Metro TMB: Sèries 7000 i 8000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon

Què us semblen els trens que apareixen als renders?

Espero que siguin iguals, m'encanten!!
18
55%
Espero que no siguin exactament així, que canviïn alguna cosa
7
21%
Lletjos de nassos!
3
9%
Falta interiorisme Ikea, sala de descans...
4
12%
Altres (expliqueu)
1
3%
 
Vots totals: 33
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000

Entrada Autor: wefer » 07 set. 2022, 17:40

Sí que és veritat que aquest problema ha sigut present des que els trens van equipar l'AA, però la falta de manteniment és possible que ara les faci més freqüents.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 08 set. 2022, 21:37




Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1865
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 14 des. 2022, 14:53

Sembla que hi ha problemes de gàlib en els nous trens de les sèries 7000 i 8000, i això està allargant la seva posada en marxa. Cal fer petits ajustos en alguns túnels i estacions. Sembla que son els estreps. Potser caldrà canvia'ls. Això és desprèn d'una noticia apareguda el 12 de desembre a El Periòdico. No faig comentàris, doncs serien força gruixuts. Una, perdoneu, cagada monumental, Salut!



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 14 des. 2022, 19:46

Para 2024… 😂😂😂 increíble! Donde se puede leer la noticia que comentas? La he estado buscando pero ni rastro…


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 14 des. 2022, 20:33




davida
N9
N9
Entrades: 1854
Contacta:

Entrada Autor: davida » 14 des. 2022, 21:36

Encara tornaran a circular els 100 que son tan amples com els 8000 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😇



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » 15 des. 2022, 09:18

Mira, així s'allarga una mica més la vida dels 3000-4000, que encara podien durar uns anyets més.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 15 des. 2022, 21:44

Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 16 des. 2022, 18:10

ferroviario_catalan ha escrit: 15 des. 2022, 21:44 Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Es que no són només els estreps, si no que el tren ha rascat amb diferents elements de la infraestructura, per això cal anant fent modificacions per a que no n'hi hagi (i de fet, se n'han fet).


El metro de Barcelona amb motoristes!

xergi
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: xergi » 13 feb. 2023, 22:28

Sabeu com va aquest tema?



Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N7
N7
Entrades: 381
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » 13 feb. 2023, 23:39

Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

xergi
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: xergi » 24 feb. 2023, 16:52




Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » 24 feb. 2023, 18:44

Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies


:riure

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1865
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 24 feb. 2023, 22:37

M1171-M1172-M1169... ha escrit: 13 feb. 2023, 23:39 Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Quan és va procedir a la connexió de les línies III i IIIb, i calia fer passar els 1100, per la nova línia 3, és va produir una important intervenció en túnels i andanes de l'antic Gran Metro, per adaptar el gàlib als standars de les línies d'ample UIC. Estem parlant al voltant de l'any 1982. Salut!



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 25 feb. 2023, 11:04

Sèrie EV-E801 ha escrit: 24 feb. 2023, 18:44 Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.

Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies

Aviam, jo segons tinc entès només calia ajustar elements que amb els anys, aprofitant el gàlib de 3000 i 5000, s'havien posat dins el recorregut. Ara pel que sembla ja fan formacions a motoristes, així que suposo que aviat els veurem ja de dia fent marxes en blanc!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 112

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » 25 feb. 2023, 16:04

Gràcies!


:riure

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 27 feb. 2023, 21:31

Pues ya mismito están los 7000 en marcha!!!!!


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

xergi
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: xergi » 01 març 2023, 22:43

TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23648
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 03 març 2023, 17:25




ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 737
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » 04 març 2023, 10:12

9ª unidad entregada? Bueno, 8 seguro, no tengo constancia que la primera siga en Francia o ya esté aquí, de todos modos, no sé dónde acumularán tantas unidades. Han habido como 6 fechas de puesta en servicio. La última, era este lunes día 6, pero por agenda política se ha aplazado…


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”