http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/
I aquesta és l'estació de Sarrià antiga? http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/ (I després ens diuen frikis a nosaltres!).
Tramvia de la Bonanova: http://www.flickr.com/photos/districtes ... 407480370/





I aquí, un munt de fotografies de la cotxera d'Horta a la postguerra: 



