metring ha escrit:Si, molt millor, que aquella em feia molta por de peque!
Hora i data actual: Dijous 01/05/2025 1:10
Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 06/12/2006 20:25
metring ha escrit:Si, molt millor, que aquella em feia molta por de peque!
Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 06/12/2006 22:20
Entrada Autor: El LLOP » Dijous 07/12/2006 6:57
Entrada Autor: metring » Dijous 07/12/2006 10:00
Entrada Autor: Serie600 » Dijous 07/12/2006 18:53
A aixo em referia jo Metring, a aixo. Que potser aquest paper per a molts no en tingui d'importancia, pero pels que estimem l'historia del metro, es tota una joia. Es el que diu El Llop, ves a saber cuanta gent l'hauria llegit al seu moment, fins que van tancar Correus, les obres, i fins ara a restat mig oblidat. Ni tan sols en saviem de la seva existencia.metring ha escrit:Noooor, no és un paper brut i vell. Com a bibliotecària-documentalista, sé que aquest document no té preu, s'hauria de treure inmediatament, i guardar en un arxiu, tot i que suposo que a TMB en devien guardar en el seu moment, per a preservar-lo, imagino jo...
Entrada Autor: megapauer » Dijous 07/12/2006 19:29
No, el mite el tinc i ben guardat. I passo de mostrar-te'lFerrovi ha escrit:Megapauer, no sabía que fosis un mite!!wmegapauer ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Acabo de llegir aquest fil i quasi caig a terra de c*l.
Gràcies per les fotos!!! Per fi un dels mites ha caigut!!
Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 08/12/2006 21:09
entfe001 ha escrit:Home, ja m'imagino que amb trens circulant TMB no voldrà a ningú rondant per allà... però una perversa visiteta de matinada?
Entrada Autor: entfe001 » Divendres 08/12/2006 21:39
A tu l'empleat te la rebufa, tu el que vols és assaltar tot el que pogués quedar a la taquilla... que ja ens coneixemliniadelRipollés ha escrit:Si tingués algún "enxufillu"...encara deuen estar les taquilles i tot, potser es van oblidar l'empleat dins i espera que jo vingui a despertar-lo!
Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 08/12/2006 22:51
entfe001 ha escrit:A tu l'empleat te la rebufa, tu el que vols és assaltar tot el que pogués quedar a la taquilla... que ja ens coneixem
Serie600 ha escrit:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.
Entrada Autor: Serie600 » Divendres 08/12/2006 22:54
Precissament estava pensant en Sa Il.lustrissima cuan escrivia aixo... Pots pujar dempeus....JaMiRo! ha escrit:Serie600 ha escrit:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.![]()
![]()
Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 11/12/2006 12:38
Torna a “Història del transport”