R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.fgc113 ha escrit:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera?
Seguiment de les 440, 447 i 470
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Avistaments curiosos
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Ja ho sé. Ho dei a perquè de L'Hospitalet a Cervera no hi ha serveis, hi ha fins a LLeida.Ecomobisostrans ha escrit:R12 es la de Lleida per Manresa, o sigui que Cervera es la de Lleida, no Cerbère, per tant deu ser que sol fer Lleida-Cervera i algun dia haurà fet servei a L'Hospitalet i no li han canviat el cartell.fgc113 ha escrit:Una 470 a l'Hospitalet indicant Cervera?
Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.
Oh, quina sorpresa... Millor si fos una 440 original groga i blava.alf_ ha escrit:Pero bueno, tanto discutir del indicador, a nadie le sorprende ver una 470 haciendo la R12?? Ya estaría bien que esto volviese a ser habitual, quizás se les ocurre que podrían compensar la menor aceleración de a 470 con el itinerario de los nuevos semidirectos de Manresa.

- vermer3
- N6
- Entrades: 301
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà. No van tenir la merescuda 470 però almenys...
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Seients decents per a línies de tren llargues. Com hauria de ser...vermer3 ha escrit:Ahir els usuaris de la R12 van tenir una petita sorpresa: la 447 que feia el Lleida-Cervera , Cervera-Lleida i Lleida-L'Hospitalet van fruïr d'uns seients una mica més cómodes, ja que la 447 era una de les reformades per a la línia de Puigcerdà.
Quan hi hagi diners [




Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Trobo que les 447 amb interior reformat són les adequades per aquest servei (R12 L'Hospit. - Cervera - Lleida). Les 470 li costen fer l'horari del servei dins la R4.
Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Tenia en ment el tema de les pujades "fortes", però ara he recordat que a les que els costava pujar i baixar eren les antigues 446.sag470 ha escrit:Tècnic? Millor que no. No hi ha cap altre igual de fiables i les prestacions (acceleracions, velocitat) són molt adecuades.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Sobre l'assumpte de les 447 reformades a PMR, portem ja molt de temps en que les dues reformades es troben a Montcada mortes de riure i sense entrar en servei encara. Al pas que van agafaran oxidació.
- vermer3
- N6
- Entrades: 301
- Ubicació: L1 Rambla Just Oliveras/R2 R13 R14 R15 Castelldefels/R2 R8 R11 Granollers Centre
He vist fa mitja hora una 470 estacionada a L'Hospitalet de Llobregat, a les vies d'emmagatzematge.
R.I.P. Línia Port Aventura - Bifurcació Calafat
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
Desdobleu la línia de Vic ja!
Prou retallar a MD i menys malgastar en AVE!
a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla 

És una normal o una de les dues reformades a PMR?joan89 ha escrit:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla
- UT440_132M
- N10
- Entrades: 3988
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contacta:
Es una normal sense la reforma a PMR, les reformades a PMR segueixen mortes de riure a Montcada. Crec que aquesta 447 de Rubí, vaig llegir fa uns dies, que ha de passar pel taller de Cornellà a canviar rodes, i que no pot prestar servei comercial de cap manera.Renfe451 ha escrit:És una normal o una de les dues reformades a PMR?joan89 ha escrit:a l'estació de rubi hi una una 447 a la via 4 morta, porta un mes alla , esta tota pintada , hi ha un guarda se seguretat sempre ella, suposo que a la nit tambe , quin pal estar alla
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- Adolescent barceloní
- N9
- Entrades: 2385
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
Els tallers de Cornellà ja fa molt de temps que hi són, formen part de Nertus, societat mixta participada per Renfe Operadora i Siemens. Allà es on fan algunes revisions a les 447.Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, avui he baixat per primer cop a Cornellà, amb l'R4. No sabia que hi havia uns tallers allà. Per cert, a Cornellà hi havia en una via (que es veu també des del carrer) una 447 RdC amb totes les portes obertes.
Sobre lo que ha dit el company UT440_132M, em sembla lamentable que mentres altres llocs com Madrid (on han estrenat la segona unitat PMR i en breu una tercera) o Santander, estiguin gaudint de les 447 PMR, aquí les tenim mortes de riure. Algú sap perquè nassos no han entrat en servei? I el que és pitjor, porten 2 mesos des de que van arribar ni s'han mogut d'allà només que per fer trajectes de Vilanova a Montcada i viceversa... Em sembla increïble el que està passant amb les 447 PMR de Rodalies...
Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.
A Madrid també ha costat "lo seu" que la 140 sortís al servei. I fins fa no res que ha arribat una "germana" també reformada; la 121, només en simple, pel ja comentat tema de la reforma.
I quines coses addicionals han canviat, a part de les que ens esperàvem en un principi?albe6 ha escrit:Són les dos primeres de les PMR. I s'ha de "rehabilitar" al personal per a portar-les; ja que han canviat bastantes coses respecte d'una 447 estàndar.
Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.albe6 ha escrit:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Renfe451 ha escrit:Moltíssimes gràcies albe6 per la informació. Llavors la conclusió que podem treure és que fins que els maquinistes no hagin assolit la preparació per a la conducció de les noves 447 PMR, no es podrà iniciar les proves i la posterior posada en servei imagino. De totes maneres quan es posin en servei, les noves unitats haurien d'anar en aquelles línies on van els Civia: és a dir les línies R1, R2 o la línia R4 entre Terrassa i Martorell.albe6 ha escrit:Certs elements del sistema d'informació (les pantalles tipus Civia que els han posat) i posició dels diversos polsadors en cabina; que es el que impedeix acoblar-les amb les unitats sense reformar.
Per curar-se en salut, ja que mecànicament no els han tocat res, prefereixen reciclar al personal abans de treure-les al servei comercial.
Pel que veig aquí Catalunya es una excepcio, ja que a Madrid i Santander ja hi circulen.
I una altre cosa es que Renfe s'haura d'espavilar a posar els PMR a totes o la majoria de les 447 perque sino es veuran molt limitats a fer composicions dobles per aquesta incompatibilitat en cas que s'espatlli una.