A veure si podem fer que durin els 1100!!!

Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 4:16
Entrada Autor: metring » Divendres 08/02/2008 9:44
Entrada Autor: davida » Divendres 08/02/2008 11:40
Entrada Autor: metring » Divendres 08/02/2008 13:12
Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/02/2008 13:17
Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/02/2008 13:54
Entrada Autor: daneel » Divendres 08/02/2008 14:50
Pero ¿no se publicaron el otro dia unos gráficos en los cuales se veia que la velocidad máxima bajo la Sagrada Familia será de 50 kms./h., ya que para un trayecto de menos de 6 kms. no es necesaria mayor velocidad?Guigui ha escrit:Notícia de l'Avui:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
...
En concret, la moció expressa el "rebuig" del Parlament "a l'actual traçat del TGV al seu pas per la ciutat de Barcelona i manifesta que qualsevol pas soterrat ha de fer-se a una velocitat de 50 km/h i amb una voluntat expressa d'eliminar vibracions".
Així mateix, el text aprovat insta el govern català a assolir que el govern espanyol estableixi "una moratòria en l'execució del túnel del TGV amb el traçat abans esmentat i a buscar les alternatives que permetin aconseguir un consens polític i social a la ciutat de Barcelona".
Entrada Autor: trainman » Divendres 08/02/2008 15:55
Entrada Autor: faristol » Divendres 08/02/2008 16:20
Entrada Autor: Guigui » Divendres 08/02/2008 19:42
Doncs només falta que sapiguem la data exacta de la inauguració, que la gent que vulgui anar i venir de Madrid pugui comprar els bitllets com en qualsevol lloc normal, que hi hagi les 25 relacions diàries que ens van prometre, que la LAV arribi a la frontera i ens permeti connectar-nos amb Europa, la zona d'expansió socioeconòmica natural de Catalunya, que s'inverteixi tant en infraestructura i material rodant de rodalia i regionals com en AV, que hi hagi la quarta part de freqüències promeses per Madrid per anar en tren a Cervera, Tortosa, Portbou i Puigcerdà etc. etc. etc. Gairebé res.vr ha escrit:Si!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ara ja m'ho crec, ja el tenim aquí.
Entrada Autor: suiza1957 » Dissabte 09/02/2008 13:41
Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 09/02/2008 13:54
A TV3 van dir que els propis operaris i tècnics feien fotos. D'haver-hi hagut aficionats allà, ja hi haurien fotos penjades.EUKibo ha escrit:¬¬ a TV3 van dir que el dia que va arribar el primer S103 havien molts aficionats fent fotos, ja podrieu penjar de tant en tant alguna!
Entrada Autor: pol » Dissabte 09/02/2008 14:48
VAn dir que els operaris van fer fotos, igual que els que anaven dins el trenvictorcasta ha escrit:A TV3 van dir que els propis operaris i tècnics feien fotos. D'haver-hi hagut aficionats allà, ja hi haurien fotos penjades.EUKibo ha escrit:¬¬ a TV3 van dir que el dia que va arribar el primer S103 havien molts aficionats fent fotos, ja podrieu penjar de tant en tant alguna!
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/02/2008 15:06
... o aficionats penjats (a la forca pels VJs).victorcasta ha escrit:A TV3 van dir que els propis operaris i tècnics feien fotos. D'haver-hi hagut aficionats allà, ja hi haurien fotos penjades.
Entrada Autor: Aureli » Dissabte 09/02/2008 16:16
Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/02/2008 17:00
El Gornal no et diu res?suiza1957 ha escrit:Ni es caura la Sagrada Famlia, ni pasara res. Ha Barcelona hi ha molts forats, i el unic que va sortir malament, el del Carmel, el van començar els de Ciu.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”