Fem trobada nadalenco-xurrera??
Fem trobada nadalenco-xurrera??
Això dic, que podriem fer una trobada de xocolata amb xurros aquest desembre, com l'any passat. Ja no podem seguir els 1000's, però si que podriem els 1100, que cada cop en queden menys, i de pas, berenar!
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 27/11/2007 1:15, en total s’ha editat 5 vegades.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Bona idea.
Si coloquéssin d'aquí poc les baranes de Liceu, un bon pla (i ben "fotracater") podria ser:
- Quedar a Liceu. Fotos de grup amb les baranes, etc.
- Caminar per Nou de la Rambla cap a Pl. Sant Jaume. Fer xurros i xocolata en algun lloc de per allà (ha d'haver-hi, no?)
- L4 "gore segment", és a dir passant per Correus, a Barceloneta canvi de sentit per a fer el mític tram del ramal sencer, fins a Passeig de Gràcia, etc.
O a l'inrevès. O alguna cosa semblant.
El dia serà evidentment un problema (calendari atapeït), de manera que proposo que el proposi la Metring.
Si coloquéssin d'aquí poc les baranes de Liceu, un bon pla (i ben "fotracater") podria ser:
- Quedar a Liceu. Fotos de grup amb les baranes, etc.
- Caminar per Nou de la Rambla cap a Pl. Sant Jaume. Fer xurros i xocolata en algun lloc de per allà (ha d'haver-hi, no?)
- L4 "gore segment", és a dir passant per Correus, a Barceloneta canvi de sentit per a fer el mític tram del ramal sencer, fins a Passeig de Gràcia, etc.
O a l'inrevès. O alguna cosa semblant.
El dia serà evidentment un problema (calendari atapeït), de manera que proposo que el proposi la Metring.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Lo de les baranes, probablement estarà l'any vinent.
Com he dit a l'altre missatge, proposo dissabte 1.
Com he dit a l'altre missatge, proposo dissabte 1.
També es podria anar a Montgat (Zona 1) on al mateix bar de l'estació hi ha l'antic enclavament mecànic GRS desrpés de fer el viajte amb metro o el que sigui.
Salut,
Salut,
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Això per llegir tan ràpidmetring ha escrit:Com he dit a l'altre missatge, proposo dissabte 1.

Recordeu que el dissabte 1 serà la mani per reclamar, entre d'altres, una solució al caos de rodalia. Ho dic per possibles incompatibilitats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per mí si es fa el dia 1 hi aniré.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Caldrà divir-nos en dos, llavors.Fran-Ikarus ha escrit:- Quedar a Liceu. Fotos de grup amb les baranes, etc.

Pel que fa a mi, encara no ho sé.
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Sembla molt bona idea.
Pot ser es hora de seguir el mateix protocol que amb els 1000.
Trobada per viatjar en 1100 etc...
La composicio encapçalada per el 1102 te una maravelloda finestra practicable que es pot baixar molt be (no com les altres que tenen un topall per arribar nomes a la meitat). Així podrem disfrutar de les melodies metreres que ja 'sens acaben... sNIF.
Salutations.
Pot ser es hora de seguir el mateix protocol que amb els 1000.
Trobada per viatjar en 1100 etc...
La composicio encapçalada per el 1102 te una maravelloda finestra practicable que es pot baixar molt be (no com les altres que tenen un topall per arribar nomes a la meitat). Així podrem disfrutar de les melodies metreres que ja 'sens acaben... sNIF.
Salutations.
Proposta de dos dies per fer-la: el divendres 30 per la tarda, o dissabte 1. Publico enquesta per a decidir.
Jo m'hi apuntaria, però és que no m'agraden els xurros i la xocolata desfeta em senta malament 

Home...sempre es pot prendre alguna cosa alternativa, no cal seguir a rajatabla lo de menjar xurros i xocolata, ets lliure de menjar el que vulguis, el cas és quedar
El que estaria bé, cosa que no es pot fer pel fòrum, per desgràcia, és un "amic invisible"

El que estaria bé, cosa que no es pot fer pel fòrum, per desgràcia, és un "amic invisible"

Això sembla El Corte Inglés...
30 de novembre --- Nadalenc?????
Jo voto pel 21 al 24 de desembre.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Jo he triat el 30 de novembre. De fet avui ho parlàvem, a Queralbs. Com que se suposava que s'hi faria la visita a Sagrera, suposo que molts de nosaltres (els que estàvem "en verd") havíem organitzat el calendari d'aquella setmana per a tenir divendres a la tarda lliure, més que no pas dissabte.
De manera que podríem treure profit d'això, tot i que hi haurà gent que, després d'anular-se la visita, ja haurà fet plans... Però clar, això passarà igual pel dissabte.
De manera que podríem treure profit d'això, tot i que hi haurà gent que, després d'anular-se la visita, ja haurà fet plans... Però clar, això passarà igual pel dissabte.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Tot i que la data és una mica avançada és molt probable que a les dates que dius sigui més difícil aconseguir una gran assistència.
De tota manera suposo que proposes aquestes dates perquè tens intenció de d'assistir i que si es fa en aquestes dates vindràs.
De tota manera suposo que proposes aquestes dates perquè tens intenció de d'assistir i que si es fa en aquestes dates vindràs.
megapauer ha escrit:Això sembla El Corte Inglés...
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Premi per al senyor

josep_serre ha escrit:Tot i que la data és una mica avançada és molt probable que a les dates que dius sigui més difícil aconseguir una gran assistència.
megapauer ha escrit:Això sembla El Corte Inglés...
Per a qui no li agradin els xurros, hi han dues alternatives a la festa major de S. Andreu del Palomar, el dia 30, que sembla que serà l'escollit per votació popular:
-A les 18:00, al mercat de S. Andreu, melindros amb xocolata.
-A les 21:00, degustació gratuïta de la truita més gran del món, amb 1200 ous.
Je em direu!
-A les 18:00, al mercat de S. Andreu, melindros amb xocolata.
-A les 21:00, degustació gratuïta de la truita més gran del món, amb 1200 ous.
Je em direu!
PObres gallines...
He triat el 30 de novembre ja que l'1 de desembre hi ha manifestació...,

He triat el 30 de novembre ja que l'1 de desembre hi ha manifestació...,