Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
470
N7
N7
Entrades: 327

Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Entrada Autor: 470 » Divendres 16/07/2010 20:04

Creo que por mi parte suelo discutir con respeto, no me gusta faltarlo y cuando he dicho que 1714 habla desde el desconocimiento creo que lo puedo argumentar, habla de falta de mantenimiento y dice que solo pasa en Renfe, yo al igual que otros foristas han visto agua caer del techo en otros medios de transporte, yo ademas de verlo en Renfe lo he visto en metro y curiosamente los dias de mas calor y humedad, habla de los grafittis, no creo que sea culpa de Renfe que los niños cuando estan de vacaciones les guste pintar trenes y romper cristales.Renfe se gasta cada año 6 millones de E en limpiar trenes por culpa de los grafittis(leido en su revista interna) y sobre la limpieza si la gente fuera mas respetuosa y no tirara botellas, escupiera, etc etc estarian mas limpios lo cual no quiere decir que no los limpien y no me vale comparar con FGC por que no es lo mismo, cuantos trenes tienen una o otra, cuantos km hacen una y otra, cuanta gente mueve una y otra.
Lo vuelvo a decir que Renfe es criticable comparas cercanias de Madrid con las de aqui y parece otra empresa,las incidencias son mínimas, de hecho la gente lo valora mas que el metro y yo para Barcelona quiero lo mismo pero eso es una cosa y otra es poner a Renfe por los suelos dia si y dia tambien cuando es evidente que el servicio empieza a mejorar algo y el parque motor se esta modernizando.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/07/2010 20:13

A aquests arguments respondré amb altres (i tots estan relacionats amb el títol del fil):

FGC i TMB són, igual que Renfe, objecte d'intents de vandalisme a base de grafiti, però els delinqüents curiosament semblen sortir-se'n molt més bé amb la darrera. I és que mentre uns tenen els trens guardats a cobert o sota vigilància, els altres ho descuiden força.

Els trens, els quilòmetres de xarxa i el nombre de passatgers no són comparables en nombres absoluts ni en densitat, perquè en el darrer, Renfe perd de carrer amb les altres dues empreses. Per tant, la probabilitat d'incidències és, de sortida, la mateixa. El que uns guanyen per un costat, ho perden per l'altre. Ara, la realitat de les incidències greus (avaries, retards, etc.) és ben diferent.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Divendres 16/07/2010 21:16

Guigui ha escrit:A aquests arguments respondré amb altres (i tots estan relacionats amb el títol del fil):

FGC i TMB són, igual que Renfe, objecte d'intents de vandalisme a base de grafiti, però els delinqüents curiosament semblen sortir-se'n molt més bé amb la darrera. I és que mentre uns tenen els trens guardats a cobert o sota vigilància, els altres ho descuiden força.

Els trens, els quilòmetres de xarxa i el nombre de passatgers no són comparables en nombres absoluts ni en densitat, perquè en el darrer, Renfe perd de carrer amb les altres dues empreses. Per tant, la probabilitat d'incidències és, de sortida, la mateixa. El que uns guanyen per un costat, ho perden per l'altre. Ara, la realitat de les incidències greus (avaries, retards, etc.) és ben diferent.
Interesante punto de vista guigui vamos a ver si poniendo una serie de datos podemos sacar algo mas en claro

Metro 100 Km de Red aprox.
FGC 150 Km de Red aprox.
Adif 1150 Km de Red aprox. (sin contar AVE)

para empezar vemos que la red de Adif es mucho mas extensa y eso quiere decir mas km mas dinero y mas mantenimiento
y mas averias.
En las cabeceras del metro estan sus bases de mantenimiento en la linea 5 esta en Vilapicina por supuesto vallada y subterrania con lo cual el acceso es mas dificil y por supuesto todos los metros guardaditos y si no en estaciones con apartaderos con dificil acceso al público.
En FGC parecido al metro, dos lineas principales con grandes tramos subterraneos y mas posibilidad de tener trenes en la base de mantenimiento como por ej Rubí.
En Renfe al prestar un servicio mas amplio y en su mayoria en superficie los trenes estan muchisimo mas expuestos y por lo tanto con mas posibilidades de hacer gamberradas solo tienes que ver estaciones como Vilanova o Mataró.
No pretendo tener razón ni defender a nadie solo doy un opinión lo mas objetiva posible yo soy el primero que cree que Renfe y Adif tienen que mejorar mucho.
Otra cosa, al trafico de cercanias hay que sumarle el tráfico de mercancias, regionales y largo recorrido con lo cual el nº de circulaciones aumenta y eso repercute tambien en la infraestructura.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23811
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 16/07/2010 22:20

La L-A no té instal·lacions accessòries subterrànies i els trens no són una exposició itinerant de delinqüència plàstica.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1963
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Divendres 16/07/2010 22:42

Molt bé, estic d'acord amb que Renfe té més quilòmetres, més trens, més infraestructures, però alhora té més passatgers, més recaptació (sobretot per serveis de mitjana i llarga distància), més subvencions... no hauria de ser proporcional?
L'alta velocitat supera amb creus el nombre de quilòmetres de xarxa, hi circulen mercaderies (igual que a la línia del Baix Llobregat)... i tot està impol·lut. Hi ha doncs un desequilibri.


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Divendres 16/07/2010 23:44

El RR Barcelona>Lleida-Pirineus del matí amb més de 20 minuts de retard.
Aquesta tarda, a més, s'ha avariat un tren a El Prat de Llobregat...



470
N7
N7
Entrades: 327

Entrada Autor: 470 » Divendres 16/07/2010 23:52

Lluita1714 ha escrit:Molt bé, estic d'acord amb que Renfe té més quilòmetres, més trens, més infraestructures, però alhora té més passatgers, més recaptació (sobretot per serveis de mitjana i llarga distància), més subvencions... no hauria de ser proporcional?
L'alta velocitat supera amb creus el nombre de quilòmetres de xarxa, hi circulen mercaderies (igual que a la línia del Baix Llobregat)... i tot està impol·lut. Hi ha doncs un desequilibri.
Totalmente de acuerdo aunque sea por esta vez, se ha gastado casi toda la pasta en AVE y cercanias y via convencional sin inversión suficiente.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dissabte 17/07/2010 13:55

Línia R1
17/07/2010 13:40h

Tren de Blanes (12:08) a Hospitalet (13:38), demora de 25 minutos, por incidéncia técnica del tren en la estación de Badalona



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 19/07/2010 0:03

Rodalies Aeroport-Sant Celoni amb pas per Montmeló a les 20.31 ha passat amb 21 minuts de demora.

Rodalies Granollers Centre-Aeroport amb pas per Montmeló a les 21.31 ha passat amb 24 minuts de demora.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dilluns 19/07/2010 8:50

Doncs serà que jo sóc usuari encara més habitual i no m'hi he trobat.
Pere ha escrit:
Lluita1714 ha escrit:
470 ha escrit:Si el mantenimiento fuera tan pesimo como dices trenes que tienen 15 y 30 años no estarian circulando, respecto tu remedio casero te dire que los desagues son mangueras de entre 3 y 4 cm de diametro y las evaporadoras miden 1.5m x 1m aparte que suele estar prohibido pasar mangueras que llevan agua por el medio de los armarios eléctricos y respecto tus fotos tienes razon que es peligroso y espero que en esa unidad en concreto lo hayan subsanado.
Perquè hi ha el manteniment més limitat i imprescindible. Ni neteja dels trens, ni evitar els graffities, ni evitar aquests problemes de cara al servei. Un avió pot volar perfectament, però si no té llum ni lavabo en servei, ben segur que ningú voldrà viatjar-hi.

Jo he donat un exemple, i els armaris dels que et parlo no tenen res elèctric, segurament estan sempre buits o guarden eines i estris de neteja. No han subsanat el problema, ans al contrari cada dia és més freqüent.

Que no és normal, i és que per molta calor que faci, jo això no ho he vist ni als FGC ni a la SNCF.
Sóc usuari habitual de la línia del Vallès de FGC i no serà el primer cop que apareixen goteres en els 112 per aquest mateix motiu que es comenta.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/07/2010 17:22

En aquests moments hi ha una incidència tècnica a Vilanova i la Geltrú, que ha fet que el Talgo cap a Murcia sigui desviat per la línia de Vilafranca. ;)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 19/07/2010 17:26

http://www20.gencat.cat/portal/site/msi ... mt=default


Línia R2 Sud
19/07/2010 17:16h
Relació de trens Vilanova - E. França inicien i finalitzen a Sitges a causa d'una incidència a les instal.lacions de Vilanova
Per continuar trajecte cap a Vilanova i estacions posteriors, els viatgers poden utilitzar els trens amb destinació SV Calders



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/07/2010 18:57

Línia R2 Nord
19/07/2010 18:52h

Circulación de trenes destino Aeroport-Castelldefels momentaneamente detenida por falta de suministro eléctrico en Sant Andreu Comtal.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/07/2010 20:29

Línia R2 Nord
19/07/2010 19:37h

Circulació de trens a la línia R2 Nord s'efectua amb demores superiors a 50 minuts per falta subministrament elèctric a Comtal.
La circulació de trens s'està efectuant per una sola via al tram entre Clot i Montcada Reixac, per aquest motiu la circulació de trens s'efectua fòra del seu horari habitual amb demores que poden superar els 50 minuts.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/07/2010 21:37

Línia R2 Nord
19/07/2010 21:08h


Por falta de suministro eléctrico la circulación en la línea R2 Norte permanecerá detenida por un periodo aproximado de 45 minutos. Se está trabajando por solventar



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 19/07/2010 21:44

Tela, eh, tela :?


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dilluns 19/07/2010 22:20

canalcole ha escrit:Línia R2 Nord
19/07/2010 21:08h


Por falta de suministro eléctrico la circulación en la línea R2 Norte permanecerá detenida por un periodo aproximado de 45 minutos. Se está trabajando por solventar
UFFFFFF, jo ho he viscut en directe, aviat posaré aqui el reportatge que he fet :D :D


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23525
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 19/07/2010 22:34

Jo també ho he viscut: el tren que ha sortit de Sitges venia amb 10 minuts de retard, i a la megafonia tota l'estona deien que per la manca de subministrament elèctric, els trens podien anar amb retards i restar aturats a les estacions més temps de l'habitual. Després, a les 21:01 he vist a la via 14 un tren de la R2 Nord, que portava una estona aturat, i tenia l'esperança de que sortís aviat, i he estat 10 minuts, de les 21:03 a les 21:13, i al pujar al vestíbul he vist a la pantalla que el tren de la via 8 cap a Badalona, que havia de sortir a les 21:09, ho feia a i 23, és a dir, la R1 també ha resultat afectada, perquè el Media Distancia cap a Figueres, havia d'anar per Mataró, amb la qual cosa, els trens de la via 8 també anaven amb retard, de rebot.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 19/07/2010 22:50

Per fí!! :roll:

Línia R2 Nord
19/07/2010 22:07h

Restablerta la circulació de trens a la línia R2 nord. Demores superiors a 50 minuts
S'ha restablert el subministrament eléctric a Sant Andreu comtal i les demores són superiors als 50 minuts.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7215
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 19/07/2010 22:57

Lamentable paper el dels mitjans de comunicació tradicionals (teles, diaris) que no han informat en absolut de res. En canvi, fa uns mesos, quan estava de moda el tema de rodalies, només que una rata s'hagués entrebancat caminant pel costat de la via, ja sortia en els titulars. Ara, en canvi, estan informant de coses tant transcendentals com un tal Adriano del Barça, o el misteri del somriure de la Gioconda.

Veure per creure...

En quant a les causes del tall de subministrament, se'n sap alguna cosa?



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”