14-G: Proposta combinada: cotxes clàssics + ferrocarril
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Oi tant. De fet, l'únic que hi ha fins ara és espai
i una proposta de data i esborrany de programa.
Falten per definir: confirmació de la data, confirmació (amb/sense) alteracions del programa, cotxes assistents, i persones assistents (només confirmada automàticament 1 persona per cotxe assistent, que és el propietari respectiu)
Com canta el Manolo García, "...y quedaba muucho por haceeeer..."

Falten per definir: confirmació de la data, confirmació (amb/sense) alteracions del programa, cotxes assistents, i persones assistents (només confirmada automàticament 1 persona per cotxe assistent, que és el propietari respectiu)
Com canta el Manolo García, "...y quedaba muucho por haceeeer..."
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
(Actualitzat més avall)
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 25/12/2006 16:45, en total s’ha editat 1 vegada.
Ok. estaré pendent de la confirmació de la data, merci! 

- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Per ser exactes és el que s'anomena 2+2, és a dir, 2 places còmodes i 2 de "justetes" però que es poden fer servir en cas necessari.Fran-Ikarus ha escrit:- Seat Sport "Naranja mecánica" PLACES: 2? 3? 4?
Per tant, arrodonim'ho a 3 places...
Ei, jo en principi també m'hi apunto com a persona "conduïda"
(a veure si aquest cop no fallo...
)

Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Actualitzat al final del tema.
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 03/01/2007 8:56, en total s’ha editat 1 vegada.
Algú té uns walkie-talkie ? Anirien bé per a "coordinar"

Hauré de buscar per casaorique ha escrit:Algú té uns walkie-talkie ? Anirien bé per a "coordinar"![]()

Per cert, ara que veig això, no cal anar a buscar la N-340; es pot agafar la carretera de Castellví de Rosanes que ens deixa a Martorell i allí agafar la A-2 (autovia). La carretera aquesta me l'he fet un parell de cops i té un asfalt força bo i també té corbes. 8)Fran-Ikarus ha escrit:Quan ens cansem de Gelida, el seu funicular i el seu bar de la plaça: tornada a Barcelona (o allà d'on sigui cadascú, lamento el centralisme...) 40 Km. per Martorell (inclou peatge) o bé uns quants més, sense peatge, per carreteres pitjors i passant per Cervelló (N340)

Si anem per autovia fóra bo fer cas de la recomanació de la DGT de portar els llums encesos, encara que sigui de dia.
Pel que fa a la logística de Vallcarca, em presentaré una hora abans allà per senyalitzar i posar en condicions els accesos a l'estació. Quan estigueu arribant, l'Ocatvi es posará en contacte amb mí amb el walki i amb un xalet reflectant guiaré els cotxes a l'entrada del parking. Posteriorment ens dividirem amb 2 grups, uns per saltar la tanca i els altres per pujar a l'accés
Ara en sèrio, l'accés per les escales és molt més còmode, però l'andana on desemboca no és la bona per fer fotos, això si, es pot veure el que queda del bar que dóna la sensació que hi hagi hagut un catástrofe nuclear. L'andana bona per fer fotos és la direcció Barcelona, però hi ha el handycap que s'ha de creuar les vies que están en curva i entre dos túnels, on la visibilitat és nula i els trens pasen a gran velocitat. L'accés pel mur és més incòmode per que s'ha de saltar, ara bé, vas a parar directament a l'andana direcció Barcelona, que és la bona. Jo el que faria és primer visitar l'andana direcció Sitges ( coordinada per mí
) i després la direcció barcelona passant a través del mur ( operació coordinada per l'Octavi
.
Salut,

Ara en sèrio, l'accés per les escales és molt més còmode, però l'andana on desemboca no és la bona per fer fotos, això si, es pot veure el que queda del bar que dóna la sensació que hi hagi hagut un catástrofe nuclear. L'andana bona per fer fotos és la direcció Barcelona, però hi ha el handycap que s'ha de creuar les vies que están en curva i entre dos túnels, on la visibilitat és nula i els trens pasen a gran velocitat. L'accés pel mur és més incòmode per que s'ha de saltar, ara bé, vas a parar directament a l'andana direcció Barcelona, que és la bona. Jo el que faria és primer visitar l'andana direcció Sitges ( coordinada per mí

Salut,
Jordilar l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 26/12/2006 11:25, en total s’ha editat 1 vegada.
Sitges

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola,
Ara qui s'ha avariat sóc jo mateix. M'he trencat uns lligaments al peu dret. Per tant, ja no podeu comptar amb mi per la trobada. Precisament avui, que sóc a Londres amb la xicota per passar el cap d'any, que havia d'anar a esquiar avans de Reis, que havia comprat forfet de temporada i tinc per dos mesos d'anar enguixat…
Com deia en Fernan Gómez: ¡¡¡ A LA MIERDA !!!

Ara qui s'ha avariat sóc jo mateix. M'he trencat uns lligaments al peu dret. Per tant, ja no podeu comptar amb mi per la trobada. Precisament avui, que sóc a Londres amb la xicota per passar el cap d'any, que havia d'anar a esquiar avans de Reis, que havia comprat forfet de temporada i tinc per dos mesos d'anar enguixat…
Com deia en Fernan Gómez: ¡¡¡ A LA MIERDA !!!

Recupera´t, i...bon any (recorda que això t´ha passat el 2006)!!!

Nano, ja és mala sort, eh!!! Només dir-te que et milloris, que no malaeixis massa els lligaments i que si no esquies et pots dedicar a fer altres cosesawe ha escrit:Hola,
Com deia en Fernan Gómez: ¡¡¡ A LA MIERDA !!!![]()
![]()
![]()

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Home, potser no com a conductor, però com a conduït com ho veus?? Ànims awe, i recupera't!! 

Bona idea, Orique. Anims, awe, i que et recuperis molt aviat!
- Fran-Ikarus
- N11
- Contacta:
Qué mala p... ai, perdó, quina mala sort
awe.
Tanmateix, com suggereix l'Orique, tens lloc (i preferencial) com a "conduït". De moment t'hi apunto, OK? i ja diràs. Depenent de la teva envergadura, de l'aparatositat del muntatge que t'hagin fet al peu, i de l'espai que et calgui per anar amb comoditat, pots comptar amb un seient d'acompanyant, o fins i tot d'un seient del darrera exclusiu per a tu. El més sensat imagino que és que vagis al 124 (el més ampli)
Programa actualitzat més avall!

Tanmateix, com suggereix l'Orique, tens lloc (i preferencial) com a "conduït". De moment t'hi apunto, OK? i ja diràs. Depenent de la teva envergadura, de l'aparatositat del muntatge que t'hagin fet al peu, i de l'espai que et calgui per anar amb comoditat, pots comptar amb un seient d'acompanyant, o fins i tot d'un seient del darrera exclusiu per a tu. El més sensat imagino que és que vagis al 124 (el més ampli)
Programa actualitzat més avall!
Fran-Ikarus l’ha editat per darrera vegada el dia: Dijous 11/01/2007 23:57, en total s’ha editat 2 vegades.
Suposo que et refereixes a lo de la carretera de CastellvíFran-Ikarus ha escrit: i suggeriments de l'Orique

I quin lloc suposem com a punt de trobada? Ha de ser un lloc on s'hi pugui estacionar... i a Barcelona, poquets, poquets...Fran-Ikarus ha escrit: Suposem 9:00 com a hora de sortida