
(que no es trobin a la web de Gisa)
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 5:51
Entrada Autor: Proastiakos » Divendres 30/03/2007 2:03
Però Anti-Patinatje en alguns sí, i molt eficient!!!JaMiRo! ha escrit:L'únic que et puc dir per ara és que de areneros res de res...
Entrada Autor: Platanito » Divendres 30/03/2007 9:24
Deuen voler que es faci una capa de gel sobre el rail i repetir l'accident del 39...Proastiakos ha escrit:Entre Sarrià i Peu del funicular dels FGC, al tram de pendent, hi han aspersors sobre els raíls
Entrada Autor: Danzig » Dilluns 02/04/2007 11:38
en general, tot el tram a l'aire lliure entre Sta. Eulàlia i Mercat Nou es fa a una velocitat molt baixa quan plouProastiakos ha escrit:Tambè hi ha una senyorissima rampa a la sortida de Sta. Eulàlia Via I (direcció Fondo) que quan plou déu n'hi do!!!
Entrada Autor: metring » Dissabte 07/04/2007 10:56
Entrada Autor: Danzig » Dimecres 25/04/2007 18:34
--La tuneladora de la L9 acaba de perforar en la Zona Franca y se traslada a El Prat
http://www.mobilitatsostenible.org/not07/0425-lv-c.pdf
És el projecte modificat per poder apropar el tram al metro, amb nou passadís del metro inclòsAssistència tècnica per a la redacció de l'estudi informatiu modificat núm.1 de Nova estació de l'L5 de l'FMB entre Collblanc i Pubilla Cases.
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 837572.pdf
Encara no hem fet res i ja estem perllongant les líniesAssistència tècnica per a la redacció de l'estudi informatiu de perllongament de la Línia 9 del Metro de Barcelona al polígon Pratenc (ZALPRAT)
http://www.gisa.es/gisa/documentos/espe ... 845362.pdf
Entrada Autor: Guigui » Dimecres 25/04/2007 20:14
Entrada Autor: Izo » Dissabte 28/04/2007 17:43
Entrada Autor: metring » Dijous 17/05/2007 19:24
Entrada Autor: Guigui » Divendres 18/05/2007 22:16
Em sembla que acabarem abans enumerant les coses que són el seu fort que no pas les que no ho són.marcel ha escrit:Veig que els periodistes això de comptar tonelades no és el seu fort...
Entrada Autor: sortrens » Diumenge 17/06/2007 19:54
Entrada Autor: George85 » Diumenge 17/06/2007 20:19
Doncs per tal que en un futur es puguin fer feines de manteniment sense haber de tallar el servei. O que per averia d'un tren, els altres puguin seguir funcionant.sortrens ha escrit:Algú sap exactament perque dins dels túnels de la L9 han posat suficient espai per posar 4 víes? Si de moment només en posarant dues?![]()
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”