Ara mateix he tornat a l'estació, per demanar la Devolució Express, i hi han unes cues llarguíssimes i tot està ple de periodistes, que ens anaven preguntant pel que havia passat. Un grup d'aquests entrevistava a un responsable de Renfe, ara, ningú no ens explicava el que havia passat, jo ho he sabut per uns càmeres de La 6a, als qui he preguntat pel percal.
Jo anava cap a Sants des de SAA, i ens hem aturat a Catalunya. Als pocs minuts, el maquinista ens ha dit per megafonia (un detall a agraïr), que estaven esperant a que des del control central els hi donessin pas, i al cap d'uns minuts, a la megafonia de l'estació informaven de l'incident d'ordre públic, que ha fet aturar tot Sants, així que he baixat i he anat a la L3 del metro, per anar a classe.
Jo penso que, deixant de banda el servei de Renfe, caldria un servei global d'informació, per tal que des del metro, al menys, ens poguessim assabentar d'una incidència tant greu com aquesta, per qui hagi de transbordar, més complicat seria per bus o tram, però entre metro-Renfe no crec que fos impossible, via megafonia.
Després penjaré fotos de les cues per demanar justificants de retards i devolucions expres. I a més, només dues persones per atendre tota la gentada. Haurien d'haver montat un altre lloc per fer les devolucions de bitllets, amb allò no donaven abast. El heavi ha estat quan una usuària ha discutit amb la senyora que feia les devolucions, en aquell moment totes les càmeres i gravadores s'han llençat al damunt
👍225👍0👎0