Aquí ve el Magic Andreu penjant-se la medalla de que això encaixa amb la proposta del post de "fer xarxa" (i la intenció de FGC de fer transbordar a Martorell):Elefant ha escrit: ↑Dimarts 05/12/2023 14:26 I com ha de millorar els temps de trajecte desdoblar la via, si els problemes son a) el traçat sinuós als ramals i b) que els trens fan masses parades al tronc comú fins a Martorell?![]()
Jo miraria primer de prendre mesures per millorar els temps de trajecte que no la freqüència, pèro que sé jo.
https://www.transport.cat/viewtopic.php ... 77#p298077
A més, probablement duplicar traçat impliqui arreglar corbes xungues, si ara ja són tancades, amb dos vies seran impossibles.jgomezs ha escrit: ↑Diumenge 19/11/2023 17:38 Ara mateix no diria que Rodalies o FGC són una xarxa. Els serveis estan molt dissenyats per portar gent des d'on sigui a Barcelona i tornada amb el mínim cost de trens.
I això m'ha fet pensar en una altra proposta, de cobrir els trajectes llargs amb 1 tren semi directe per hora, i trens amb més freqüència que l'actual que et deixin en un bon lloc per fer transbord.