A veure,desviar alguns trens no crec que afecti gaire la circulació,peró desviant tots els trens que haurien de passar per l'interior,ho veig una mica impossible,tenint en compte la via únic entre Arenys i Maçanet i que els rodalies aquell cap de setmana pararàn a totes les estacions i hi haurà moltissima demanda a la C1 aquell cap de setmana.
A mi em sembla que el que faràn serà que els regionals i CEX's pararàn tots a Maçanet per facilitar els transbordaments per la C1 i finalitzaràn/inciaràn recorregut a Granollers Centre(el tall de la línia de l'interior em sembla que és per un pont de montmeló o montcada ara no m'hen recordo on exactament),els rodalies de la C2 nord el faràn acabar a Mollet Sant Fost i una llançadora cada hora Granollers-Sant Celoni/Maçanet a última hora del dia.
A mi em sembla mès ràpid anar de Girona a Barcelona amb Regional fins Granollers+Bus directe fins a Sant Andreu(tant pot ser Arenal com Comtal),i allà transbord o a renfe o a metro,així de fàcil),que amb CEX per la línia de la costa anant a pas de tortuga la majoria del trajecte,i parant-se bastants cops al tram de via única per encreuament tant d'un rodalies com MD com LD.Els LD sín que els veig mès probable que és desvin.