Off-Topic:
Si lo que ha pasado en Bellvitge fue para alucinar con los dos ojos... no me quiero imaginar soterrar las vías de trenes de Cercanías y Regionales ingleses... con la cantidad de "tubitos" que hay por ahí...
Reinauguració de Saint Pancras a Londres
Però d'aquí a 20 anys, ningú no es recordarà d'aquest retard i gaudirà d'una infraestructura com cal.bitxofo ha escrit:^^Home, han trigat més de 13 anys en enllestir Saint Pancras per l'Eurostar...
En canvi, aquí, 164 anys després, encara patim les conseqüències del cop de geni de la llumenera que va decidir ser més guapo que la resta d'Europa i anar a la seva amb un ample de via que no hi ha enlloc més (excepte Portugal, que va haver d'adaptar-hi el seu per nassos). Aquí, dècades després, encara maleïrem els ossos a tots els inútils que han perpetrat i encara perpetren les barrabassades de la LAV, tant pel que fa al traçat com pel que fa a la (poca) solidesa de l'obra. Aquí, passaran molts anys i encara ens preguntarem què li va passar al que va dissenyar el traçat de la L9 perquè li tremolés tant la mà en dibuixar-la al mapa.
Voleu que continuï?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A aquest ritme, caldrà inventar un altre nom per al ferrocarril metropolità perquè la perversió del terme està arribant a extrems insospitats. Sort que, de moment, han tingut el pudor de posar-lo entre cometes.La ràbia dels tòpics ha escrit:El 'metro' Londres-París debuta con éxito y puntualidad británica
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Pues ya tengo previsto yo viajar en "MILÍMETROS"...Guigui ha escrit:A aquest ritme, caldrà inventar un altre nom per al ferrocarril metropolità perquè la perversió del terme està arribant a extrems insospitats. Sort que, de moment, han tingut el pudor de posar-lo entre cometes.La ràbia dels tòpics ha escrit:El 'metro' Londres-París debuta con éxito y puntualidad británica
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
L'estació de Saint Pancras ha complert 150 anys aquest 1 d'octubre. 
Modernitzada, amb trens locals, nacionals i internacionals, és avui imprescindible a la xarxa ferroviària londinenca, anglesa i europea.
I, fins i tot, té pàgina web i xarxes socials pròpies!!
https://stpancras.com
L'aniversari ha tingut gran ressò mediàtic a tot el país, tal i com es mereix:
A casa nostra, l'Estació de França en farà 90 l'any vinent. Sense trens internacionals, amb una coberta encara pendent de reforma i sota l'ombra del dubte sobre el seu futur.
En un país on diuen que els culs-de- sac no tenen cabuda.
La comparativa és clara. Primer món VS tercer món. No cal afegir gaire cosa més.

Modernitzada, amb trens locals, nacionals i internacionals, és avui imprescindible a la xarxa ferroviària londinenca, anglesa i europea.
I, fins i tot, té pàgina web i xarxes socials pròpies!!

L'aniversari ha tingut gran ressò mediàtic a tot el país, tal i com es mereix:
A casa nostra, l'Estació de França en farà 90 l'any vinent. Sense trens internacionals, amb una coberta encara pendent de reforma i sota l'ombra del dubte sobre el seu futur.

La comparativa és clara. Primer món VS tercer món. No cal afegir gaire cosa més.
Salvem l'Estació de França!