Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya
Però si arran dels fets de Santiago és obligat l'us de l'ASFA Digital en TOTS els vehicles ferroviaris; què diuen aquests ara?
És condició indispensable disposar d'ASFA Digital per circular en la RFIG
I quan dic tots dic tots: ja siguin dresines d'obra, automotors, màquines o material històric (les ye-yes del TDL, els el van posar, per no quedar "aillades" a la linia de la Pobla)
És condició indispensable disposar d'ASFA Digital per circular en la RFIG
I quan dic tots dic tots: ja siguin dresines d'obra, automotors, màquines o material històric (les ye-yes del TDL, els el van posar, per no quedar "aillades" a la linia de la Pobla)
Us deixo això: https://arransalmansa.wordpress.com/201 ... rrocarril/albe6 ha escrit:Però si arran dels fets de Santiago és obligat l'us de l'ASFA Digital en TOTS els vehicles ferroviaris; què diuen aquests ara?
És condició indispensable disposar d'ASFA Digital per circular en la RFIG
I quan dic tots dic tots: ja siguin dresines d'obra, automotors, màquines o material històric (les ye-yes del TDL, els el van posar, per no quedar "aillades" a la linia de la Pobla)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Últimament les notícies que publiquen sobre ferrocarril, tenen moltes errades que provoquen confusions... sumat al baix nivell dels periodistes sobre temes ferroviaris, tot això provoca un còctel de confusió perfecte del qual l'article que enllaça en Miquel ho explica realment molt bé.Miquel ha escrit:Us deixo això: https://arransalmansa.wordpress.com/201 ... rrocarril/albe6 ha escrit:Però si arran dels fets de Santiago és obligat l'us de l'ASFA Digital en TOTS els vehicles ferroviaris; què diuen aquests ara?
És condició indispensable disposar d'ASFA Digital per circular en la RFIG
I quan dic tots dic tots: ja siguin dresines d'obra, automotors, màquines o material històric (les ye-yes del TDL, els el van posar, per no quedar "aillades" a la linia de la Pobla)
Últimament? Des de sempre, amb prou feines hi ha notícies de ferrocarril sense errades 

El metro de Barcelona amb motoristes!
"A Camp de Tarragona, que està a 30 km de Tarragona allà perduda, no hi puja ni hi baixa de l'AVE mai ningú".Miquel ha escrit:Últimament? Des de sempre, amb prou feines hi ha notícies de ferrocarril sense errades
De fet, l'estació de Camp de Tarragona està a 9 km del centre de Tarragona, i a només 4 km dels barris perifèrics més propers...

I hi puja tanta gent o més que a Lleida-Pirineus... però no per anar cap a Barcelona, sinó cap a l'oest, el Cantàbric, o Andalusia.
Un dia, esperant el tren a Camp de Tarragona, vaig veure dos paios amb aspecte de ser sotscap d'alguna cosa mig important de Barcelona (probablement amb carnet de partit, de soci del Barça, i de totes les coses que et fan ser com cal i respectable a la Barcelona de la ceba).
Estàvem esperant un AVE per anar cap a Barcelona, i quan va arribar el tren (venia de Madrid, amb parada a Saragossa, Lleida, i no recordo si Guadalajara o Calatayud), es van quedar molt sorpresos (però MOLT) de veure la quantitat de passatgers que en va baixar (uns 40, que, la veritat sigui dita, aquell dia tampoc era res de l'altre món, tot s'ha de dir: hi ha cops que hi baixa mig tren...).
Un d'ells va tenir esma de dir "goita, doncs sembla que sí que la fa servir gent...".
L'altre li va respondre "res, home, res, que deu ser que és cap de setmana, com vols que un dia normal la gent la faci servir?".
Jo pensant: "si tu sapiguéssis...


La premsa fa MOLT de mal, molt. Potser més que els polítics i tot.
Quan hi ha un accident, la cosa només fa que multiplicar-se per quatre.
- bigcoaster
- N8
- Entrades: 953
Home per ser que Lleida té 140.000 hab. i que en canvi, Camp de Tarragona dóna servei a Reus (104.000) i Tarragona (132000), i que tant una com l'altra mouen la mateixa quantitat de gent si fa no fa, jo crec que l'utilitza menys gent del que ho faria si l'estació estigués a un altre lloc i/o millor comunicada.437.001 ha escrit:"A Camp de Tarragona, que està a 30 km de Tarragona allà perduda, no hi puja ni hi baixa de l'AVE mai ningú".Miquel ha escrit:Últimament? Des de sempre, amb prou feines hi ha notícies de ferrocarril sense errades
De fet, l'estació de Camp de Tarragona està a 9 km del centre de Tarragona, i a només 4 km dels barris perifèrics més propers...![]()
I hi puja tanta gent o més que a Lleida-Pirineus... però no per anar cap a Barcelona, sinó cap a l'oest, el Cantàbric, o Andalusia.
This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.
Senyors, que ens estem sortint del tema...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
De l'Ara:
Diari Ara ha escrit:Un maquinista abandona el tren ple de passatgers a mig trajecte perquè havia acabat el seu torn
Els 109 viatgers, que feien el trajecte entre Santander i Madrid, van haver d'agafar un autobús
Havia acabat la seva jornada laboral, per la qual cosa un maquinista va decidir parar el tren a mig viatge, que transportava 109 persones, va baixar-ne i se'n va anar. Els passatgers, que feien el trajecte entre Santander i Madrid, es van quedar parats a Osorno (Palència) durant dues hores.
Segons han informat a Efe fonts de Renfe, el tren va sortir de Santander al voltant de les 19.00h i havia d'arribar a Madrid a les 23.15h. Però en arribar a Osorno, cap a les 21.15h, el conductor va sol·licitar el relleu per excés de jornada.
Per tant, el centre operatiu de Renfe va haver d'organitzar un pla alternatiu de transport per carretera dels passatgers en dos autobusos, mentre que els que tenien origen a Palència i Valladolid van poder arribar al seu destí en altres trens.
Renfe, que assegura que "aquest tipus d'incidents no són habituals a la xarxa", ha manifestat les seves disculpes als 109 passatgers per aquest incident i lamenta "les molèsties" que els va provocar. Segons Renfe, se'ls ha comunicat la possibilitat que recorrin al 'Compromís de Puntualitat de Renfe' i els sigui reingressat el 100% de l'import del bitllet.
Afegeix que el reglament assenyala "l'obligació del maquinista d'informar amb caràcter previ sobre la seva sol·licitud de relleu". Renfe ha obert una investigació interna i ha citat el maquinista, a través del seu prefectura, perquè aporti totes les dades del succés. La companyia ha amenaçat també d'obrir-li un expedient i sancionar-lo.
Un titular molt tendenciós. Si el maquinista hagués seguit conduïnt, i aleshores s'hagués produït un accident, tots posariem el crit al cel perquè aquest hauria conduït més hores de les permeses (i amb tota la raó). Error de Renfe per no controlar els temps de conducció del seu personal (amb un cert marge per endarreriments).Granolleri ha escrit:De l'Ara:
Diari Ara ha escrit:Un maquinista abandona el tren ple de passatgers a mig trajecte perquè havia acabat el seu torn
Els 109 viatgers, que feien el trajecte entre Santander i Madrid, van haver d'agafar un autobús
Havia acabat la seva jornada laboral, per la qual cosa un maquinista va decidir parar el tren a mig viatge, que transportava 109 persones, va baixar-ne i se'n va anar. Els passatgers, que feien el trajecte entre Santander i Madrid, es van quedar parats a Osorno (Palència) durant dues hores.
Segons han informat a Efe fonts de Renfe, el tren va sortir de Santander al voltant de les 19.00h i havia d'arribar a Madrid a les 23.15h. Però en arribar a Osorno, cap a les 21.15h, el conductor va sol·licitar el relleu per excés de jornada.
Per tant, el centre operatiu de Renfe va haver d'organitzar un pla alternatiu de transport per carretera dels passatgers en dos autobusos, mentre que els que tenien origen a Palència i Valladolid van poder arribar al seu destí en altres trens.
Renfe, que assegura que "aquest tipus d'incidents no són habituals a la xarxa", ha manifestat les seves disculpes als 109 passatgers per aquest incident i lamenta "les molèsties" que els va provocar. Segons Renfe, se'ls ha comunicat la possibilitat que recorrin al 'Compromís de Puntualitat de Renfe' i els sigui reingressat el 100% de l'import del bitllet.
Afegeix que el reglament assenyala "l'obligació del maquinista d'informar amb caràcter previ sobre la seva sol·licitud de relleu". Renfe ha obert una investigació interna i ha citat el maquinista, a través del seu prefectura, perquè aporti totes les dades del succés. La companyia ha amenaçat també d'obrir-li un expedient i sancionar-lo.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
No sé per què s'ha generat aquest rebombori i, sobretot, aquest linxament mediàtic. El maquinista ha fet la seva feina, que és conduir durant les hores estipulades al seu contracte; en haver acabat aquestes hores, ha baixat del tren perquè segons el reglament, no pot seguir conduint. La culpa, per tant, recau a l'operadora per no haver disposat d'un altre maquinista tot sabent que el primer acabaria la seva jornada laboral abans d'arribar a destinació.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
I aquesta vesprada ha hagut un atropellament entre Vila-real i Almassora. Per sort, la víctima només està ferida i la circulació s'ha tallat 30 minuts.
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
Aquest matí, un Regional Mora-Zaragoza ha tingut una enganxada a la catenària a l'altura de Caspe, havent de ser tallada la línia i transbordats els passatgers per carretera fins a la seva destinació.
Salutacions,
Oriol
Oriol
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Crec que és un greu perill que facin anar Trens de Velocitat Alta en les vies de la India... encara que vagin a menys de 200 km/h... 

Per què? Potser saps de primera mà si la línia Bombai-Delhi està tan malament?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.