Mare meva...les incidències de la Renfomentoadif cada cop són més rebuscades!!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:56
Entrada Autor: metring » Divendres 09/05/2008 8:52
Entrada Autor: Jordilar » Divendres 09/05/2008 10:19
Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 10:28
No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.Jordilar ha escrit:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
Entrada Autor: Pere » Divendres 09/05/2008 14:31
T'he de decepcionar, no seria el primer cop que envien la 112 d'un Sabadell a la linia del Tibidabo.Guigui ha escrit:No és excusa. És com si, durant tot el dia, hi hagués un "risc residual" de que un Terrassa d'FGC acabi a l'Av. Tibidabo, Reina Elisenda o Sabadell.Jordilar ha escrit:A les 19:00h quan es hora punta de tornada i ha trens pràcticament cada 3min en el tram Hospitalet-Arc de Triomf no m'extranya que passi.
Per cert, recordo que ja fa una pila d'anys, el passatge d'un nocturn de Barcelona a Madrid es va despertar trobant-se entrant a Bilbao.
Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 09/05/2008 15:56
Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 16:22
Una anècdota a aquest respecte és que, també fa anys, el meu pare va anar a Portbou al maquinista d'un regional a preguntar-li si anava per Granollers o Mataró, pocs minuts abans de la sortida del tren. La sincera resposta: per molt estrany que semblés, no li ho sabia dir.Pere ha escrit:I també cal remarcar que la culpa la tenen tant els del CTC com el maquinista, ja que a Arc de Triomf hi ha una indicadora de sortida que marca cap a quina posició està l'agulla, si cap a Sant Andreu Arenal o Clot-Aragó.
Entrada Autor: Pere » Divendres 09/05/2008 23:30
Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.Pere ha escrit:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
Entrada Autor: trainman » Dissabte 10/05/2008 0:39
Pere ha escrit:Tal i com vaig dir en aquest missatge, l'estació de Cerdanyola del Vallès ja disposa de megafonia i han posat uns teleindicadors com els de Terrassa-Est a les andanes, que en un futur espero que no gaire llunyà, entraran en funcionament.Pere ha escrit:Cerdanyola del Vallès a curt o a llarg termini és possible que acabi tenint megafonia, doncs han aparegut uns monitors sospitosos al vestíbul.
Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 10/05/2008 10:35
Entrada Autor: Mako448 » Dissabte 10/05/2008 10:59
Entrada Autor: Inspecció Oficiosa » Dilluns 12/05/2008 17:43
Entrada Autor: Pere » Dimarts 13/05/2008 18:41
Centre informació TransMet ha escrit:Dia: 13/05/2008 - Hora: 16:12
Al marge de les aturades dels autobusos de Mohn, que donen servei a la comarca del Baix Llobregat, també hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies, que per motius aliens a l'empresa, els trens que fan el recorregut Granollers/Castelldefels queden suprimits. Els trens que surten de Sant Celoni/Maçanet circulen amb normalitat, però la supressió d'alguns trens d'aquesta línia pot afectar la freqüència de pas d'alguns combois. Normalitat a la resta.
Entrada Autor: metring » Dijous 15/05/2008 22:10
Entrada Autor: Alex_C4 » Divendres 16/05/2008 2:43
Entrada Autor: mikado » Divendres 16/05/2008 7:45
Entrada Autor: Peter » Divendres 16/05/2008 12:06
Aquest tunel també permet rematar de cap el sostre.El Periódico ha escrit:tiene tan solo 7,6 metros de ancho por 4,5 de alto en el centro de la bóveda. La situación de quien pasa por las aceras es peor ya que miden solo 1,3 metros y su altura decreciente, al estar en los extremos del arco, permite incluso tocar el techo.
Entrada Autor: wefer » Divendres 16/05/2008 14:26
M'estàs dient que un tren ha arrencat amb una porta oberta?metring ha escrit:Una pregunta: quan un tren arrenca amb una porta oberta, significa que els sistemes de seguretat no funcionaven?
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”