Sortia una foto i al peu de foto deia que era una imàtge virtual de la nova estació de Gràcia, quan, de fet, era una foto de l'estació actual


Hora i data actual: 18 set. 2025, 02:16
Entrada Autor: oriolp13 » 11 jul. 2010, 12:32
Entrada Autor: Guigui » 11 jul. 2010, 23:05
Entrada Autor: 122-042-132 » 13 jul. 2010, 09:11
Entrada Autor: 122-042-132 » 10 gen. 2011, 21:34
Entrada Autor: U-bahn de BCN » 13 gen. 2011, 18:51
Entrada Autor: Guigui » 13 gen. 2011, 22:05
Les tanques són de l'etern desmuntatge de la carpa provisional del Mercat de la Llibertat i la reurbanització de l'espai.U-bahn de BCN ha escrit:La part central de la Gala Placídia ja està plena de tanques.
Entrada Autor: 122-042-132 » 16 gen. 2011, 21:38
Entrada Autor: Guigui » 05 març 2011, 17:01
Entrada Autor: metring » 01 ago. 2011, 19:36
Entrada Autor: metring » 02 set. 2011, 18:56
Entrada Autor: TramviaBlau » 10 set. 2011, 15:26
Entrada Autor: metring » 03 oct. 2011, 10:21
Entrada Autor: metring » 24 nov. 2011, 12:06
Entrada Autor: Guigui » 03 gen. 2012, 18:19
Entrada Autor: ferroviario_catalan » 03 gen. 2012, 21:32
Entrada Autor: Lluita1714 » 03 gen. 2012, 23:37
Muy buena. Aunque el gálibo de la L7, ironías de la vida, es más estrecho, y además el resto de servicios del Llobregat deberían quedarse antes o buscar otra salida, por la Diagonal o la Gran Via.ferroviario_catalan ha escrit:Y digo yo una cosa que se me acaba de ocurrir: Si la L8 tiene previsto en un futuro llegar a Grácia, y la L7 tiene su futuro previsto que finalice recorrido en dicha estación... Tanto costaría unificar las L7 y L8, y transformarlas en una misma línea que haga el recorrdio Molí Nou-Av.tibidabo?
Entrada Autor: Guigui » 03 gen. 2012, 23:44
Entrada Autor: josep_serre » 04 gen. 2012, 05:37
Lluita1714 ha escrit:Muy buena. Aunque el gálibo de la L7, ironías de la vida, es más estrecho, y además el resto de servicios del Llobregat deberían quedarse antes o buscar otra salida, por la Diagonal o la Gran Via.ferroviario_catalan ha escrit:Y digo yo una cosa que se me acaba de ocurrir: Si la L8 tiene previsto en un futuro llegar a Grácia, y la L7 tiene su futuro previsto que finalice recorrido en dicha estación... Tanto costaría unificar las L7 y L8, y transformarlas en una misma línea que haga el recorrdio Molí Nou-Av.tibidabo?
Entrada Autor: awe » 04 gen. 2012, 21:12
Quelcom de prou important hi ha d'haver per tal que el FC de Sarrià fes un material rodant específicament adaptat al ramal d'Av Tibidabo. Els pericos es varen projectar tenint en compte el gàlib del túnel, i a l'època era l'únic material que hi podia circular: les granotes no passen. I si a algú se li fa estrany que una granota no passi pel túnel i un perico sí, ja s'ho pot creure. Per això els pericos duen les resistències a sota del tren enlloc de dur-les al sostre, i tenen el pantògraf muntat més avall que les granotes. Fins i tot les caixes de granotes i pericos són diferents entre elles, més enllà de la diferència òbvia del nombre de portes: els testers dels pericos són molt més arrodonits els de les granotes (que no sé si te a veure amb els radis de gir del ramal d'Av. Tibidabo o no, però la diferència hi és).josep_serre ha escrit:El gàlib del ramal d'Avingida Tibidabo, que alguns malanomeneu L7, no és més estret sinó més baix, i faltaria saber si realment és un problema o no, que ningú es cregui totes les coses que es diuen sobre els gàlibs que solen ser excuses.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025