Sense voler fer d’advocat del diable i condemnant per endavant tot acte de violència -racista o no- injustificada, m’agradaria fer esment al tremendisme dels meus col·legues periodistes en aquest cas (com en molts d’altres) que cada cop busquen més l’espectacle i el show en els seves informacions.
Jo vaig sentir la notícia a la ràdio, on es parlava de que s’havia pegat una pallissa a una menor, rematada amb violentes patades a la boca i tocaments sexuals. Quina sorpresa en després veure el vídeo:
- Li dóna cleques -collejas- i l’empenta, però dubto que cap dels cops que va rebre li fés gaire mal, com li hauria fet una pallissa (que sona a sang i ulls morats).
- La patada voladora només “marca”, i si li dona un cop es molt lleu, res de “violenta”, que fa venir al cap escenes de American History X.
- Els tocaments sexuals sí tenen lloc (li fot mà al pit), però tal com ho plantegen a la notícia, gairebé sembla que a sobre l’hagin violada.
Vist això, m'imagino que quan a la ràdio parlen d'"amenaces mortals" es refereixen als clàssics "te voy a matar" que diuen aquests paletos de reduit vocabulari quan volen expressar el seu despreci per algú, sense que això impliqui que vagin a buscar la pistola per clavar-li un tret.
Com he dit, espero que a l’imbècil aquest, capaç de fer el subnormal d’aquesta manera mentre parla pel mòbil, li caigui una bona (ho dubto, però és el que es mereixeria). Ara bé, amb les imatges del vídeo veiem clarament que no hi hagut “violenta pallissa” que valgui.
Quin temps aquell en que els periodistes es limitaven a informar del que passa, sense vessar opinions interessades...
👍0👎0