Una altra avaria a Rodalies provoca retards a les línies de Vic, Bellaterra, Manresa i Mataró
http://www.3cat24.cat/noticia/351273/ba ... a-i-Mataro
Hora i data actual: 18 juny 2026, 09:03

Entrada Autor: jordigt2008 » 13 gen. 2009, 21:28
Entrada Autor: canalcole » 13 gen. 2009, 21:30
Entrada Autor: canalcole » 13 gen. 2009, 21:33
Aqui la notícia:jordigt2008 ha escrit:Això és un no parar avui. Visca el Dimarts i tretze
Una altra avaria a Rodalies provoca retards a les línies de Vic, Bellaterra, Manresa i Mataró
http://www.3cat24.cat/noticia/351273/ba ... a-i-Mataro
Entrada Autor: pukyxd » 13 gen. 2009, 22:09
I ha arribat a Manresa a les 21.15 aproximadament. 1 hora i 9 minuts més tard de l'habitual. Ha fet totes les parades entre Terrassa i Manresa. Els pobres que anessin a Lleida avui deuen haver gaudit del trajecte.trainman ha escrit:El regional 15624 Lleida-L'Hospitalet que pasa por Cerdanyola a las 19:05, hoy ha pasado a las 19:55. También he visto pasar alguno de los trenes que normalmente acaba en Manresa poniendo TERRASSA en los teleindicadores exteriores

Entrada Autor: barcelonasants » 13 gen. 2009, 22:18
Entrada Autor: Guigui » 13 gen. 2009, 22:35
Això vol dir que els trens s'acumularan entre Terrassa i L'Hospitalet? Com s'ho faran per prestar servei a partir de Manresa un cop el trànsit estigui normalitzat?Des del inici de servei de demà 14 de gener fins les 8.00 hores el servei de la línia 4 de Rodalies al tram Manresa – Terrassa serà el següent :
• Sentit sud (d’entrada a Barcelona) Manresa – Terrassa: Servei en tren.
• Sentit Terrassa – Manresa : Servei alternatiu per carretera
Entrada Autor: Mako448 » 13 gen. 2009, 22:47
Entrada Autor: Guigui » 13 gen. 2009, 22:59
Des de quan Renfomentadif (com també d'altres) té un mínim de consideració per les altres empreses, i més quan presten un servei molt millor?Mako448 ha escrit:Per cert,que els senyors de Rodalies podien recomenar com a alternativa C4 fins Martorell i R5 fins a Manresa?

Entrada Autor: jordigt2008 » 13 gen. 2009, 23:39
Mako448 ha escrit: En conclusió,els retards de la C4 eren retards d'escàndol,si un tren procedent de Vilafranca ja arribava amb 30 minuts de retard sense passar per el lloc de l'esvallisada,no em puc imaginar quan hagui passat per el lloc de l'incident.Una hora o mès de retard segur.
I ja començo a estar fins al nassos de que totes les incidències ocurreixin a la C3 i C4.De veritat que no s'entèn,sincerament,Renfe Rodalies passa d'aquestes dues línies.
Per cert,que els senyors de Rodalies podien recomenar com a alternativa C4 fins Martorell i R5 fins a Manresa?

Entrada Autor: XSB » 14 gen. 2009, 16:07
Entrada Autor: canalcole » 14 gen. 2009, 17:21
jordigt2008 ha escrit:Segons sembla, ja està tot arreglat.

Entrada Autor: Lletraferit » 15 gen. 2009, 15:28

Entrada Autor: jordigt2008 » 15 gen. 2009, 21:19
XSB ha escrit:Jo també vaig patir els retrassos dobles de la magnífica jornada d'ahir a RENFE. Avui, i de primera mà, he pogut veure unes fotos del sinistre provocat en un dels vagons a causa de l'esllavissada. La porta d'un dels vagons havia quedat arrancada per l'impacte d'una pedra de considerables dimensions (una nevera). D'altra banda, no m'estranya genys que hi hagi aquest tipus d'indicències a la línia de Manresa, ja que molts dels murs de contenció són de pedra i de tant en tant s'ensorren i molts d'ells no són reparats.

Entrada Autor: UT440_132M » 15 gen. 2009, 21:25
De quin Balenyà parlem? D'Hostalets de Balenyà o de Sant Miquel de Balenyà (Balenyà - Tona - Seva)?Lletraferit ha escrit:http://www.3cat24.cat/noticia/351790/os ... opellament
Això ha passat Fubang. Com no, un altre atropellament, aquesta vegada a Balenyà. Un altre atropellament més,per afegir-hi a la lista. I quants hem portem ja? La veritat, comença a fer cosa pujar-se als trens de la RENFE. Ja vaig tenir la mala sort de patir un atropellament, amb un Regional Express (i dues hores aturats al no res) i la veritat, espero no tenir-ne que patir-ne un altre. :S
Entrada Autor: trainman » 16 gen. 2009, 15:51

Entrada Autor: UT440_132M » 16 gen. 2009, 20:35
Avui m'he assebentat que l'atropellat ahir, era un veí del meu poble de 29 anys, es veu que es va suicidar, es va prendre un tub de pastilles, i el van portar d'urgències a l'Hospital General de Vic, i allà, es va escapar, i estona més tard es "va tirar al tren".Lletraferit ha escrit:http://www.3cat24.cat/noticia/351790/os ... opellament
Això ha passat Fubang. Com no, un altre atropellament, aquesta vegada a Balenyà. Un altre atropellament més,per afegir-hi a la lista. I quants hem portem ja? La veritat, comença a fer cosa pujar-se als trens de la RENFE. Ja vaig tenir la mala sort de patir un atropellament, amb un Regional Express (i dues hores aturats al no res) i la veritat, espero no tenir-ne que patir-ne un altre. :S
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026