Nova estació Magdalena Alvarez

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Nova estació Magdalena Alvarez

Entrada Autor: jordidr » Dimarts 25/12/2007 20:36

Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
Fitxers adjunts
Mega estacio de l'AVE al plato de TV3: Magdalena Alvarez
Mega estacio de l'AVE al plato de TV3: Magdalena Alvarez
Estacio Magdalena Alvarez.JPG (58.19 KiB) Visualitzat 2953 cops

Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 25/12/2007 20:40

jordidr ha escrit:Ahir al nadal a tres bandes van fer una dedicatória a l'AVE i van presentar l'estació Magdalena Alvarez.
Je! De l'estil de...

- María Zambrano
- Intermodal Abando Indalecio Prieto

Juro i perjuro que actualment aquests són els noms oficials a tots els efectes (senyalètica inclosa) de les antigues estacions anomenades Málaga i Bilbao-Abando.

Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 26/12/2007 4:39

Massa estació per la Magdalena...

jordidr
N7
N7

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 26/12/2007 11:35

home nomes té via única... te menys utilitat que l'estacio de frança ^^

Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 26/12/2007 13:14

No serà una estació composta per via i esvoranc? :twisted:

a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.

JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/12/2007 13:36

L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

:|

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

jordidr
N7
N7

Entrada Autor: jordidr » Dimecres 26/12/2007 17:25

A l'estacio no hi havia l'eborranc pero si pel trajecte

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 27/12/2007 15:21

JaMiRo! ha escrit:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.

JaMiRo!
N10
N10

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 28/12/2007 0:47

UT596001 ha escrit:Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
Doncs Robert, més fotudes que Montcada-Bifurcació hi ha unes quantes estacions però Martorell-Vila, vols dir? Mira que hi baixo de vegades ara que sóc veí de la zona...Ho dius pel club de l'amor que hi ha al davant? :) L'estació està en unes condicions acceptables. ;)

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 28/12/2007 8:49

UT596001 ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:L'estació que li cau perfecta a la Maleni és Montcada-Bifurcació...Un reflex de com està el ferrocarril mal anomenat "convencional" al nostre país: decadent.

Jamiro, hi han estacions força més decadents que no pas Montcada-Bifurcació (sense anar més lluny, a mi sempre m'ha semblat més decacent l'estació Martorell-Vila de FGC). I igualment, per molts diners que posis allà la realitat social d'aquella estació és la que és: serveix al pitjor barri urbanística i socialment de Montcada, a més encaixonada entre la C-17, C-33 i la Asland.
Home, Martorell-Vila justament ara de decadent no en té res, s'ha reformat de dalt a baix i està tot molt polidet i ben posat... una altra cosa són els entorns, tot i que a part del club la resta tampoc està tan malament... ponts de les autopistes a part :roll:

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 28/12/2007 23:21

Montcada Bifurcació decadent ? :roll:

Riells i Viabrea Breda, Gualba, Vilamalla, Sabadell Centre, Sabadell Nord, Sant Andreu Arenal, Els Monjos, Sant Jordi Desvalls...
I per no parlar que clar, tenir personal de circulació i megafonia a l'estació és decadent.
I tu coneixes el ferrocarril convencional ?

JaMiRo!
N10
N10

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 29/12/2007 0:45

A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.

:?

Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...

:roll:

Ara resultarà que caldrà justificar tot el que un escriu aquí, homeeee...

Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 30/12/2007 14:48

JaMiRo! ha escrit:A veure, senyors, he posat Montcada-Bifurcació perquè és el primer que se m'ha passat pel cap, que ja se que hi ha casos pitjors però no cal preguntar si se que és el ferrocarril convencional.

:?

Jo agafo i he agafat el tren com a mitjà de transport i no com a afició i sé que és suportar la pudor de pixums i de tabac de Sant Andreu Arenal a les set del matí, i també he patit altres estacions més decadents...

:roll:

Ara resultarà que caldrà justificar tot el que un escriu aquí, homeeee...
Ara que m'ho torno a mirar potsé una mica sí que em vaig passar escribint la pregunteta, disculpes, però que Montcada Bifurcació no és precisament l'estació més decadent de Rodalies.

Respon

Torna a “Oci i divertiments”