-¿Para que servirá este botoncito rojo con una "E"?
-¿Y este otro en el que aparece una gota de agua, será para apagar fuego?
-A provar se ha dicho!

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 22:03
Entrada Autor: Vox » Dilluns 18/12/2006 18:10
Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 19/12/2006 0:09
No, no. La L2 es queda només 9000s, no es demanaran nous trens. N'hi ha per tothom (L9/L10 inclosa), tranquil·litat!Vox ha escrit:I ara la pregunta es.. Quan faran la comanda per els nous trens de la L2 un cop al 2067 la L9 estigui tota oberta i "demani" tots els 9000?
Entrada Autor: Vox » Dimarts 19/12/2006 0:28
COM???JaMiRo! ha escrit:No, no. La L2 es queda només 9000s, no es demanaran nous trens. N'hi ha per tothom (L9/L10 inclosa), tranquil·litat!Vox ha escrit:I ara la pregunta es.. Quan faran la comanda per els nous trens de la L2 un cop al 2067 la L9 estigui tota oberta i "demani" tots els 9000?![]()
Entrada Autor: mikado » Dimarts 19/12/2006 6:41
Pregunta tècnica pel Jamiro que "és de la casa" i per tothom que ho pugui saber. Quina és la rampa màxima que pot pujar un 9000 i en quines condicions???. Ho dic perque jo treballo a la Zona Franca i cada dia veig la sortida sota el Pg de la Zona Franca cap el viaducte i em sembla una rampa considerable i el dia que plogui...ufff. Porta "areneros" o sorreres els 9000 com els CITADIS ???? Recordar que els CITADIS quan plou o tallen l'herba els utiltza per donar tracció a la rampa existent ente "Les Aigües" i "Cornellà Centre".JaMiRo! ha escrit:No, no. La L2 es queda només 9000s, no es demanaran nous trens. N'hi ha per tothom (L9/L10 inclosa), tranquil·litat!Vox ha escrit:I ara la pregunta es.. Quan faran la comanda per els nous trens de la L2 un cop al 2067 la L9 estigui tota oberta i "demani" tots els 9000?![]()
Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 19/12/2006 12:29
Si fan com al metro de Tolosa de Llenguadoc (que tampoc és del tot comparable perquè no és un ferrocarril), a les rampes de transició entre tram subterrani i elevat hi ha una coberta damunt de la plataforma per tal d'evitar que es mulli.mikado ha escrit:[...] em sembla una rampa considerable i el dia que plogui...ufff. Porta "areneros" o sorreres els 9000 com els CITADIS ????
Entrada Autor: Mako448 » Divendres 22/12/2006 17:45
Entrada Autor: Jordilar » Divendres 22/12/2006 18:55
Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 23/12/2006 14:23
Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 25/12/2006 12:57
Entrada Autor: pokeroms » Dilluns 25/12/2006 13:14
En JaMiRo! ho deu saberDenisuko ha escrit:Un company de L1 m'ha comentat que un amic seu de L2 li ha dit (radio-macuto) que hi han hagut problemes amb els 9000, pel que m'ha comentat sembla ser que consumien més que els 2100 i els 5000, és a dir: consumien 1500 volts i o els de cotxeres estan miran d'arreglar-ho o vindran tecnics d'Alstom.... algú sap més del tema?
Entrada Autor: Watermark » Dilluns 25/12/2006 13:24
No en sé res més del temaDenisuko ha escrit:Un company de L1 m'ha comentat que un amic seu de L2 li ha dit (radio-macuto) que hi han hagut problemes amb els 9000, pel que m'ha comentat sembla ser que consumien més que els 2100 i els 5000, és a dir: consumien 1500 volts i o els de cotxeres estan miran d'arreglar-ho o vindran tecnics d'Alstom.... algú sap més del tema?
Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 25/12/2006 13:34
Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 25/12/2006 14:46
La sèrie 9000 diria que és bitensió, pot treballar a 1200 i a 1500 V DC.Denisuko ha escrit:Un company de L1 m'ha comentat que un amic seu de L2 li ha dit (radio-macuto) que hi han hagut problemes amb els 9000, pel que m'ha comentat sembla ser que consumien més que els 2100 i els 5000, és a dir: consumien 1500 volts i o els de cotxeres estan miran d'arreglar-ho o vindran tecnics d'Alstom.... algú sap més del tema?
Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 25/12/2006 16:18
I aixó, quin benefici hi ha cap al passatger?El LLOP ha escrit:Jamiro i Watermark teniu raó. A la L5 quan desaparegui l'últim 1000, es canviarà la tensió de la línia de 1200 a 1500.
Torna a “Material rodant ferroviari”