Ep! Si jo estic totalment a favor de fer-hi passar el tramvia eh! Però sabeu que no es redueix a això que dieu, ja que en aquest cas no hi ha espai per fer-lo passar. Per fer això que dieu o ens carreguem el carril lateral o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...). Si hagués sigut abans de la reforma de la Diagonal era tant fàcil com carregar-se un dels carrils laterals per a fer-hi passar el tramvia. Però tal i com està ara la diagonal, la obra és de certa magnitud.wefer ha escrit:Que jo sàpiga posar un tramvia exigeix posar uns rails i una catenària. Fins i tot en alguns llocs ni tan sols catenària.oriolp13 ha escrit:Home, per fer passar el tramvia per la Diagonal suposa una gran reforma de l'avinguda. Les obres per fer passar un tramvia per qualsevol lloc no es redueixen a arreglar una vorera i poc més....
Això és una gran obra?
Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Re: Re:
Salutacions,
Oriol
Oriol
Evidentment, l'equip de govern municipal anterior es va fer venir bé les obres de la Diagonal (altrament innecessàries) per a crear un estat d'ànim entre la població en el sentit de "per a què tornar a obrir la Diagonal quan ja hem aguantat obres durant un any". Així es pensaven que el seu odiat tramvia no s'hi faria mai.
En tot cas, caldria demanar-los comptes per la seva deliberada estretesa de mires.
En tot cas, caldria demanar-los comptes per la seva deliberada estretesa de mires.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Mas-Colell qüestiona que s'hagi d'unir el tramvia per la Diagonal
ACN Barcelona ACTUALITZADA EL 31/07/2015 12:52
http://www.ara.cat/societat/Mas-Colell- ... 59743.html
ACN Barcelona ACTUALITZADA EL 31/07/2015 12:52
http://www.ara.cat/societat/Mas-Colell- ... 59743.html
És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Només cal veure els comentaris que hi ha i veure com s'ha menjat el cap a més no poder a la societat en contra del tramvia...Guigui ha escrit:És increïble com l'Ara s'està infestant de fonamentalistes furibunds contraris a la millora del transport públic. I no ho dic precisament pel Mas-Colell...
Salutacions,
Oriol
Oriol
Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!
Que trenca el paissatge? Que mirin una foto de la Av. de Cornellà pre-tramvia (per posar un exemple) i que després comentin...metring ha escrit:Cert, què trist en un diari modern, que havia tingut dos blocs dedicats a transport públic! I què poc viatjada és la gent que fa comentaris com que si el tramvia trenca el paisatge! D'això s'en diu soroll! No us deixeu manipular!
Salut!
#volemL9
#volemL9
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Al tram ja remodelat, el que se m'acut és posar el tramvia pel mig de l'avinguda, i millorar les parades d'autobús.
De baixada es poden deixar els carrils actuals, i als carrils de pujada posar el tramvia, conservant el carril bus. Sentit Llobregat, els cotxes es desviarien pel carrer Aragó. Seria bona idea, o col·lapsaria de trànsit Aragó?
De baixada es poden deixar els carrils actuals, i als carrils de pujada posar el tramvia, conservant el carril bus. Sentit Llobregat, els cotxes es desviarien pel carrer Aragó. Seria bona idea, o col·lapsaria de trànsit Aragó?
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Amb el doble de capacitat i amb continuïtat des del nord de la Diagonal fins al sud, a part d'uns costos d'explotació menors que el bus.oriolp13 ha escrit:o el fem passar per el carril bus (cosa que no tindria cap sentit, doncs anant darrere el bus tardaria el mateix...).
No seria la solució ideal però sí un gran pas endavant amb un cost irrisori.
Com ja he dit, no necessàriament.oriolp13 ha escrit:la obra és de certa magnitud.
Mas diu ara que està a favor de connectar els tramvies però que no va parlar de la Diagonal amb Colau
El president assegura que és l'Ajuntament qui ha de decidir per on es connecten i que la Generalitat no hi té competències
ACN Sant Esteve de Palautordera ACTUALITZADA EL 31/07/2015 21:57
http://www.ara.cat/societat/connectar-t ... 59834.html
El president assegura que és l'Ajuntament qui ha de decidir per on es connecten i que la Generalitat no hi té competències
ACN Sant Esteve de Palautordera ACTUALITZADA EL 31/07/2015 21:57
http://www.ara.cat/societat/connectar-t ... 59834.html
I no es podria fer una doble connexió, una per la Diagonal i una altra fent el recorregut de la 7?
No sería mejor aprovechar los dos carriles de bus que hay (uno de ida y otro de vuelta, por lo que veo en el Google maps) para meter la vía y aprovechar las paradas?
Los tranvías se comportan igual que los autobuses, sólo que son más grandes.
Los tranvías se comportan igual que los autobuses, sólo que son más grandes.
Lo de què deien que el tram trencaria la fesomia ho deia per: (veieu la conversa completa al nostre Twitter)
Cert, o per a fer callar en Trias? Si és el primer cas, entre lo del vídeo dient que s'havia de connectar el tram i això, si fos ell em retiraria una temporada...
Realment, hi ha gent que no en té ni idea. Comentari d'un diari no enllaçable i com no, contrari al tramvia i que en el seu moment, va impulsar en Trias per a que fos alcalde:
Gracia23
6 minutos atrás
Ja m'extranyaba que en Mas aprobés aquest projecte, que la ten ja va votar que no volia,i que resulta totalment insostenible. Mil vegades més economics i bons pel medi ambient els autobusos ecològics, tal com va dir en Tras.

Gracia23
6 minutos atrás
Ja m'extranyaba que en Mas aprobés aquest projecte, que la ten ja va votar que no volia,i que resulta totalment insostenible. Mil vegades més economics i bons pel medi ambient els autobusos ecològics, tal com va dir en Tras.


- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
S'hauria d'anar a la Diagonal i presentar pressupostos, amb xifres. Veuran els veïns d'una punyetera vegada què és el millor a llarg termini, si el tramvia o el coi d'autobús elèctric.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
I la manipulació informativa és realment repugnant... I tot això per no fer des del principi la unió... A qui volien pagar per fer autobusos elèctrics?? Sort que aquesta gent no hi eren quan es va construir el metro als anys 20, haurien inventat el que fos perquè no es fes! Visca el progrés!
Una bona pregunta i aportació que fa reflexionar

- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Cert, els han fet una menjada de coco molt important, costa d'entendre. No sé si és que no l'han agafat mai, si hi han casos de community manager que es dediquen precisament a rebentar plans (no m'ho invento, això existeix, gent que opina pagada per empreses, etc.), però no és gens normal que un transport ecològic, que no requereix tanta inversió com un metro o una línia d'AVE sigui impopular, no és lògic, ja que segueix sent segons les enquestes, el transport públic millor valorat de tots. Fa pudor a socarrimat...Adolescent barceloní ha escrit:La discussió que hi ha a Twitter (en la qual participeu) pel tema dels tramvies és surrealista. No m'imaginava que tanta gent estaria en contra del tramvia. Si fins i tot hi ha persones que el que volen és desmantellar la xarxa!
De la mateixa manera que molta gent entén que no pot ser que estacions de metro amb enllaços i molt cèntriques, com Espanya, Catalunya, Urquinaona... Estiguin sense adaptar, sigui entre línies o per accedir-hi des del carrer, com pot ser que hi posin tantes pegues quan es tractaria de millorar la xarxa, i no haver d'aguantar el pal de baixar d'un tramvia, pujar a un bus, baixar d'aquest i agafar un altre??
