

Hora i data actual: 15 set. 2025, 18:41
Entrada Autor: canalcole » 11 set. 2009, 00:29
Entrada Autor: evarujo » 12 set. 2009, 13:42
Entrada Autor: mikado » 13 set. 2009, 18:45
Entrada Autor: canalcole » 13 set. 2009, 22:42
Entrada Autor: Pere » 13 set. 2009, 23:05
El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440Rcanalcole ha escrit:Quatre avistaments curiosos:
Sobre les 7 de la tarda, ha pan passat un "patito" darrere de l'altre per Sant Vicenç, direcció Barcelona. El primer, portava un retard de més de 40 minuts, i el següent, anava de buit. Després de passar aquest ultim patito, ha passat un doble d'Alaris sense servei direcció Barcelona.
Aqui veiem la 440.222 procedent de Tortosa, i amb destinació Barcelona Estació de França, esperant a la 470.117 procedent de Lleida i, també amb destinació Estació de França, el fet que ha fet que s'acoplessin i continuessin el trajecte
Avui el Regional a Reus que para a Sant Vicenç de Calders pasades les 8 de la tarda, anava servit per aquesta doble de 447.
PD: No feu cas del que fica als teleindicadors, estaven malament.
A part, tots els serveis "Delta" d'aquesta tarda que han passat per Sant Vicenç, anaven servits per 447.
Entrada Autor: Guigui » 13 set. 2009, 23:46
Diria que l'usuari avesat, com a mínim, se'n malfia.canalcole ha escrit:PD: No feu cas del que fica als teleindicadors, estaven malament.
Entrada Autor: canalcole » 14 set. 2009, 09:19
Es veritat, se m'havia passat aquest que anava amb la 440.165 i la 231, i la 231 ficava als teleindicadors: PRUEBASPere ha escrit:El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440R
I per cert, el de la camisa blava de la segona foto, que es veu al final molt petit, sóc jo![]()
![]()
Entrada Autor: Archie-250 » 14 set. 2009, 13:58
Entrada Autor: Pere » 14 set. 2009, 17:02
Correcte, el volia caçar, però quan vaig veure el retard que duia ho vaig desestimar.canalcole ha escrit:Es veritat, se m'havia passat aquest que anava amb la 440.165 i la 231, i la 231 ficava als teleindicadors: PRUEBASPere ha escrit:El Delta Port-Aventura - Estació de França que ha passat poc abans del Regional de Reus per Sant Vicenç de Calders, anava servit amb doble de 440R
I per cert, el de la camisa blava de la segona foto, que es veu al final molt petit, sóc jo![]()
![]()
![]()
Llavors estaves a l'andana de la via 2/4, portaves una camara penjant, i nosé que parlaves del García Lorca amb el Xavi Maraña, no?
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 14 set. 2009, 20:09
Hay alguna fecha para la entrada en servicio comercial en catalunya de los 449?Archie-250 ha escrit:Avui ha pasat la 253.012 per Granollers amb un portaautos i desprès una doble de 449, amb el 23 i el 29:
Salutacions.
Entrada Autor: viscaelcat » 14 set. 2009, 20:20
Entrada Autor: wefer » 15 set. 2009, 10:02
El que cal eliminar són les 440R i les 447 que fan serveis de regionals, donat la seva incomoditat per trajectes de més d'1 hora (de fet, no es van dissenyar per això), que l'unic que aconsegueixen és que tothom que pot es passi al vehicle particular.viscaelcat ha escrit: les 448 les han de substituir un dia o altre
Entrada Autor: Guigui » 16 set. 2009, 16:08
Entrada Autor: Miquel » 16 set. 2009, 16:16
Entrada Autor: canalcole » 16 set. 2009, 18:13
Entrada Autor: 437.001 » 17 set. 2009, 01:02
Torna a “Material rodant ferroviari”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025