Alta Velocitat Barcelona-Perpinyà (i més enllà)

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon

Quin servei internacional creus que fa falta?

A) TAV diürn Barcelona-París (més trens, millors horaris, etc)
2
6%
B) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Marsella (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
C) TAV diürn Barcelona-Montpeller-Lyon (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
D) TAV diürn Barcelona-Toulouse (recuperació de servei eliminat el 2020)
2
6%
E) TAV diürn Barcelona-Toulouse-Bordeus
1
3%
F) TAV diürn Barcelona-Lyon-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1982)
4
11%
G) TAV diürn Barcelona-Grenoble-Ginebra (recuperació de servei eliminat el 1994)
1
3%
H) TAV diürn Barcelona-Torí-Milà
1
3%
I) TAV diürn Barcelona-Toulon-Niça-Monaco-Ventimiglia(-Gènova?)
0
No hi ha cap vot
J) TAV diürn Barcelona-Marne la Vallée (Disneyland París)-Brussel.les
2
6%
K) TAV diürn Barcelona-Estrasburg
1
3%
L) TAV diürn Madrid-Barcelona-Figueres-Perpinyà-Montpeller (més trens, millors horaris, etc)
0
No hi ha cap vot
M) tren nocturn Barcelona-Ginebra-Lausana-Berna-Zurich (recuperació de servei eliminat el 2012)
3
9%
N) tren nocturn Barcelona-Brussel.les-Anvers-Rotterdam-Amsterdam
6
17%
O) tren nocturn Barcelona-Llemotges-París (recuperació de servei eliminat el 2013)
1
3%
P) tren nocturn Barcelona-Torí-Milà (recuperació de servei eliminat el 2012)
2
6%
Q) tren nocturn Barcelona-Gènova-Florència-Roma
3
9%
R) tren nocturn Barcelona-Frankfurt
4
11%
S) altres opcions (detallar la resposta)
2
6%
 
Vots totals: 35
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: LAV Barcelona-França

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 24/07/2013 8:30

El Punt/Avui, 24 de juliol de 2013 ha escrit: Exigeixen transport públic transfronterer també ferroviari
Associacions de la Catalunya del Nord i la del Sud constitueix una aliança estable
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 02/08/2013 19:38

Perdonar tengo una pregunta con el primer Euromed que sale de Valencia Joaquim Sorolla 6:40 y que llega a Figueres Vilafant a las 11:28 podría coger el primer TGV que sale hacia París Gare Lyon.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

albe6
N8
N8
Entrades: 1039
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Divendres 02/08/2013 21:31

No. Los TGV tienen la salida a las 10.20 y a las 17.20 de Vilafant.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 09/08/2013 18:15

Jo tinc una proposta per fer trajectes internacionals.

BCN - Marne-La Vallée-Chessy-TGV(Disneyland París) - Paris Nord (4 trens diaris)

BCN - Toulouse-Matabiau - Bordeaux-St Jean (2 trens diaris)

BCN - Girona - Nice-Ville - Monaco ( 2 trens diaris en el període no estival i 6 trens diaris període estival)

BCN - Belfort-Montbéliard-TGV - Freiburg HBF/Zürich (2 trens diaris que es separen a la estació Mulhouse)

BCN - Girona - Lyon-Part-Dieu - Ginebra (4 trens diaris)

BCN - Nancy-Ville - Luxemburg (2 trens diaris)

Aeroport T1 - BCN - Aéroport-CDG-TGV - Brussel·les-Midi - Brussel·les Aéroport (2 trens diaris)

Aixo son les meves propostes creades per que Barcelona estigui mes connectada amb Europa, m'agradaria molt tindre la vostra opinió si us plau.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Divendres 09/08/2013 19:39

Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 09/08/2013 19:53

carles10000 ha escrit:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.

Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 09/08/2013 22:59

trensmat ha escrit:Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.
I per què no comencem a pensar en TGVs nocturns? Amb trens que tinguessin una velocitat comercial de 200 Km/h es podria arribar sense problemes a Londres, Berlin, Viena, etc. Seria una bona manera de portar turistes en grans quantitats en comptes de col·lapsar aeroports i autopistes.



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Divendres 09/08/2013 23:30

trensmat ha escrit:
carles10000 ha escrit:Les realistes son les relacions a Tolosa de Ll.,Lyon y el Niça fins a Marsella,lo demes no ho vol la SNCF(no vol competencia dintre de França vamos.....)Les alltres realcions son posibles pèro amb enllaç a Lyon,Montpellier,Marsella i Tolosa de Ll. Per cert les serie 100 ja estan autoritzades per fer serveis comercials a França
os deixo l'enllaç:
http://www.securite-ferroviaire.fr/fr/i ... d=1&id=193
Suposo que aviat sortirem de dubtes
Una salutacio!
Penso que SNCF tindria que ser mes obert amb els trajectes internacionals, per altra banda crec que estaria molt be eixamplar el trajecte BCN - Niça fins Mònaco i fer un BCN - Disneyland París tindrien molta demanda en un futur, SNCF te que obrir mes les portes cap Europa.

Salutacions a tots els usuaris de Transport.cat
Aixo de la SNCF sigui mès oberta en relacions internacionals ho será si obté benefici i no te competencia dins de la seva frontera per part d'un tercer.......
Barcelona-Nissa,Barcelona-Disneyland? Ja es veura amb el temps.....aixó es Europa i no es com aqui que es obre una relació i es programen 50.000 serveis i si amb el temps no funcionen a despotricar al politic de torn,o a Renfe,Adif o qui sigui.......
Tot es veura quand comencin els serveis i dependrá com funcionin,temps al temps.....
una salutació!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/08/2013 23:56

Per a pensades sobre possibles connexions internacionals des de Barcelona en AV, tant diürnes com nocturnes, hi ha aquest fil: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=4&t=9633


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 14/08/2013 8:43

genissimon ha escrit:
ortegote ha escrit: Si hi ha circulacions de Mercaderies els fan passar pel Túnel de Girona.
És el que em suposava.

Gràcies !!
Confirmat visualment que els trens de mercaderies entre el port de Barcelona i Perpinyà (El Soler) que circulen en ample UIC ja no utilitzen el tercer carril de la línia clàssica entre Girona i Figueres: circulen per la línia d'alta velocitat.

Així, doncs, els únics trens que ara mateix utilitzen l'enllaç entre la línia clàssica a Vilamalla i la línia d'altra velocitat a Figueres-Vilafant són els Euromed i Alvia.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23527
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 18/09/2013 22:51

http://www.lavanguardia.com/local/giron ... arios.html

Renfe estudia ampliar horarios de AVE entre Madrid y Figueras

El último tren que cubre este trayecto sale de la capital española a las cinco y media de la tarde



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimecres 18/09/2013 23:44

Se sap alguna cosa de la posada en servei dels trens Barcelona-París i Barcelona-Tolosa? La darrera vegada que es va aplaçar es va dir que caldria esperar a l'octubre, però la realitat és que els trens actuals amb transbordament a Figueres-Vilafant estan programats almenys fins el 18 de novembre...



437.001
N10
N10
Entrades: 5044
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/09/2013 2:54

Encara no... :nono



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 19/09/2013 8:42

Diari de Girona, 19 de setembre de 2013 ha escrit: Estudien ampliar l´horari del TAV
CiU reclamava en una pregunta que l'últim tren des de Madrid cap a Figueres no sortís tan aviat (17.30)
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3369
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 20/09/2013 9:00

Diari de Girona, 20 de setembre de 2013 ha escrit: Impulsen ofertes turístiques lligades al TAV a Girona i Figueres
La Generalitat proposa el producte City Breaks, amb escapades de dos a quatre dies per visitar les ciutats
[...]
El Punt/Avui, 20 de setembre de 2013 ha escrit: Més TAV en l'horitzó
Renfe estudia l'ampliació d'horaris del TAV entre Madrid i Figueres
Les bones dades d'ocupació de la línia permetrien respondre a la demanda del territori
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 08/10/2013 17:03

http://www.324.cat/video/4702614

Societat
Tot a punt per connectar Barcelona amb París

Actualitzat a les 16:16 h 08/10/2013Seccions I cocomentaris

Demà farà nou mesos que l'AVE entre Madrid i Figueres va entrar en funcionament, i, encara avui, els passatgers amb bitllet internacional, és a dir, que volen passar a França, han de canviar de tren a la frontera. La data en què els AVEs podran circular per França i els TGVs per Espanya s'ha anat ajornant, segons diuen, per problemes en les homologacions dels sistemes de seguretat i comunicació dels trens.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/10/2013 17:12

Tot a punt? Tinc els meus dubtes...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3988
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 08/10/2013 17:14

Guigui ha escrit:Tot a punt? Tinc els meus dubtes...
És el que diu un treballador de la SNCF. Ja veurem, perquè els TGV 2N2 encara estan en fase d'homologació a territori Adif, i va per llarg em sembla. No se si els serveis directes que aununcien ho faran els S.100 que han estat fent proves per França.
Haurem d'esperar al 27 d'octubre per sortir de dubtes.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 08/10/2013 17:36

UT440_132M ha escrit:És el que diu un treballador de la SNCF.
El que diu és que no veu motius perquè, després de 4 ajornaments, ara hagin de tornar a ajornar l'entrada en servei. En canvi, jo no veig què hi ha ara que faci pensar que no hi torni a haver un altre incompliment de terminis.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dimarts 08/10/2013 18:31

Captures de la web de la SNCF
Imatge
Imatge
Benvinguts a Europa!



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”