Metro TMB: Sèries 7000 i 8000
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Doncs quina vergonya. Patètic, com sempre.
De fet no cal que és vinguin a posar medalles.
Els posen a corre dins del carrusel i som-hi. Salut!.
De fet no cal que és vinguin a posar medalles.
Els posen a corre dins del carrusel i som-hi. Salut!.
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial 

¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Quina és la font? No han anunciat ni inauguració encara, no?ferroviario_catalan ha escrit: ↑Dimecres 08/03/2023 14:07 Pues parece ser que el lunes día 13, tenemos 7000 en servicio comercial![]()

El metro de Barcelona amb motoristes!
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Laia Bonet assisteix a al posada en servei dels nous trens 7000 a l’L3
10/03/2023
Temps estimat de lectura: 1 minut
Dilluns 13 de març, a les 11.30 hores (Andana Metro Trinitat Nova L3), la tercera tinenta d’alcaldia i presidenta de TMB, Laia Bonet, assistirà a la posada en marxa del primer tren de la sèrie 7000 adquirit per TMB i fabricat per Alstom, un nou tren més sostenible i accessible. A l’acte també hi prendrà part el conseller de Territori, Juli Fernández. Hi haurà una atenció als mitjans de comunicació a l’andana i posteriorment es realitzarà el primer viatge en servei.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
Una pregunta: és el text d'una notícia? De ser així caldria esmentar la font. Gràcies.122-042-132 ha escrit: ↑Divendres 10/03/2023 16:22 El metro de Barcelona es prepara per a la imminent estrena dels esperats nous combois. Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) preveu posar en funcionament a principis de la setmana que ve els primers exemplars de la sèrie 7000, que circularan per les línies L3 i L1 del subsòl de la capital catalana. Aquesta presentació en societat dels flamants trens arribarà gairebé un any més tard del previst a causa de diversos problemes amb el subministrament de materials i enmig de la polèmica per la retirada de cables dels túnels, una actuació extraordinària que permetrà que els vehicles passin per la xarxa sense fregar les parets, tal com passava durant els primers mesos de proves.
Per garantir que els combois arriben en perfectes condicions a l’estrena, TMB ha apostat per reforçar la vigilància dels exemplars de la línia L3 que es guarden a les cotxeres de Sant Genís, al barri barceloní de la Vall d’Hebron. Segons ha pogut saber el TOT Barcelona, un equip de seguretat custodia els trens les 24 hores del dia per evitar que cap persona no autoritzada pugui acostar-se als vehicles. L’objectiu principal d’aquesta vigilància és evitar que els nous models puguin ser objecte de pintades per part de grafiters, una problemàtica especialment present en l’àmbit ferroviari a tot l’Estat espanyol
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Fa una estona m’he creuat amb el 7000! Es veu que esta fen proves de marxa en blanc amb el carrusel…
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Sembla que ha estat fent unes voltes a primera hora de la tarda, fins quarts de sis!
El metro de Barcelona amb motoristes!
- M1171-M1172-M1169...
- N7
- Entrades: 350
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.
Sandy
El dimarts espero no veure'l.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑Divendres 10/03/2023 23:04Jo per sort no l'he vist, anava al 3021 al matí!
El dimarts espero no veure'l.

Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Per temes mèdics, no he tingut la sort de poder anar a caçar-la, però només puc dir que em semblen unes pantalles molt més útils del que mai m'hauria imaginat!
Doncs sí, molt bona sorpresa. Crec amb mini actualitzacions puguin posar fàcilment el temps real dels enllaços en bus i altres línies de metro i seria més bo encara.
- M1171-M1172-M1169...
- N7
- Entrades: 350
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Molt útil sempre que no tingui la mateixa fiabilitat que les pantalles dels 9000 de la L4! Espero no veure el 7000 demà.
Sandy
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Però continua en proves, oi? O ja porta passatge?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Després de la presentació, ha sortit des de Trinitat Nova ja en servei de passatgers, amb el número de torn 0327. Ha estat circulant fins al migdia.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Dels creadors de "locució al doble de velocitat als nous 2000" arriba "megafonia distorsionada als nous 7000". 
El que més m'ha sobtat ha sigut el número de torn a l'interior del tren, on als 5000 per exemple hi surt el logo de CAF al passadís.

El que més m'ha sobtat ha sigut el número de torn a l'interior del tren, on als 5000 per exemple hi surt el logo de CAF al passadís.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1767
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Gràcies uriol. Salut.uriol108 ha escrit: ↑Divendres 10/03/2023 18:44 https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... es-323891/