Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
http://www.radiopalafolls.cat/2009/06/0 ... -i-mataro/
Unes obres tallaran dissabte la circulació de trens entre les estacions d’Arenys i Mataró.
⋅ juny 5, 2009 ⋅
La circulació de trens de rodalies per la línia 1 del Maresme, entre Mataró i Arenys de Mar, es veurà interrompuda el proper dissabte, 6 de juny, durant tot el dia, per les obres d’un pas subterrani.
Com alternativa, la companyia Renfe posarà a disposició dels passatgers prop d’una trentena d’autobusos que cobriran aquest trajecte per carretera. Segons ha informat la companyia ferroviària, també hi haurà agents de seguretat i informadors desplegats a les estacions afectades per donar informació dels canvis de la jornada. La resta de trens de la línia 1, entre l’estació d’Arenys i Blanes; i des de Mataró a Barcelona, circularan amb normalitat.
Unes obres tallaran dissabte la circulació de trens entre les estacions d’Arenys i Mataró.
⋅ juny 5, 2009 ⋅
La circulació de trens de rodalies per la línia 1 del Maresme, entre Mataró i Arenys de Mar, es veurà interrompuda el proper dissabte, 6 de juny, durant tot el dia, per les obres d’un pas subterrani.
Com alternativa, la companyia Renfe posarà a disposició dels passatgers prop d’una trentena d’autobusos que cobriran aquest trajecte per carretera. Segons ha informat la companyia ferroviària, també hi haurà agents de seguretat i informadors desplegats a les estacions afectades per donar informació dels canvis de la jornada. La resta de trens de la línia 1, entre l’estació d’Arenys i Blanes; i des de Mataró a Barcelona, circularan amb normalitat.
http://www.naciodigital.cat/elripolles/ ... ria/valles
Retards de 30-45 minuts al tren per una avaria al Vallès
La situació es normalitza progressivament.
Un tren de la línia Barcelona-Puigcerdà ha patit una avaria mecànica aquest matí entre Mollet del Vallès i Parets. El tren ha quedat aturat a tres quarts de deu i fins al cap de 45 minuts no l'han pogut arreglar.
Segons Renfe els retards tenen una mitjana de 30 minuts però han arribat en algunes expedicions a 45 minuts. Progressivament es recupera la normalitat en ambdós sentits de la marxa.
Retards de 30-45 minuts al tren per una avaria al Vallès
La situació es normalitza progressivament.
Un tren de la línia Barcelona-Puigcerdà ha patit una avaria mecànica aquest matí entre Mollet del Vallès i Parets. El tren ha quedat aturat a tres quarts de deu i fins al cap de 45 minuts no l'han pogut arreglar.
Segons Renfe els retards tenen una mitjana de 30 minuts però han arribat en algunes expedicions a 45 minuts. Progressivament es recupera la normalitat en ambdós sentits de la marxa.
http://www.avui.cat/cat/notices/2009/06 ... _61741.php
Mor atropellat per un tren un conductor que es va saltar un pas a nivell amb barreres
El jove de 32 anys va fer cas omís de les barreres del pas a nivell que estaven baixades a Maçanet de la Selva
Efe
Ult. Act. 06/06/2009 10:45
Un conductor de 32 anys va morir ahir a la nit en ser atropellat per un tren a Maçanet de la Selva, després que se saltés un pas a nivell que tenia les barreres baixades.
Els Mossos d'Esquadra han informat avui que els fets es van produir poc abans de les 23.00 hores d'ahir en un pas a nivell amb barreres que travessa la carretera GI-562, a l'altura de Maçanet.
Les primeres informacions indiquen que el conductor i únic ocupant del vehicle, Jaime R.G., veí d'aquesta localitat, van fer cas omís de les barreres del pas a nivell i es disposava a creuar la via fèrria quan el vehicle va ser atropellat pel tren, que el va arrossegar uns 200 metres.
Tres dotacions dels bombers i diverses grues van treballar al lloc dels fets per retirar el vehicle de les vies i rescatar el cos de la víctima.
Mor atropellat per un tren un conductor que es va saltar un pas a nivell amb barreres
El jove de 32 anys va fer cas omís de les barreres del pas a nivell que estaven baixades a Maçanet de la Selva
Efe
Ult. Act. 06/06/2009 10:45
Un conductor de 32 anys va morir ahir a la nit en ser atropellat per un tren a Maçanet de la Selva, després que se saltés un pas a nivell que tenia les barreres baixades.
Els Mossos d'Esquadra han informat avui que els fets es van produir poc abans de les 23.00 hores d'ahir en un pas a nivell amb barreres que travessa la carretera GI-562, a l'altura de Maçanet.
Les primeres informacions indiquen que el conductor i únic ocupant del vehicle, Jaime R.G., veí d'aquesta localitat, van fer cas omís de les barreres del pas a nivell i es disposava a creuar la via fèrria quan el vehicle va ser atropellat pel tren, que el va arrossegar uns 200 metres.
Tres dotacions dels bombers i diverses grues van treballar al lloc dels fets per retirar el vehicle de les vies i rescatar el cos de la víctima.
A Catalunya Informació han dit de pasada que hi han problemes amb la C3 i a la línia de Portbou, però no han concretat res.
Gairebé cada dia igual...
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=270195
La C-3 de Rodalies, interrompuda entre La Garriga i Figaró per un atropellament
LAMALLA.CAT
La línia 3 de Rodalies Renfe (l'Hospitalet-Vic) està tallada des de poc després de les 10.30h per un atropellament que ha tingut lloc a La Garriga. El tram afectat és el que uneix la Garriga i el Figaró, un trajecte que ara s'està cobrint amb un sistema especial d'autobusos.
Renfe està oferint un servei alternatiu per carretera entre Sant Martí de Centelles i les Franqueses, mentre que els trajectes entre l'Hospitalet i la Garriga i entre Figaró i Vic es poden fer en tren.
La companyia està informant de la incidència als viatgers mitjançant megafonia de trens i estacions, servei SMS i Transmet.
http://www.lamalla.cat/infolocal/barcel ... ?id=270195
La C-3 de Rodalies, interrompuda entre La Garriga i Figaró per un atropellament
LAMALLA.CAT
La línia 3 de Rodalies Renfe (l'Hospitalet-Vic) està tallada des de poc després de les 10.30h per un atropellament que ha tingut lloc a La Garriga. El tram afectat és el que uneix la Garriga i el Figaró, un trajecte que ara s'està cobrint amb un sistema especial d'autobusos.
Renfe està oferint un servei alternatiu per carretera entre Sant Martí de Centelles i les Franqueses, mentre que els trajectes entre l'Hospitalet i la Garriga i entre Figaró i Vic es poden fer en tren.
La companyia està informant de la incidència als viatgers mitjançant megafonia de trens i estacions, servei SMS i Transmet.
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Segons el servei sms, hi han aquest retards ahores d'ara després de l'atropellament:
3: Trajecte Vic - La Garriga tren amb destinació l'Hospitalet demora de 10 minuts
3: Trajecte Vic - La Garriga tren amb destinació l'Hospitalet demora de 10 minuts
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
L'últim tren que he vist de la línia anaba amb 15 minuts de retard al seu pas per Vic. Tot i que Transmet (com sempre) no diu res.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
http://www.lavanguardia.es
Vías en mal estado
Paco Martos | Cubelles (Barcelona) | 11/06/2009 | Actualizada a las 12:04 | El lector Opina
El otro día paseaba por las playas de Cubelles y pude observar el estado en que se encuentran las vías de cercanías Renfe a su paso, cerca de la costa, por el tramo entre Cubelles y Vilanova i la Geltrú, concretamente cerca del restaurante 'La Cucanya'.
El mal tiempo está causando estragos en la escollera que sujeta el terraplen sobre las que se apoyan las vías de cercanías y hay varios puntos en los que apenas hay un metro de separacion entre la plataforma de la vía y el desmoronamiento del terreno.
A ver si a quien le corresponda se da por aludido y hace algo al respecto, no sea que algún día nos demos un remojón en el agua.
Vías en mal estado
Paco Martos | Cubelles (Barcelona) | 11/06/2009 | Actualizada a las 12:04 | El lector Opina
El otro día paseaba por las playas de Cubelles y pude observar el estado en que se encuentran las vías de cercanías Renfe a su paso, cerca de la costa, por el tramo entre Cubelles y Vilanova i la Geltrú, concretamente cerca del restaurante 'La Cucanya'.
El mal tiempo está causando estragos en la escollera que sujeta el terraplen sobre las que se apoyan las vías de cercanías y hay varios puntos en los que apenas hay un metro de separacion entre la plataforma de la vía y el desmoronamiento del terreno.
A ver si a quien le corresponda se da por aludido y hace algo al respecto, no sea que algún día nos demos un remojón en el agua.
- Fitxers adjunts
-
- pplazafotolector1106090.jpg (76.9 KiB) Visualitzat 3194 cops
- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
No crec que sigui per tant, de moment. Com a molt, espantar a més d'un passatger amb unes gotes d'aigua al seu vidre.
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
Home, però com continui caient terra i pedres, arribarà un moment en que la via serà "flotant" 

- Lluita1714
- N9
- Entrades: 1963
- Ubicació: Aigüestoses
Aprofitarem per fer un canal fins a Mallorca, i superar el canal de la Mànega.metring ha escrit:Home, però com continui caient terra i pedres, arribarà un moment en que la via serà "flotant"

"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
http://www.que.es/barcelona/20090611135 ... carca.html
Un tren está media hora parado en Vallcarca y causa retrasos en la línea C-2
EFE
11 de junio de 2009.
Un tren de la línea C-2 Sur de Cercanías de Renfe ha estado parado esta mañana media hora entre las estaciones de Vallcarca y Garraf, debido a una avería técnica, lo que ha provocado retrasos generalizados en toda la línea de 15 minutos de media.
Según ha informado un portavoz de Renfe, el convoy, que cubría el trayecto Vilanova-Estació de França, se ha tenido que detener durante media hora entre Vallcarca y Garraf debido a una avería técnica, entre las 12.00 y las 12.30.
Esta avería ha provocado retrasos generalizados de unos 15 minutos en la línea C-2 sur, ya que los trenes tenían que circular por una única línea.
Según el portavoz, una vez que el tren averiado haya regresado a Sitges, la situación se empezará a normalizar y se recuperará progresivamente la frecuencia horaria.
Un tren está media hora parado en Vallcarca y causa retrasos en la línea C-2
EFE
11 de junio de 2009.
Un tren de la línea C-2 Sur de Cercanías de Renfe ha estado parado esta mañana media hora entre las estaciones de Vallcarca y Garraf, debido a una avería técnica, lo que ha provocado retrasos generalizados en toda la línea de 15 minutos de media.
Según ha informado un portavoz de Renfe, el convoy, que cubría el trayecto Vilanova-Estació de França, se ha tenido que detener durante media hora entre Vallcarca y Garraf debido a una avería técnica, entre las 12.00 y las 12.30.
Esta avería ha provocado retrasos generalizados de unos 15 minutos en la línea C-2 sur, ya que los trenes tenían que circular por una única línea.
Según el portavoz, una vez que el tren averiado haya regresado a Sitges, la situación se empezará a normalizar y se recuperará progresivamente la frecuencia horaria.
- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Doncs què bé. Dedueixo per l'avaria tècnica que és un civia o una 440. El que més ràbia fa és que en cap moment ATM ha donat informació sobre el tema, com sempre.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
De mal e pitjor...
Ultimament hi han forces incidencies a la R2.
Per cert:



Per cert:
Estaria ben dit?metring ha escrit:Esta avería ha provocado retrasos generalizados de unos 15 minutos en la línea C-2 sur, ya que los trenes tenían que circular por una única línea.

Millor dir "por vía única", lo de línea única es una llicència periodística.
Perque dieu que és una 440 o CIVIA?? Que ja no hi han 447 ó 451 als VNG-EDF???
Perque dieu que és una 440 o CIVIA?? Que ja no hi han 447 ó 451 als VNG-EDF???
OK, gràcies per l'aclariment. Es que no estava del tot segur.mikado ha escrit:Millor dir "por vía única", lo de línea única es una llicència periodística.

Perquè normalment els Civies i les 440R són els que fallen més.mikado ha escrit:Perque dieu que és una 440 o CIVIA?? Que ja no hi han 447 ó 451 als VNG-EDF???.

- BB9200
- N8
- Entrades: 748
- Ubicació: Estudiant al meu ''despatx'' en favor del transport públic (per alguna cosa estic al FTC home...).
- Contacta:
Exactament, tot i que sembla ser que a Madrid els Civia (allà de CAF) fallen bastant més que els ALSTOM, tot i rebre un millor manteniment, i no cal dir les 440 el per què...conversació ha escrit:mikado ha escrit:
Perque dieu que és una 440 o CIVIA?? Que ja no hi han 447 ó 451 als VNG-EDF???.
canalcol ha escrit:
Perquè normalment els Civies i les 440R són els que fallen més.
Sembla que a la R2 i a la R3 tornen a haver el mateix alt índex d'incidències que hi havia fa algun temps en les últimes setmanes. En canvi la R4, la R7 i la R1 sembla que vagin molt millor (sí és cert que aquestes línies tenen moltes 447 al seu parc, la R3 també en té molts...).
Ara mateix, que jo sàpiga, la situació és tranquil·la.
Alguna cosa se sent quan viatges en tren groc. Aquesta cosa no la sents en els altres trens, és una sensació única, de llibertat, de qualsevol cosa. Ara, la essència Eau du Z100 es pot perdre definitivament en la línia. Z100! Sí
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Sí a la Recuperació de la mamòria històrica del cremallera de Núria.
METROràpid: Més a prop de l'Aeroport, més a prop de la ciutat, més a prop d'Europa.
Web actualitzada a dia de 10 d'agost del 2009: http://www.bb9200.wordpress.com/
Doncs el tren avariat, segons fons internes de la companyia, va ser un 451 en simple.canalcole ha escrit:OK, gràcies per l'aclariment. Es que no estava del tot segur.mikado ha escrit:Millor dir "por vía única", lo de línea única es una llicència periodística.
Perquè normalment els Civies i les 440R són els que fallen més.mikado ha escrit:Perque dieu que és una 440 o CIVIA?? Que ja no hi han 447 ó 451 als VNG-EDF???.
Doncs llavors aquesta avaria, era fora dels trens que s'avarien normalment.Pere ha escrit:Doncs el tren avariat, segons fons internes de la companyia, va ser un 451 en simple.

http://www.regio7.cat/secciones/noticia ... astellbell
Una avaria obliga passatge de Renfe a canviar de tren a Castellbell
REDACCIÓMANRESA
L'avaria en un comboi que anava ahir des de Barcelona fins a Manresa va obligar els passatgers a baixar del tren i agafar el que venia al darrere. El canvi es va haver de fer a l'estació de Castellbell i el Vilar i va suposar un retard del voltant de mitja hora en aquest trajecte.
Segons va explicar un dels passatgers afectats, el tren ja va acumular retard durant el trajecte, ja que havia de sortir de Terrassa a 2/4 de 7 de la tarda i hi va arribar quan faltaven cinc minuts per a les 7. Tot i que va continuar el seu recorregut, quan va arribar a Castellbell i el Vilar va quedar aturat, i per megafonia es va informar que els passatgers que hi anaven haurien de baixar-ne per agafar el que venia al darrere. Aquest comboi va passar deu minuts després i els passatgers del primer tren van arribar a Manresa 35 minuts més tard de l'horari previst. Els afectats van explicar que a l'estació de Castellbell i el Vilar se'ls informava per megafonia -no hi ha personal- que el tren que haurien d'agafar passaria per la via 3, però que no hi ha cap senyal que les indiqui.
Una avaria obliga passatge de Renfe a canviar de tren a Castellbell
REDACCIÓMANRESA
L'avaria en un comboi que anava ahir des de Barcelona fins a Manresa va obligar els passatgers a baixar del tren i agafar el que venia al darrere. El canvi es va haver de fer a l'estació de Castellbell i el Vilar i va suposar un retard del voltant de mitja hora en aquest trajecte.
Segons va explicar un dels passatgers afectats, el tren ja va acumular retard durant el trajecte, ja que havia de sortir de Terrassa a 2/4 de 7 de la tarda i hi va arribar quan faltaven cinc minuts per a les 7. Tot i que va continuar el seu recorregut, quan va arribar a Castellbell i el Vilar va quedar aturat, i per megafonia es va informar que els passatgers que hi anaven haurien de baixar-ne per agafar el que venia al darrere. Aquest comboi va passar deu minuts després i els passatgers del primer tren van arribar a Manresa 35 minuts més tard de l'horari previst. Els afectats van explicar que a l'estació de Castellbell i el Vilar se'ls informava per megafonia -no hi ha personal- que el tren que haurien d'agafar passaria per la via 3, però que no hi ha cap senyal que les indiqui.