Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Deixo l'enllaç de la foto d'avui mateix...la 335.031 de Ferrovial amb máquinaria de via passant entre Vendrell i L'Arboç...aquesta foto té poc més d'una hora...
Aquest pont hi ha un tren Especial Barcelona Valencia i tornada amb cotxes convencionals. Horari tren especial 10541
Ara a Barcelona no hi ha cotxes Arco. Una forma es portar-los es aprofitar el Costa Brava. I de PortBou a Barcelona es poden enganxar a un TrenHotel o sols (no es el mataix 600km que 180km).👍10
César ha escrit:Acaba de pujar per Flaçà el “Costa Brava” amb 8 cotxes, dels quals 6 eran cotxes Arco.
Algú sap el motiu ?
Salutacions.
8 cotxes? Saps si tots estaven en servei o anaven de trasllat? Potser és algun reforç, però encara no hi ha vacances...
No ho se, vaig veure'l per la finestra des de la feina i encara n'hi ha uns 100-120 metres fins les vies.
Jo a setmana santa tambè vaig veure aquest tren amb mes cotxes, tampoc puc assegurar quants però com a minim 6. Vaig pensar que seria un reforç encara que desconeixo si es acostuma a fer reforços en aquest tren (com que renfe el vol treure ja fa temps ...).
Tant de bo que a l'estiu circuli amb 6 o 8 cotxes, li donaria un aire mes important com a tren !!
davida ha escrit:Aquest pont hi ha un tren Especial Barcelona Valencia i tornada amb cotxes convencionals. Horari tren especial 10541
Ara a Barcelona no hi ha cotxes Arco. Una forma es portar-los es aprofitar el Costa Brava. I de PortBou a Barcelona es poden enganxar a un TrenHotel o sols (no es el mataix 600km que 180km).
Podia ser això que dius tu ...
I aquest tren especial per què es fa i per què amb cotxes convencionals ??
César ha escrit:
No ho se, vaig veure'l per la finestra des de la feina i encara n'hi ha uns 100-120 metres fins les vies.
Jo a setmana santa tambè vaig veure aquest tren amb mes cotxes, tampoc puc assegurar quants però com a minim 6. Vaig pensar que seria un reforç encara que desconeixo si es acostuma a fer reforços en aquest tren (com que renfe el vol treure ja fa temps ...).
Tant de bo que a l'estiu circuli amb 6 o 8 cotxes, li donaria un aire mes important com a tren !!
Exacte, més que res perquè vaig anar a Madrid amb el Costa aquesta Setmana Santa Doncs em sembla que ja sabem el perquè dels 8 cotxes avui al Costa Brava...
davida ha escrit:Aquest pont hi ha un tren Especial Barcelona Valencia i tornada amb cotxes convencionals. Horari tren especial 10541
Ara a Barcelona no hi ha cotxes Arco. Una forma es portar-los es aprofitar el Costa Brava. I de PortBou a Barcelona es poden enganxar a un TrenHotel o sols (no es el mataix 600km que 180km).
Podia ser això que dius tu ...
I aquest tren especial per què es fa i per què amb cotxes convencionals ??
Avui a les 15h55 vaig veure baixant per Flaçà una 252 amb 4 cotxes Arco, suposo que per fer el servei especial que dius tu.
Afegir que el Costa Brava del mati que anava cap a Cerbère portava 6 cotxes.
Si, efectivament es tracta de l'especial. Era la 252.032 la titular. Jo l'he caçat aquí a Figueres.
Sobre el Costa, tot aquest pont va reforçat i portarà 6 cotxes.
Un parell d'avistaments de maquinària aquesta passada tarda a la R3; una batonadora i perfiladora d'Adif a Montcada Ripollet i a Parets del Vallès també una batonadora i perfiladora Plasser de l'empresa G&O.
Se puede considerar avistamiento curioso, (creo que fue hace semana y media, un miércoles por la tarde), una doble de 451 con colores de Rodalies (creo que la 002-005) procedente de Sant Andreu Arenal entrando hacia Clot-Aragò? La cacé desde el Pont de Bac de Roda, sobre las cuatro y cincuenta de la tarde. Iba sin servicio, según los letreros. ¿De dónde venía? ¿Iba hacia la EdF para hacer servicios en la R2 Sud?
Tengo dos fotos del paso de dicha unidad por el puente.👍85
👍0👎0
Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...