R2 Sud: fins quan el calvari???
Re: C2 Sud: fins quan el calvari???
A sobre, hem d'estar criminalitzats els qui patim els retards diaris? És el colmo!!! Que algú m'expliqui com fan les enquestes de puntualitat!!!!
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
A més a més, una freqüència diària de 40 trens a la línia (incloent els que van a Gran.Canovelles), és molt poc, poquíssim.
Aquesta línia, per això, sí que en determinats trens aniria bé 465 en simple o 464 en simple, sobretot els que parteixen de Vic i Granollers.
La R3 i la R2 sud, la R2 nord no sé per què no té tants problemes d'aquests, se semblen en terminis de puntualitat i de comoditat, i amb 2 forts inconvenients. La R3 en via simple, i la R2 Sud amb amplíssim tràfic.
A més a més, una freqüència diària de 40 trens a la línia (incloent els que van a Gran.Canovelles), és molt poc, poquíssim.
Aquesta línia, per això, sí que en determinats trens aniria bé 465 en simple o 464 en simple, sobretot els que parteixen de Vic i Granollers.
La R3 i la R2 sud, la R2 nord no sé per què no té tants problemes d'aquests, se semblen en terminis de puntualitat i de comoditat, i amb 2 forts inconvenients. La R3 en via simple, i la R2 Sud amb amplíssim tràfic.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
De la mateixa manera que els autobusos depenents de la marevellosa Genialitat de Catalunya pateixen dia sí i dia també supressions unilaterals d'expedicions, i tampoc surt als diaris.BB9200 ha escrit:Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.
Coi, doncs reivindica-ho al fil corresponent, que també és una injustícia! Al menys per allò de quien no llora, no mama...UT596001 ha escrit:De la mateixa manera que els autobusos depenents de la marevellosa Genialitat de Catalunya pateixen dia sí i dia també supressions unilaterals d'expedicions, i tampoc surt als diaris.BB9200 ha escrit:Hi ha que dir que la R3 ha millorat moltíssim, això està clar (no en terminis de comoditat, enyoro les 440 reversibles), però moltes vegades hi ha retards de 30 minuts, 40 minuts ben bé, i mai diuen RES a cap mitjà públic.
La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7215
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Organitzeu-vos. Manifesteu-vos. Poseu reclamacions.UT596001 ha escrit:La llàstima és que els que fem servir els autobusos interurbans s'ens ignora completament, i a més nosaltres no tenim cap compensació per el mal servei: o pagues o ja pots sortir per cames de l'autobús.
Teniu a la vostra disposició aquest fòrum per ajudar-vos en el que calgui.
Si no feu res d'això, segur que no es solucionarà.
Pujo el fil per preguntar si algú recorda quan es va fragmentar l'R2, perquè van dir que la cosa duraria 2 anys i per veure quan queda, ja que el problema del cercador és que no reconeix res de menys de 3 caràcters 

Si el tall va començar el 31/01/2009 (segons trenscat.cat), hauria d'acabar durant l'any que bé, ara, jo no sé fins a quin punt hi ha aquesta intenció.
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
Doncs jo l'estació de sant andreu comtal la trobo massa verda com per que l'any que bé fagi de terminal dels trens de sant vicenç.BCN2008 ha escrit:Si el tall va començar el 31/01/2009 (segons trenscat.cat), hauria d'acabar durant l'any que bé, ara, jo no sé fins a quin punt hi ha aquesta intenció.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Dubto molt que Sant Andreu Comtal torni a ser mai estació terminal.
Doncs que allarguin els trens que inicien i finalitzen recorregut a SAC,,per exemple capa birfucació,o cap a Montcada i Reixac,o fins i tot cap a Granollers,aixó quan l'R2 torni a ser "una sola línia",i és recuperi la R10.solde13 ha escrit: Doncs jo l'estació de sant andreu comtal la trobo massa verda com per que l'any que bé fagi de terminal dels trens de sant vicenç.
- solde13
- N5
- Entrades: 96
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Ubicació: Montmeló
- Contacta:
No se on vaig llegir que la nova estació de Sant Andreu Comtal tindria 4 vies i que tornaria a ser la terminal dels trens de Sant Vicenç.victorcasta ha escrit:Dubto molt que Sant Andreu Comtal torni a ser mai estació terminal.
No crec que es recuperi l'R10, ja que estava pensat fer una línia Manresa-Aeroport. Jo crec que la fragmentació de l'R2 s'acabarà quan estiguin les vies configurades de tal manera que els SVC-Maçanet es puguin fer costa-costa i interior-interior. Per tant, el més probable és que no arribem a veure mai més l'R2 SVC-Vilanova-Granollers-Maçanet.Mako448 ha escrit:Doncs que allarguin els trens que inicien i finalitzen recorregut a SAC,,per exemple capa birfucació,o cap a Montcada i Reixac,o fins i tot cap a Granollers,aixó quan l'R2 torni a ser "una sola línia",i és recuperi la R10.
O sigui, que ja us podeu imaginar quant queda per fer.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
A veure si ho entenc, perquè m'estic fent un embolic: de Sitges no podré tornar a SAC? O que d'allà no passarà?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Amb la nova configuració, no. Es podrà arribar fins a la nova estació intermodal de la Sagrera, però d'allà girarà cap al Maresme.
Tot i així, per a aplicar aquesta configuració és el soterrament de la línia de Vilanova al seu pas per L'Hospitalet, i m'imagino que amb la retallada el projecte (que ja havia estat en informació pública) quedarà guardat un temps als calaixos.
Tot i així, per a aplicar aquesta configuració és el soterrament de la línia de Vilanova al seu pas per L'Hospitalet, i m'imagino que amb la retallada el projecte (que ja havia estat en informació pública) quedarà guardat un temps als calaixos.
Si tot acaba com està previst faràs un Sitges-Bcn (passant pel Clot)- i sortint per St Adrià - Badalona-Mataró.
La R4 Nord (Manresa-Terrassa) acabaria a l'Aeroport i la R2 Nord seria la continuació de la R4 sud actual, no sé si m'he explicat
Per possar un exemple:
Rx St Vicenç - Vilanova / Mataró - Maçanet
Ry St Vicenç - Vilafranca / Granollers - Maçanet
Rz Manresa - Terrassa / Aeroport
Rw Vic / (Baix llobregat??)
La R4 Nord (Manresa-Terrassa) acabaria a l'Aeroport i la R2 Nord seria la continuació de la R4 sud actual, no sé si m'he explicat

Per possar un exemple:
Rx St Vicenç - Vilanova / Mataró - Maçanet
Ry St Vicenç - Vilafranca / Granollers - Maçanet
Rz Manresa - Terrassa / Aeroport
Rw Vic / (Baix llobregat??)
La R2 "Sud" del futur, anirà cap el Maresme?? Edito: encara escrivia aquest missatge quan ha sortit el de mikado.
Deixant de banda el futur, per quan obrin Sagrera-AVE, com ha de quedar la cosa, un cop reobrin SAC, en quan a la R2 sencera o a bocinets?
Deixant de banda el futur, per quan obrin Sagrera-AVE, com ha de quedar la cosa, un cop reobrin SAC, en quan a la R2 sencera o a bocinets?
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Doncs depèn de com els hi piqui i depèn de com hagi funcionat l'invent d'escapçar la R2 en tres. La futura Sant Andreu Comtal, sí, tindrà 4 vies, però no sé si seran suficients com per permetre que sigui terminal. Sóc del parer d'en Guigui, i crec que això seguirà així per temps.
Ja t'ho dic jo: entre això i el tall del túnel de la Meridiana, és un caos. No haurien d'haver coincidit aquestes obres juntes.victorcasta ha escrit:Doncs depèn de com els hi piqui i depèn de com hagi funcionat l'invent d'escapçar la R2 en tres.
El pitjor de tot aquest tema és que la configuració definitiva penja de les obres de la Torrassa, que ni tan sols tenen data concreta.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Exacte, de moment no es pot parlar de configuració definitiva, però a veure si al gener (si respecten el que van dir de que la R2 estaria tallada durant 2 anys), com unificaran la línia.