Nou disseny web de renfe

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Nou disseny web de renfe

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 20/12/2007 20:51

Sembla que renfe ha redissenyat la web per posar les coses una mica més clares i ordenades i fer neteja... http://www.renfe.com :)

U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dijous 20/12/2007 21:25

Les aplicacions segueixen sent un xurro. :(

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/12/2007 21:32

Encara no me l'he mirada gaire a fons però, en principi, tot sembla força igual s'han limitat a un petit lifting. En tot cas, en català seguim no podent fer altra cosa que cercar horaris i para de comptar.

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 01/01/2008 19:13

Calma nois, que en un futur hi haurà una seccvió de preguntes més feqüents :roll:

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 02/01/2008 8:31

Bon any a tothom en el meu primer post del 2008 en aquest nou fòrum tan xulu que tenim... tot i que encara vaig una mica perdut :x

La veritat és que quan vaig encetar aquest post és perquè vaig veure la portada renovada i il·lús de mi vaig pensar que haurien renovat realment a fons la web... però ja vaig veure que no era així i que l'únic que han retocat és la portada, horaris i la compra de bitllets per internet.

Respon

Torna a “Oci i divertiments”