I si fem un parell de "xivatassos" a la premsa (que esta força anciosa de cagades de foment) dient-los que aqui fa anys! que hi ha noves maquines autoventa de regionals agafant pols?UT596001 ha escrit:M'han comunicat via SMS que a Mà laga les noves autovendes de Regionals també estan en funcionament.
Noves autovenda de Regionals
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el mĂłvil)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ha de ser amb connexiĂł a Internet.Ecomobisostrans ha escrit:Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el mĂłvil)
Re: Noves autovenda de Regionals
Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
D'altra banda han instal·lat dues mà quines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.
D'altra banda han instal·lat dues mà quines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23887
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Terminis de funcionament
Bé, ja podem anar fent comptes. Des de la seva instal·lació fins a desembolicar-la ha passat x temps. Ara ja només falta trobar un endoll, endollar la mà quina, posar-hi les tires de paper, engegar-la i ajustar-la. Si, per a cada pas, comptem mig any (sent optimistes), arribarem a la conclusió que, si tot va bé, la mà quina serà plenament operativa per l'estiu del 2010. Això si mentrestant no li toca anar a manteniment.Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educaciĂł no hi ha democrĂ cia.
Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
- Guigui
- Administrador
- Entrades: 23887
- Membre des de: 26 feb. 2006, 18:02
- UbicaciĂł: Penitents L3 (Barcelona)
Imprevists prevists
... cosa totalment imprevisible en el moment d'instal·lar-les, evidentment.jordidr ha escrit:Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
a: PreposiciĂł que indica lloc, temps, atribut, etc.
A Girona ni això. Realment la tonteria ja fa massa temps que dura.Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
A Tarragona ja funcionen les dues "autovendes" noves. No vaig tenir temps per investigar, però juraria que al seleccionar l'origen a Lleida no t'ofereix bitllets de la lĂnia de la Pobla.
I a la mĂ quina de Lleida hi ha un magnĂfic cartell de "fora de servei".
I a la mĂ quina de Lleida hi ha un magnĂfic cartell de "fora de servei".
-
orig440
Déu meu, això de Lleida...
recordo a Portbou que hi havia una mà quina cancelladora antiga de regionals, però ara no n'h ha cap, tot i ser estació internacional
.
-
Jordilar
A portbou hi ha dues cancel·ladores a la porta que dĂłna de l'andana al vestĂbul.
-
orig440
No m'hi haurĂ© fixat prou, encara que jo les recordo en ple vestĂbul, si no Ă©s aixĂ, disculpeu l'off-topic.
Dos anys després i la trista autovenda que va plantar Renfe a l'estació de Lleida encara no funciona.
No volen o no poden activar-la, però no la retiren pas de l'estaciĂł (ara es troba en un passadĂs).
Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica.
Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica.
-
liniadelRipollés
- N10

- Entrades: 3191
- Membre des de: 04 maig 2005, 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re:
Aquestes mà quines eren molt comunes abans, ara pensava que havien quedat totes fora de servei, però l'altre dia vaig estar a Tessonières (una estació de bifurcació sense gaire població associada) i encara estava en funcionament.
Rafa Monty ha escrit:Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquĂmetre.
Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Re:
Dos anys i mig desprĂ©s d'escriure aquest missatge per fi he vist la mĂ quina autovenda de Lleida en funcionament.Sky ha escrit:Doncs sĂ, al final ni quatre, ni tres, ni dues: nomĂ©s una. Això em passa per parlar...Sky ha escrit:* És broma. Amb una que funcionĂ©s sempre ja estaria mĂ©s que satisfet.![]()
Estava embolicada en un plà stic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).
Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12".
Això sĂ, sembla que encara no permet pagar amb targeta.
Una novetat de les mĂ quines autovenda Ă©s que sembla que per fi es poden comprar abonaments, tant el Bono 10 aixĂ com el Bono ExprĂ©s i l'Abonament Mensual Regional. Com a mĂnim ho permeten les autovendes de Figueres, Lleida i Reus.