Ja ho deia bé: durant les obres de Sants els trens de la C7 no circulen entre SAC i Montcada. Una altra cosa és que hi circulin quan no hi ha obresPere ha escrit:Voldras dir que no circula entre Sant Andreu Arenal i Montcada Bifurcació.entfe001 ha escrit:A banda que amb les obres de Sants la C7 no circula entre Sant Andreu Comtal i Montcada Bifurcació...

Considerant que només afectava la C7, jo em decantaria a pensar que hi havia via única entre Cerdanyola Universitat i Rubí.Pere ha escrit:El que jo entenc per la notícia és que la via 4 de l'estació no tenia tensió i que els trens de la C7 els havien de posar per una altre via, cosa que no era certa almenys a les 19:00h d'ahir.
Ja posats:
A saber quines seran aquestes causes alienesRenfe ha escrit:Desde las 11.40 horas
Retrasos de 15 minutos de media en los trenes de la línea 4 de Rodalies con origen o destino Manresa
Por causas ajenas que afectan al tramo Manresa - Sant Vicenç de Castellet, los trenes de la línea 4 de Rodalies con origen o destino Manresa circulan con retrasos medios de 15 minutos.
Renfe lamenta las molestias que esta incidencia pueda ocasionar a los viajeros