En eso si estamos deacuerdo, se ha informado a TMB de esta falta de información?Guigui ha escrit:I la informació també va per barris. Per exemple, les 4000 no informen d'enllaços fora de la nomenclatura "L". Tant costa fer les coses amb mètode?automotorserie 436 ha escrit:La cuestión de la megafonía no uniforme es totalmente secundaria, que más da que voz o estilo, lo importante es que la información que se da es la adecuada.
TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
- automotorserie 436
- N7
- Entrades: 557
Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R
Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona
- ElDesi1994
- N7
- Entrades: 343
- Facebook: Josué Ferrero
- Ubicació: Mollet del Vallès
- Contacta:
BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!
Pero com enganchaven la 252 al 6000???
I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro???
No se res...




Pero com enganchaven la 252 al 6000???

I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro???

No se res...




Parlem amb propietat.
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
Les enganxaven amb un aparell especial que per una banda s'enganxa a la brida de la 252 i per l'altra al Scharfenberg del 6000.ElDesi1994 ha escrit:BONIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIIIIIIIIIM!!!![]()
![]()
![]()
Pero com enganchaven la 252 al 6000???![]()
I quina diferencia de ample hi ha entre la via adif i via metro???![]()
No se res...![]()
![]()
![]()
La diferència entre la via Adif i la L1 del metro són 6 milímetres.
Per als qui vau fer fotos de l'arribada de les unitats 6000, ens doneu permís per posar-ne algunes a la pàgina de la Wiki http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona ?
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1766
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.
Gràcies per la informació. Si vols, tú mateix ho pots rectificar 

122-042-132 ha escrit:Acabo d'entrar a la Wiki, i a la informació de la sèrie 100 del Metro Transversal he detectat un error; només hi va haber 12 cotxes del 121 al 132. Cal rectificar doncs hi posa del 121 al 136????. Merci i Salut.
Si noi, quina cagada!!!. Ja ho he canviat.

- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5809
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Sabeu com va progressant la reforma dels 4000? L'altre dia vaig pujar al 4009-4012 (tercer tren de la sèrie en antiguitat), encara sense reformar, i em va sorprendre bastant que tenia els vidres nous, amb els coneguts adhesius "Aquests vidres són nous", "Aquests vidres també són teus", etc. Imagino que això deu voler dir que encara li queda bastant, de temps, en la seva configuració original.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7211
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Torno a pujar aquest fil per comentar una curiositat. Deu fer 3 anys que els 6000 circulen per la L1. Doncs bé, el 6001, del qual vam anar a fer fotos a Sabadell (encara recordo com el "segurata" no ens deixava acostar-nos-hi perquè no es taqués) encara porta a totes les finestres els adhesius aquells de "Nou". Evidentment, els pobres estan que cauen a trossos, i fins i tot en algunes finestres només queda el fons de l'anunci, sense les lletres.
En quant als 4000 sense reformar, l'estat en general és molt penós. Les carrosseries dels cotxes estan plenes de pedaços, la pintura ja no és blanca sinó a taques, el terra està trencat en alguns casos, les barres moltes han perdut el color blanc, i els vidres fan pena. Sembla que els hagin de desballestar en pocs dies. A saber si ja ni els remodelaran al pas que van i, efectivament, arribaran de sèrie al desballestament.
En quant als 4000 sense reformar, l'estat en general és molt penós. Les carrosseries dels cotxes estan plenes de pedaços, la pintura ja no és blanca sinó a taques, el terra està trencat en alguns casos, les barres moltes han perdut el color blanc, i els vidres fan pena. Sembla que els hagin de desballestar en pocs dies. A saber si ja ni els remodelaran al pas que van i, efectivament, arribaran de sèrie al desballestament.
Certament, estaven millor els 1000 quan els van desballestar que aquests.
Vaig una mica perdut en el tema reforma dels 4000, amb el mateix ritme vols dir a poc a poc, o res de res?El LLOP ha escrit:el ritme de treball de reforma dels trens sèrie 4000 segueix al mateix ritme que fins ara. La substitució de les finestres és un programa intern de la casa que es va iniciar amb els desapareguts 1000's i no té res a veure amb la reforma dels trens. El que no sé ben bé, és el criteri que es fa servir per substituïr les finestres.
es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
Mmmm, amb tanta freqüència? 

-
- N8
- Entrades: 728
- Ubicació: Horta L5
Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
¡No hay que hacer un mundo de una canica!
Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ...
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ...

I'll be straight with you on the train
They'll never believe it now, we're on our way
They'll never believe it now, we're on our way
-
- N10
- Entrades: 4271
- Ubicació: Horta
R de Remolc.xan ha escrit:Doncs jo tinc un dubte, i segur que per vosaltres és senzillíssim, però he buscat per tot arreu i no he trobat resposta.
Fixant-me en els cotxes dels 4000, hi ha diversos que posa R-4XXX, i no estan reformats, o almenys no ho sembla, perquè la configuració de l'interior és com l'original, i els reformats en què m'he fixat, no hi ha R per enlloc ...
No ho entenc ...
Hi han 7 trens S4000 reformats en servei més 2 en procés de reforma. Després penjaré unes fotos.ferroviario_catalan ha escrit:Cuantos 4000 reformados hay en la actualidad? Yo diría que los 4000, se reforman a un ritmo muy lento, a cosa de uno cada 3 meses más o menos. De todas maneras, sentí un rumor (creo que incierto) que no se reformarían más 4000.El LLOP ha escrit: No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.
el temps varia entre 2 i 3 mesos.El LLOP ha escrit:es segueixen remodelant al mateix ritme de quan es va començar. No sé si es remodela un cada mes, ja ho preguntaré.