La veritat és que sí, però la veritat també és que, a menys que li hagi demanat expressament al wefer que li denegui la possibilitat de connectar-se, pot fer-ho quan vulgui. És a dir, que és igual d'usuari que tots nosaltres. Només ell sap perquè no vol continuar escrivint.
I sí, amb aquesta "definició d'habitual" (decidida per l'opinió de 6 usuaris sobre un total de 16 vots... sense comentaris) ell ho serà fins el 20 de juny (si no canvia d'opinió i torna a escriure, que tant de bo ho faci, perquè no hi ha cap raó lògica perquè deixés de fer-ho)
Jo, què voleu que us digui, torno a insistir: si es vol aplicar algun criteri d' "usuaris habituals" per a temes importants en el futur, penso que s'ha de fer d'alguna manera més tranquila i assenyada (si algú és usuari habitual del fòrum de ferrocarrils a Catalunya però no ha visitat el de trobades en l'última setmana, ni tan sols ha tingut ocasió de saber que es votava "què és un usuari habitual", per exemple); i, si s'ha fet per decidir qui pot votar la representació del FoTraCat per reunir-se amb en Patiño, resulta que això serà escollit per 41 persones (eren els de més de 400 missatges, oi?), de les quals un mínim de 25 ni tan sols han votat per decidir el criteri, i al seu torn el criteri ha estat escollit per 6/16 dels vots...
Val, és absolutament democràtic, però no em digueu que adequat pel cas que ens ocupa, perquè no ho és pas. Jo continuo pensant que és molt millor que la decideixi en Marçal, segons criteris subjectius o no, però segurament assenyats i ajustats al tema que ens ocupa.
👍0👎0