- metring
- Miquel
- orique
- Serie-1000-metro
- Pere
- Fran-Ikarus
- entfe001
Aquest 2008, final dels 1100
Re: Aquest 2008, final dels 1100
Si tots hem d'agafar la L2, per què no quedem al voltant del petit quiosc de l'entrevestíbul, únic accés a la línia? Em refereixo al que hi ha just enfront de les escales d'accés a les andanes, a la zona que està al mateix nivell que l'andana sentit Fondo de la L1.
Més o menys al vestíbul del cércol. (lloc 1 de trobada)

o bé al quiosc (lloc 2)

o bé al quiosc (lloc 2)
- sigfrid440s
- N6
- Entrades: 292
- Facebook: ssygger
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Aquí s'hi afegeix un altre.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Nens, què no sabeu apuntar-vos vosaltres mateixos a la llista?

- metring
- Miquel
- orique
- Serie-1000-metro
- Pere
- Fran-Ikarus
- entfe001
- sigfrid440s
- josep_serre
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Per a que sigui més fàcil, proposo quedar al vestíbul de l'accés de la mateixa Plaça Universitat, al costat de les cancel·ladores.
- Mortadel·lo
- N9
- Entrades: 1381
jo proposo quedar a la botiga de discs de segona mà 

ES PELIGROSO ASOMARSE
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
La botiga de discos és, ara, un dels meus llocs preferits del Metro (hi entro "sovint"), però un diumenge a la tarda no és gens útil
Torno a votar pel quiosc, o, en general, PER UN LLOC ON QUEDEM RESGUARDATS DELS CORRENTS D'AIRE (som al gener)

Torno a votar pel quiosc, o, en general, PER UN LLOC ON QUEDEM RESGUARDATS DELS CORRENTS D'AIRE (som al gener)
Doncs ja està, a on he dit jo mateixa, no té pèrdua!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Parlant en general és bon lloc.
Però allà sempre hi ha corrent d'aire. I sempre, quan fem una trobada, els 20 minuts de rigor entre que arriba el primer i l'últim, "cauen".
Llavors, al gener per la tarda deixa de ser un bon lloc, per aquest detall. I més tenint en compte que no hi ha res d'interessant (pel que fa a la nostra trobada) al vestíbul.
Per aquests motius, proposo el quiosc. Si ho pensem fredament, el vestíbul no té cap avantatge afegida, perquè tots haurem d'entrar-hi.
És que vaig tenir faringitis, i encara tinc tos...
Però allà sempre hi ha corrent d'aire. I sempre, quan fem una trobada, els 20 minuts de rigor entre que arriba el primer i l'últim, "cauen".
Llavors, al gener per la tarda deixa de ser un bon lloc, per aquest detall. I més tenint en compte que no hi ha res d'interessant (pel que fa a la nostra trobada) al vestíbul.
Per aquests motius, proposo el quiosc. Si ho pensem fredament, el vestíbul no té cap avantatge afegida, perquè tots haurem d'entrar-hi.
És que vaig tenir faringitis, i encara tinc tos...
Això ja és un altre tema
D'acord, el quiosc, doncs.

D'acord, el quiosc, doncs.
Nois, ningú més s'apunta?? No som gaire gent.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Ja s'animaran, quan sàpiguin que s'hi desvetllaran els secrets ocults de la realització de la samarreta dels 1000-1100 

Jo trobo que 10 persones está força bé, no?
Malauradament jo no hi podré asistir, motius laborals.
Salut,
Malauradament jo no hi podré asistir, motius laborals.
Salut,
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Doncs sí, 10 persones ja és una xifra respectable.
Copio el programa actualitzat, que s'estava quedant molt enrera
Copio el programa actualitzat, que s'estava quedant molt enrera
orique ha escrit:
DIUMENGE 20 DE GENER
17.00 Trobada a estació Universitat (quiosc davanta de l'accès a L1 sentit Fondo)
17.01 Metro L2 Universitat -> Passeig de Gràcia (1 parada)
17.05 Metro L4 Passeig de Gràcia -> El Maresme | Fòrum (esperem un 1100, veiem com ens incorporem a la línia principal de la IIIB, veiem les restes de Correos (si algú es fa responsable de l'anella d'alarma ell mateix
)... i les estacions del Poblenou són bones per treure fotos de 1100/2100/9000
17.45 Xurros per allà (no sé si hi haurà alguna cosa però es possible) i si no veiem res, agafem un trambesòs fins a Marina on sí que hi ha un xurrero.
18.15 Depenent de l'opció anterior, agafar el metro a Maresme|Fòrum i baixar a Girona o Barceloneta per veure els cartells, o bé caminar des de Marina fins a Bogatell (no hi ha molt) i fer el mateix.
18.45 Foto de grup amb els senyals, si es vol.
19.00 Dissolució del grup per part dels VJ![]()
Sap greu no poder-hi anar, treballo, passeu-vos-ho bé i que aprofitin els xurros!!!!!!!!!!!!!!!!
P.D no feu enfadar els vigilants que es diumenge i a tots ens agrada un dia tranquilet eh?
P.D no feu enfadar els vigilants que es diumenge i a tots ens agrada un dia tranquilet eh?

- Mr. Baricentro
- N6
- Entrades: 311
- Ubicació: España
- Contacta:
Hola.
Donada l'envergadura de l'efemèride, i tenint en compte que fa temps que no s'em veu el pel... em veig obligat a fer una aparició mariana.
Donada l'envergadura de l'efemèride, i tenint en compte que fa temps que no s'em veu el pel... em veig obligat a fer una aparició mariana.
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Sospito que pel 29 de febrer s'organitzarà una nova edició.
Algú té la foto de grup?
Algú té la foto de grup?
Recordo que l'ultim dia que va circular un 1000 en servei comercial normal va ser el dia 1 de Març del 2007, només al torn d'hora punta. Així si quedem el 29 per la tarda, que és divendres, probablement ens mengem un rosco.
Salut,
Salut,