Em pregunto si també hauran reclamat algun cop una millora de la freqüència de pas dels trens, ni que sigui emprant l'1% de l'èmfasi posat amb el soterrament.

Hora i data actual: Dimecres 30/04/2025 23:27
Entrada Autor: Sky » Dijous 29/04/2010 17:10
Entrada Autor: 437.001 » Dijous 29/04/2010 17:14
Per exemple...Sky ha escrit:El que sembla prou clar és que en aquest poble el tren els hi fa més nosa que cap altra cosa.
Em pregunto si també hauran reclamat algun cop una millora de la freqüència de pas dels trens, ni que sigui emprant l'1% de l'èmfasi posat amb el soterrament.
Entrada Autor: 437.001 » Dijous 29/04/2010 17:16
Ho puc dir més alt i més detallat, pero no més clar que tu...Guigui ha escrit:És absolutament vergonyós el nivell d'irresponsabilitat que assola el país. Resulta que ens estem enfonsant econòmicament i financera, però hi ha gent que vol soterrar una via per on passa un grapadet de trens al dia, en un poble que existeix gràcies al tren.
Ni els acudits de Lepe tenien tanta inventiva...
Entrada Autor: josep_serre » Dijous 29/04/2010 17:22
437.001 ha escrit:Solució A: que el tren hi deixi de parar.
Solució B: que el soterrament se´l pagui INTEGRAMENT el poble. Ni un duro, NI UN, per part de l´Estat o de la Generalitat, o qualsevol altra administració.
Solució C: que es soterri el tren pagat INTEGRAMENT pel poble, i que a més el tren hi deixi de parar, i es demoleixi l´estació vella.
I Balaguer idem (i potser encara m´en deixo alguns altres, de soterraments, eh Sergio?...). Que es fotin i n´aprenguin.
A la Comunitat Valenciana, a FGV, qui vol trenet soterrat se´l paga INTEGRAMENT, ja sigui Alboraia, València, o Paterna. Burjassot no paga, Burjassot no soterra.
CLAR, SIMPLE, i BEN FET. La Generalitat valenciana no està per pagar capritxos de ningú, i a FGV, no serà per passos a nivell, eh?
La Generalitat catalana, per què sí que ho ha d´estar??![]()
![]()
Ja hi ha prou rucs a Catalunya com per què fem cas aquí a un sac de gent amb una actitud que deixa a Lepe com un poble cosmopolita (el Lepe dels acudits, no el real, és clar).
I NO PARLO DE SANT GUIM EXCLUSIVAMENT, sinó també de llocs com Balaguer, Granollers, Sitges, Vilanova, Mollet, Sant Feliu de Llobregat, Reus o la meva pròpia Tarragona.
Exigir un soterrament a Sant Guim de Freixenet és mentalment quasi-delictiu, ja que implica una molt gran dosi de menyspreu i NYMBYsme (i no cal ni dir-ho, d´analfabetisme funcional, si és que no és també analfabetisme a seques) cap a la resta d´Espanya, de Catalunya, de la província de Lleida (o de la que sigui), i de la Segarra (o de la comarca que toqui).
També demostra menyspreu cap a ells mateixos, ja que en comptes de perdre el temps en idees idiotes, podrien dedicar-lo a coses de profit, en lloc de posar-se en ridícul davant de la gent.
Un túnel sota la Diagonal és necessari, un túnel en una localitat de menys de 200.000 habitants no ho és tant, tot i que s´hagi de valorar cada circumstància.
Ja posats, per què no soterrem Golmés, Juneda, Santa Linya o Vilanova de la Sal, o la via verda al seu pas per Benifallet???![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/04/2010 17:29
Entrada Autor: josep_serre » Dijous 29/04/2010 17:39
Guigui ha escrit:Doncs a Balaguer estan per la feina, i ja em diràs quina plusvàlua trauran, ara que no hi ha ningú que vulgui comprar pisos. No cal dir-ho, costarà 80 milions, pagant nosaltres com uns talossos els capricis de quatre eixelebrats que ni saben què és el tren ni per a què serveix.
Entrada Autor: 437.001 » Dijous 29/04/2010 17:41
De fet, lo de Balaguer em sembla encara més vergonyós i greu que lo de Sant Guim, a Sant Guim, mira, fa riure i ja està, no té més importància, l´administració dirà que "s´ho pensarà", i quan els de Sant Guim marxin, començaran a pixar-se i plorar alhora de riure amb "estos catalanes pueblerinos"...Guigui ha escrit:Doncs a Balaguer estan per la feina, i ja em diràs quina plusvàlua trauran, ara que no hi ha ningú que vulgui comprar pisos. No cal dir-ho, costarà 80 milions, pagant nosaltres com uns talossos els capricis de quatre eixelebrats que ni saben què és el tren ni per a què serveix.
Entrada Autor: Guigui » Dijous 29/04/2010 18:04
Però és igualment un cas vergonyós de malbaratament de recursos públics. Com si no hi hagués res millor a fer amb la milionada que s'hi pensen gastar.josep_serre ha escrit:Les obres de Balaguer no depenen del Ministeri de Foment.
Entrada Autor: erbuki » Diumenge 02/05/2010 0:48
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 1:12
Entrada Autor: Guigui » Diumenge 02/05/2010 17:58
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 24/05/2010 20:09
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 24/05/2010 22:20
Entrada Autor: Sky » Dimarts 25/05/2010 13:20
Entrada Autor: sag470 » Dissabte 29/05/2010 21:34
Sant Guim té servei de bus. Hi ha varies linies de Cots Alsina fins nuclis pròxims i fins Cervera. Crec que son serveis escolars amb admisions per transport regular.Ecomobisostrans ha escrit:
Be, la qüestió es que els vaig preguntar si a part dels 3 trens al dia per sentit (això si, l'estacio al centre del poble) hi havia algo més, i em van dir que si, que hi ha un taxi que per 12 o 13 euros et porta a Calaf. Lo curios es que en el planol del poble consta una parada de bus, però a la web de Gencat no surt cap bus, es a dir que potser nomes es deu utilitzar per discrecionals, o escolars.
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 31/05/2010 14:42
Jo estava parlant de Sant Martí de Segueioles, que segons la web de gencat no en te cap.sag470 ha escrit:Sant Guim té servei de bus. Hi ha varies linies de Cots Alsina fins nuclis pròxims i fins Cervera. Crec que son serveis escolars amb admisions per transport regular.Ecomobisostrans ha escrit:
Be, la qüestió es que els vaig preguntar si a part dels 3 trens al dia per sentit (això si, l'estacio al centre del poble) hi havia algo més, i em van dir que si, que hi ha un taxi que per 12 o 13 euros et porta a Calaf. Lo curios es que en el planol del poble consta una parada de bus, però a la web de Gencat no surt cap bus, es a dir que potser nomes es deu utilitzar per discrecionals, o escolars.
Entrada Autor: Guigui » Dilluns 31/05/2010 17:35
Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 01/06/2010 16:03
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”