria fer altre linea de metro pel poblenou per alleugar el trafic i alhora es una linea sense intercambiadors eficaços amb els quals caldria treballar-hi.
L5:
T.M.B: 7
F.G.C ValleS: 1
F.G.C Llobregat: cap
Rodalies: 2
Es una linea saturada, pel fet de tenir conexió com la L3 amb la estació principal de Sants i ser intercambiador amb F.G.C a Diagonal, a més de la seva transversalitat. Conexió perfecte amb tram per anar a sant feliu o esplugues i renfe a Cornellá i sants. Es una linea bastant saturada i caldria segurament desdoblar parts de les linees per serveis parcials o bé, variar per alleugar, pero aquesta segona opció es segurament la menys aconsellable.
L11: Es una linea relativament util, perquè permet als de nou barris... conectar amb renfe.
Les línies de F.G.C son les que menys intercambiadors amb altres modes de transport i caldria per ferlas eficaç com a metros, ampliar i segregar dels seus serveis ferroviaris de "rodalies".
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:19
Valoració línies de metro
Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
-
- N7
- Entrades: 323
- Ubicació: R1
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Salta a
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari
- ↳ Propostes ferroviàries
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta transport públic
- ↳ Vehicles privats
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres
- ↳ Transport en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments
- ↳ Oci i divertiments
- ↳ Comunicats del Fòrum
- ↳ Suggeriments, proves i Off-topic
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ ARMF
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFES)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ CAFC Club d'Amics del Ferrocarril de Cornellà (Nou)
- ↳ Tren de l'Oreneta (Nou)
- ↳ Tren de Palau
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró
- ↳ Albert Guillaumes (Nou)
- ↳ Associació d'Amics del ferrocarril de Sant Cugat del Vallès (Nou)
- ↳ ATM de Barcelona (Nou)
- ↳ ATM Àrea de Girona (Nou)
- ↳ ATM Camp de Tarragona (Nou)
- ↳ ATM Lleida (Nou)
- ↳ Ferroviaria.cat (Nou)
- ↳ Crònica del Transport al Barcelonès Nord (Nou)
- Índex del fòrum
- Totes les hores són UTC+02:00
- Elimina les galetes
- Privadesa
- Condicions
- Contacta amb nosaltres
Funciona amb phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos
Traducció del phpBB: Isaac Garcia Abrodos