Esto. La UE esta amenazando con sanciones por retrasar la liberalización...437.001 ha escrit:En quina font oficial et bases per dir-ho?

Hora i data actual: Divendres 02/05/2025 0:43
Entrada Autor: alf_ » Diumenge 28/04/2013 1:12
Esto. La UE esta amenazando con sanciones por retrasar la liberalización...437.001 ha escrit:En quina font oficial et bases per dir-ho?
Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 28/04/2013 17:39
No necesariamente me refería a este aspecto.alf_ ha escrit:Esto. La UE esta amenazando con sanciones por retrasar la liberalización...437.001 ha escrit:En quina font oficial et bases per dir-ho?
Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 28/04/2013 17:52
Entrada Autor: Guigui » Dimarts 30/04/2013 15:09
Entrada Autor: Platanito » Dijous 02/05/2013 10:32
El "pont de l'u de maig", en cas d'existir, seria avui i demà... O més aviat demà, ja que el pont, com a tal, només el tenen a Madrid, on avui és festiu.437.001 ha escrit:No sé si és una cosa circumstancial (pont de l´1 de maig) o diària.
Entrada Autor: 437.001 » Divendres 03/05/2013 1:54
Parlo dels francesos, no dels espanyols.Platanito ha escrit:El "pont de l'u de maig", en cas d'existir, seria avui i demà... O més aviat demà, ja que el pont, com a tal, només el tenen a Madrid, on avui és festiu.437.001 ha escrit:No sé si és una cosa circumstancial (pont de l´1 de maig) o diària.
Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 04/05/2013 14:32
En aquestes dates són les vacances escolars de primavera (a les regions del Llenguadoc-Rosselló, Migdia-Pirineus i Roine-Alps són entre el 20 d'abril i el 5 de maig). Per si no fos poc, són festius a tot França el dimecres 8 de maig (victòria de 1945) i el dijous 9 (dijous de l'Ascensió). Si a això li sumem que a moltes empreses el període per disfrutar les vacances de 2012 finalitzava el 30 d'abril, tenim que aquestes setmanes França està funcionant a mig gas. A Tolosa aquests dies hi havia tant de trànsit com un 10 d'agost. I és clar, això repercuteix en una major afluència als trens amb destinacions turístiques.437.001 ha escrit:Parlo dels francesos, no dels espanyols.Platanito ha escrit:El "pont de l'u de maig", en cas d'existir, seria avui i demà... O més aviat demà, ja que el pont, com a tal, només el tenen a Madrid, on avui és festiu.437.001 ha escrit:No sé si és una cosa circumstancial (pont de l´1 de maig) o diària.
Òbviament, els francesos NO celebren el 2 de maig...
Ja estan a la venda els bitllets París-Vilafant fins el 25 d'agost. Ara bé, com que a la Renfe els terminis de venda anticipada són menors, el combinat París-Barcelona només està disponible fins el 30 de juny. Després diran que els trens Vilafant-Barcelona van buits...Guigui ha escrit:Enmig de tot aquest enrenou, és impossible fer reserves per al TGV Figueres-París més enllà del 29 de maig "per problemes tècnics".
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 04/05/2013 22:49
Doncs acabo d'intentar fer una reserva, i em diu el mateix. La diferència és que la setmana passada ni tan sols podia triar horari i tarifa, i aquesta, un cop fets aquests passos, surt el mateix missatge.Sagrerenc ha escrit:Ja estan a la venda els bitllets París-Vilafant fins el 25 d'agost. Ara bé, com que a la Renfe els terminis de venda anticipada són menors, el combinat París-Barcelona només està disponible fins el 30 de juny. Després diran que els trens Vilafant-Barcelona van buits...
Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 04/05/2013 23:56
Si és per demà (en 4 minuts serà demà), tots els Figueres-Madrid van complets.Guigui ha escrit:Doncs acabo d'intentar fer una reserva, i em diu el mateix. La diferència és que la setmana passada ni tan sols podia triar horari i tarifa, i aquesta, un cop fets aquests passos, surt el mateix missatge.Sagrerenc ha escrit:Ja estan a la venda els bitllets París-Vilafant fins el 25 d'agost. Ara bé, com que a la Renfe els terminis de venda anticipada són menors, el combinat París-Barcelona només està disponible fins el 30 de juny. Després diran que els trens Vilafant-Barcelona van buits...
Entrada Autor: gatvell » Dilluns 13/05/2013 15:20
Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 13/05/2013 16:50
No ho tindria tant clar, això (si et refereixes a Espanya)...gatvell ha escrit:De ben segur que la seva mirada no surt més enllà del seu melic...
Entrada Autor: gatvell » Dilluns 13/05/2013 17:26
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 13/05/2013 18:02
Si és així, que faci la seva feina per la qual cobra un sou ben tupit i parli clar al Parlament Europeu.metring ha escrit:Mireu aquest tweet:
Cristina Buesa @cbuesa
Luis de Grandes(eurodiputat PP):"Hay q hablar claro.El problema es Francia.Primero nos tiraban los camiones y ahora lo hacen con los trenes"
Entrada Autor: carles10000 » Dilluns 13/05/2013 18:51
Entrada Autor: gatvell » Dilluns 13/05/2013 23:08
Entrada Autor: Toni » Dimarts 14/05/2013 1:05
Jo crec que és una qüestió purament comercial. És evident que els francesos no volen els trens espanyols al seu territori i és evident que els espanyols no volen als francesos. És evident que qui té més a perdre son els espanyols, que guarden la joia de la corona (el Madrid - Barcelona) mentre puguin. És evident que el model de negoci de RENFE és un total fracàs (senyoretes a les portes, classe club, diaris, menjars... i bitllets a 150 €) i que els francesos es menjarien el nostre mercat en tres dies (trens de dos pisos amb seients i gràcies i bitllets a 30-40 €). És evident que el statu quo actual amb un acord de no agressió RENFE - SNCF es trencarà tant bon punt es liberalitzi el mercat (no tindrà cap sentit impedir que la SNCF posi trens al Madrid - Barcelona quan els posi Virgin Express). Aquest és el temps (fins que es liberalitzi el mercat) que té RENFE per canviar totalment el seu model de negoci i el temps que seguirem pagant barbaritats per un bitllet a Madrid. I sí, clar que els francesos posen tots els problemes que poden als trens espanyols (que son de fabricació francesa en aquest cas), igual que els espanyols posen tots els problemes que poden (ho impediran de fet) a que els trens de la SNCF passin ni un centímetre de Sants. És la Europa sense fronteres.carles10000 ha escrit:El problema no es si aquest senyor cobra un,tres o cincuanta sous per molt que insisteixi o pregunti al parlament europeu per aquesta questió,França(SNCF) fará lo que li surti dels pebrots(perdó per l'expressió),el problema que te Espanya es que l'unica sortida que te a Europa es per França i ja savem com son el seus representants politics,que busquen la seva conveniencia,i tot lo que no fagi olor a frances li posen pegues,es que queixem dels de aqui pèro com diuen en castellá"en todas las casa cuecen habas y en mi casa calderadas....",i menys mal que els AVE son francesos que si tinguesim que homologar els 102,112 o els 120 per anar per França,ja podiem esperar sentats........
Entrada Autor: alf_ » Dimarts 14/05/2013 11:41
Muy acertado.Toni ha escrit:Jo crec que és una qüestió purament comercial. És evident que els francesos no volen els trens espanyols al seu territori i és evident que els espanyols no volen als francesos. És evident que qui té més a perdre son els espanyols, que guarden la joia de la corona (el Madrid - Barcelona) mentre puguin. És evident que el model de negoci de RENFE és un total fracàs (senyoretes a les portes, classe club, diaris, menjars... i bitllets a 150 €) i que els francesos es menjarien el nostre mercat en tres dies (trens de dos pisos amb seients i gràcies i bitllets a 30-40 €). És evident que el statu quo actual amb un acord de no agressió RENFE - SNCF es trencarà tant bon punt es liberalitzi el mercat (no tindrà cap sentit impedir que la SNCF posi trens al Madrid - Barcelona quan els posi Virgin Express). Aquest és el temps (fins que es liberalitzi el mercat) que té RENFE per canviar totalment el seu model de negoci i el temps que seguirem pagant barbaritats per un bitllet a Madrid. I sí, clar que els francesos posen tots els problemes que poden als trens espanyols (que son de fabricació francesa en aquest cas), igual que els espanyols posen tots els problemes que poden (ho impediran de fet) a que els trens de la SNCF passin ni un centímetre de Sants. És la Europa sense fronteres.carles10000 ha escrit:El problema no es si aquest senyor cobra un,tres o cincuanta sous per molt que insisteixi o pregunti al parlament europeu per aquesta questió,França(SNCF) fará lo que li surti dels pebrots(perdó per l'expressió),el problema que te Espanya es que l'unica sortida que te a Europa es per França i ja savem com son el seus representants politics,que busquen la seva conveniencia,i tot lo que no fagi olor a frances li posen pegues,es que queixem dels de aqui pèro com diuen en castellá"en todas las casa cuecen habas y en mi casa calderadas....",i menys mal que els AVE son francesos que si tinguesim que homologar els 102,112 o els 120 per anar per França,ja podiem esperar sentats........
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”